Modlitwa matek oczekujących dziecka



Panie Jezu, proszę Cię z miłością za to powierzone mi życie,
które noszę w łonie. Z pokorą dziękuję, że wybrałeś mnie
jako narzędzie Twojej miłości.

W tym pięknym oczekiwaniu pomóż mi żyć
w nieustannym zawierzeniu się Twojej świętej woli.
Daj serce matki: czyste, mocne i hojne.

Ofiaruję Ci wszystkie obawy o przyszłość:
lęki, niepewności, oczekiwania względem dziecka,
którego jeszcze nie znam.

Spraw, aby narodziło się zdrowe,
oddal od niego wszelkie zło fizyczne
i wszelkie niebezpieczeństwa duszy.

Ty, Maryjo, która poznałaś niezliczone radości świętego macierzyństwa, 
daj mi serce zdolne do przekazania wiary żywej i gorącej.
Uświęć moje oczekiwanie,
błogosław moją cichą nadzieję,
spraw, by owoc mego łona,
wzrastał w łasce i świętości.

Przez Chrystusa, Twego Boskiego Syna.

Amen

W komentarzach można umieszczać swoje intencje i modlitwy. 

15 komentarzy:

  1. panie boze pomoz mi proszę żeby przestal się obrazac na mnie mój chłopak amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proszę o modlitwę o zdrowie dla mego brata Konrada Adama - Krystyna.
    Dobry Boże, proszę o uzdrowienie mego Brata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Jezu proszę Cię o zgode między moimi córkami Emilią i Magdaleną żeby żyły w przyjażni i miłości .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry Panie Boże proszę Cię o zgode w rodzinie dla mojej kuzynki Krystyny o oddalenie zła , przekleństw na kuzynke o Boże Błogosławieństwo dla niej i Opieke Matki Bożej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry Boże proszę Cię o pomoc w odzyskaniu zdrowia dla mojego syna i pomoc w odnalezieniu się w realnym świecie oraz o podjecie stosownych decyzji na dalsze lata swojego życia oraz proszę Cię o błogosławieństwo i opieke dla niego

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry Boze blogoslaw mamie w zdrowiu,corce w zdrowiu i w nauce oswiecaj jej umysl,a naszemu malzenstsu w zdrowie,milosci zgode

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry Boze,prosze Cię o pomoc dla mojego nienarodzonego dziecka,o to aby okazalo sie że jest z nim dobrze i oto aby przeżyło.Błagam najmocniej w modlitwie i proszę o litość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry Jezu milosierny blagam o litosc dla mojego nienarodzonego dziecka o to zeby przezylo i zeby bylo wszystko wporzadku.Blagam Cie Boze niechce stracic tego dziecka Ty wiesz jak cierpie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu kocham cie ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu proszę żeby mój synek urodził się zdrowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry i łaskawy Jezu dziękuje za dar macierzyństwa dla mojej córki, proszę o opiekę nad prawidłowym przebiegiem ciąży, aby dziecko które rozwija się w jej łonie było zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry Jezu Miłosierny dziękuję ci za dar tak oczekiwanego macierzyństwa dla mojej córki, proszę o dalszą opiekę nad prawidłowym przebiegiem ciąży i aby dzidziuś urodził się zdrowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu Miłosierny, dziękuję Ci za dar macierzyństwa dla mojej córki Ani, proszę o dalszą opiekę nad prawidłowym przebiegiem ciąży, o zdrowie dla Ani i jej dziecka.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.