Mam prawo być sobą - Piękna perełka



  1. Mam prawo być sobą
  2. Mam prawo żyć w prawdzie i czynić to,
    co odpowiada temu, w co wierzę.
  3. Mam prawo zastanawiać się nad swoim życiem.
  4. Mam prawo mówić, że Pan Bóg mnie interesuje.
  5. Mam prawo mieć czas na modlitwę,
    by dziękować Bogu za miłość
    , która pozwala mi żyć.
  6. Mam prawo dzielić się wiarą z innymi.
  7. Mam prawo wybrać Jezusa Chrystusa
    za towarzysza mojego życia.
  8. Mam prawo być chrześcijaninem i świadczyć,
    że nie jest to coś wstydliwego.
  9. Mam prawo nie wszystko czynić tak jak wszyscy;
    jestem bowiem sobą, a nie kimś innym.
  10. Mam prawo być w prawdzie ze sobą samym.
  11. Mam prawo ale i obowiązek pamiętać,
    że nigdy nie ma prawa bez obowiązków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.