Panie, daj nam trochę słońca



Panie, daj nam trochę słońca,
trochę pracy i trochę radości.
Daj nam w naszym trudzie
i w naszych cierpieniach,
naszego powszedniego chleba.
Daj nam zdrowie i godne wynagrodzenie,
a nawet trochę więcej,
by starczyło jeszcze dla potrzebujących.

Panie daj nam zdrowy rozsądek,
tak bardzo potrzebny dziś wielu ludziom,
i serce, które by współczuło w cierpieniu.

Ucz nas rozumieć cierpienie i
w nim widzieć błogosławieństwo.
Daj nam Panie sposobność do
okazywania naszej dobrej woli,
mocy, dla nas samych i innych,
aby wszyscy ludzie nauczyli się żyć jak bracia.

 W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

4 komentarze:

  1. Panie daj zdrowy rozsądek memu mężowi i serce które okaże miłość do żony którą porzucił.Naucz go rozumieć cierpienie żony która go kocha a on ją tak krzywdzi rozwodem.Panie spraw żeby mój mąż nigdy nie dostał rozwodu, bo inaczej nie zrozumie że robi żle

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie mój Boże jedyny, proszę Cię gorąco o łaskę zdrowia dla moich rodziców, o pomyślność, wytrwałość i cierpliwość w pracy dla mnie i o pomyślne ułożenie wszelkich trudnych spraw w naszej rodzinie. Proszę o nadzieję i trochę radości dla nas. Przyjdź mój Jezu, pociesz nas. Jezu, ufam Tobie. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie daj nam trochę słońca.Panie daj nam zdrowie szczególnie Tomkowi i Maciejowi i mojej siostrze i wybacz im bo nie wiedza co czynią.Daj tez radość Mateuszowi , Tobiaszowi i Julii. Pobłogosław tez ich dzieciom i mężom Pobłogosław tez Piotrusiowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże Panie nas. Ty mi rozświetliłeś umysł . Teraz wiem ze się myliłam. Ale chciałbym dobrze. Jóź nic nie wiem. Boże pomóż im bo ja nie potrafię. Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.