Dzień Ojca



Dziś Święto obchodzi najdroższy Tata,
niech los mu z kwiatów życie uplata,
niech nie da poznać żadnych trosk
i rzuci pod nogi pieniędzy stos.



Kochany Ojcze,
Dziękuję za Twą cierpliwość którą wystawiam na próbę,
gdy chcę sprawdzić swe siły.
Bez obawy mogę odkryć przed Tobą swe słabości,
wiedząc, że ich nie ujawnisz światu,
najwyżej jako zalety.
Dziękuję za każdą zmarszczkę, którą wyrzeźbiłeś troską.
Za siwy włos, który nosisz,by pamiętać o mnie.



Kochany Tatusiu,
dziękuję za trud włożony w wychowanie mnie,
za wszystkie Twoje dobre rady,
za Twoją obecność w trudnych chwilach
i za to że jesteś!
Kocham Cię Ojcze!


Tatusiu Drogi,
w dniu Twego święta
mocno Cię całuję,
zdrowia, dostatku,
dzisiaj Ci Tatku
gorąco winszuję.


Z okazji Twojego Święta,
za wczoraj i dziś,
każdym czułym serca uderzeniem
i każdym z niego płynącym życzeniem
- zdrowia, sił i codziennej radości -
wraz ze słowami największej wdzięczności
za wszystkie dla nas trudy i starania
składamy dzisiaj podziękowania...


Kochany Tatku,
w dniu Twojego święta
kochająca córcia o Tobie pamięta.
Życzę Ci przede wszystkim dużo zdrowia,
szczęścia, spełnienia marzeń
oraz wiele radości i uśmiechów na każdy dzień.


Kochany tato - zacznę zwyczajnie,
że z Tobą w domu zawsze jest fajnie:
i w deszcz i w słotę, w smutku, w radości,
wspierasz i uczysz życia w miłości.
Dzisiaj za wszystko chcę Ci dziękować,
skromny bukiecik kwiatów darować.


W Dniu Ojca życzę Tobie Tato
wiary i nadziei głębokiej,
ze warto mieć marzenia, plany i chęć ich spełnienia
oraz sile by zwalczać trud, niepowodzenia.
To Ty mnie nauczyłeś, ze warto się starać
mieć cel w życiu i się nie poddawać.
Teraz ja Twoje słowa dalej przekazuje,
a Tobie za Twą mądrość stokrotnie dziękuję.



Płynie Wisła, płynie,
w wodzie rybki kryje,
niechaj nasz tata sto lat nam żyje!


Wiemy jak ciężko pracujesz tato!
Bardzo Cię wszyscy kochamy za to
a także za Twe szlachetne serce,
w którym rodzina pierwsze ma miejsce!
W ten dzień świąteczny przyjmij podziękę
za wiarę, mądrość, ojcowską rękę.
Wysłuchaj życzeń co z serca płyną:
Niech wichry mroźne Ciebie ominą!


Ile kwiatów w maju
Ile szczęścia w Raju
Tyle Ci słodyczy
Wdzięczna córka życzy


Dziękuję, że znosiłeś to,
czego nie sposób było znieść,
że robiłeś coś z niczego,
że dawałeś, mając puste kieszenie,
że wybaczałeś, choć nie chciałam przepraszać,
że kochałeś gdy kochać się nie dawało,
że mnie wychowałeś,
Że też Ci się to udało


W dniu Twojego święta
chciałem Ci powiedzieć,
że Ty jesteś dla mnie najdroższy pod niebem!


Tatusiu w dniu Twego święta,
Twoja córeczka o Tobie pamięta
i nieważne kiedy, nieważne gdzie,
pamiętaj że nigdy nie przestanie kochać Cię.
I jeszcze w tym krótkim smsesie,
miliony uścisków ze sobą niesie.
Byś zawsze był szczęśliwy i zdrowy,
bo jesteś najlepszym na świecie Tatą odlotowym


Przynoszę Tobie tato kwiatuszki tęczowe,
abyś miał gładkie życie i spokojna głowę.


W tym szczególnym dniu chcemy Ci Tato podziękować
za wsparcie, na jakie zawsze możemy liczyć,
za pomoc, gdy czujemy bezradność,
za wiarę w nas, gdy nam nie starcza wiary.
Zawsze będziemy pamiętać Twoją ciężką pracę
i poświęcenie dla nas Tato.
Życzymy Ci, aby nigdy nie opuściła Cię Twoja siła i dobry humor wiedząc, że Twoje dzieci sercem są zawsze z Tobą,
sercem pełnym miłości i wdzięczności.


Dziś Święto obchodzi najdroższy Tata,
niech los mu z kwiatów życie uplata,
niech nie da poznać żadnych trosk
i rzuci pod nogi pieniędzy stos.


Złożę ci, tato, takie życzenia
niech twój samochód zacznie się zmieniać.
Niech się wydłuża co noc niewiele,
niech porastają futrem fotele,
aż dnia pewnego garaż odmykasz,
a tam mercedes zamiast fiacika.


Milczenie jest złotem,
niech więc mówią kwiaty,
każde mądre dziecko
słucha swego taty.


Czerwona laurka,
Czerwone kwiaty,
Czerwone serce,
Dla mojego taty!







Dziękuję, że mnie lubisz.
Dziękuję, że znosisz moje złe nastroje.
Dziękuję, że pozwalasz mi popełniać błędy.
Dziękuję, że mi ich nie wytykasz.
Dziękuję za zainteresowanie moją osobą.
Dziękuję, że potrafisz mnie słuchać.
Dziękuję, że nigdy nie wywierasz na mnie nacisku.
Dziękuję za Twoją cierpliwość nawet wtedy,
gdy sam siebie znieść nie mogę.
Dziękuję, że zostawiasz mi wolną przestrzeń,
w której mogę się rozwijać i zmieniać.
Dziękuję, że mnie wspierasz niezależnie od okoliczności.

W komentarzach można umieszczać swoje życzenia, intencje...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.