Modlitwa przed Mszą Świętą


O dobry Jezu, oto ja grzesznik,
nie polegający na swoich zasługach,
lecz ufając jedynie Twemu miłosierdziu i dobroci,
z drżeniem i bojaźnią przystępuję do stołu Twojej Uczty Najświętszej.

Albowiem moje serce i ciało, Tobie poświęcone,
skalałem licznymi grzechami; nie strzegłem pilnie moich myśli i języka. Dlatego, Dobroci nieskończona i pełen potęgi Majestacie,
z lękiem, ale i z ufnością uciekam się w moim ucisku do Ciebie,
który jesteś źródłem litości,
śpieszę do Ciebie, aby doznać uzdrowienia,
i szukam Twojej opieki;
a nie mogąc ostać się wobec sprawiedliwości Sędziego,
wzdycham do miłosierdzia Zbawiciela.

Tobie, Panie, odkrywam moje rany,
przed Tobą mój wstyd wyznaję.
Na widok licznych i wielkich moich grzechów ogarnia mnie trwoga,
ale ufam Twojemu miłosierdziu, które nie ma granic.

Wejrzyj więc na mnie z litością, Panie Jezu Chryste, Królu wieczności, który jesteś Bogiem i Człowiekiem, ukrzyżowanym dla człowieka. Wysłuchaj mnie, bo w Tobie pokładam nadzieję;
zmiłuj się nade mną, pełnym win i nędzy,
bo zdrój Twojej litości nigdy nie wysycha.

Bądź pozdrowiona, Ofiaro zbawienia,
zawieszona na drzewie krzyża dla mnie i wszystkich ludzi.

Bądź pozdrowiona, o Krwi najcenniejsza, która spływasz
z ran mojego ukrzyżowanego Zbawiciela, Jezusa Chrystusa,
i obmywasz grzechy całego świata.
Wspomnij, o Panie, na swoje stworzenie, które Krwią swoją odkupiłeś.

Żałuję, żem zgrzeszył, i pragnę naprawić zło popełnione.

Ojcze litościwy, oddal więc ode mnie
wszystkie moje nieprawości i grzechy,
abym cały oczyszczony mógł godnie spożywać Święte Świętych. Spraw swoją łaską, by ta Ofiara Twojego Ciała i Krwi,
którą ja niegodny zamierzam przyjąć,
wyjednała mi odpuszczenie grzechów.
Niech ona mnie oczyści całkowicie z moich win
i niechaj rozproszy wszystkie złe myśli;
niech odrodzi we mnie dobre uczucia;
niech mi pomoże spełniać uczynki miłe Tobie
i niech się stanie dla mojej duszy
bezpieczną obroną przeciw wrogim zasadzkom.

Amen

- Św. Ambroży

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.


5 komentarzy:

  1. Za wstawiennictwem Matki Bożej oraz Bł. Jana Pawła II oraz Św Rity proszę o modlitwę w intencji uratowania przed rozwodem, dochowania wierności małżeńskiej, uzdrowienia, pojednania i odrodzenia małżeństwa Magdaleny i Damiana by sakramentalna miłości małżeńska odrodziła się w nas na nowo i zwyciężyła wszelkie pokusy i przeszkody. O łaskę przemiany i nawrócenia dla mojej żony Magdaleny ,aby wróciła do mojej żony Magdaleny miłość do swojego męża Damiana ta miłość którą darzyła swojego męża na początku gdy sie poznaliśmy i żeby moja żona wróciła do męża który ją tak bardzo kocha i do rodziny i do domu. Aby żona otworzyła swoje serce na nasze małżeństwo, na moją miłość. By odnalazł Boga lub by pozwoliła Bogu odnaleźć siebie. O wiarę, nadzieję i miłość w naszych sercach. I o błogosławieństwo Boże Ty nas Panie Boże połączyłeś i proszę nie rozdzielaj nas Panie i pomóż nam szczęśliwie pokonać i zażegnać ten kryzys w naszym małżeństwie i proszę cie Panie Boże nasz Ojcze wypędz od mojej żony Magdaleny tego szatana te wszystkie złe duchy i to wszystkie zło co ją ogarneło i pomóż kochany Panie Jezu Chryste nawrócić moją żonę Magdalenę

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta Rito, tak bardzo Cię proszę o pomoc w tej trudnej,może beznadziejnej sprawie.
    Aby mama z bratem załatwili w tym tygodniu w spokoju i radości ten trudny problem rodzinny.Bł. Janie Pawle II wstaw się u Boga za mamę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swięta Rito prosze Cie dodaj mi sił.prosze o wyjscie z depresji.miej mnie w swojej opiece zebym tak nie cierpiala

    OdpowiedzUsuń
  4. Swieta Marto bardzo czesto zwracam sie do Ciebie Sw Rity i Sw Jana Pawla II o pomoc w wyborze właściwejdrogi życiowej pomoz mi prosze rozwiazac problemy z bylym mezem spraw by nie kierowal sie nienawiscia sle miloscia do naszego syna , pomoz mi prosze wychowywac go na dobrego czlowieka, spraw zebym dala rade w nowej pracy i czuwaj nad moim synem by byl madrym i wrazliwym dzieckiem by kochal ludzi i by ci traktowali go dobrze. Pomoz mi sw. Marto znalezc kogos kto bedzie traktowsl mnie z szacunkiem i zaakceptuje mojego syna bym mogla z nim zbudowac mojemu dziecku normalny dom, jesli jest mi to pisane ptosze bym jeszcze kiedys byla szczesliwa żona i matka. Jezeli nie to prosze tylkono szczęście w zyciu dla mojego syna Michala , uvhron gonprosze przed zlem tgo swiata i zlymi ludzmi. Miej w oliece moje dziecko rodzicow i brata. Za wszelkie laski dziekuje Ci.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.