Modlitwa przed egzaminem 1



Dobry Boże,
Proszę Cię, pomóż mi w tym pełnym stresu czasie.
Czuję się tak bardzo zależny od tych egzaminów,
że naprawdę czuję się bardzo przytłoczony.
Czuję też, że oprócz własnego ciężaru, dźwigam też ciężar oczekiwań tak wielu osób - rodziny, przyjaciół, społeczeństwa.
Pomóż mi wytrwać w pokoju, abym mógł jasno myśleć i dać z siebie wszystko, najlepiej jak potrafię.

Niech Twój Święty Duch pomoże mi i mnie inspiruje,
abym mógł pamiętać to wszystko, czego się nauczyłem i udzielić jak najlepszych odpowiedzi. Prowadź mnie na wszystkich mych drogach, abym w Tobie odnalazł pełnię.

Amen.


Relaks, odprężenie tuż przed egzaminem


Weź kilka głębokich oddechów.
W czasie wdechu powiedz cicho:
"Przyjdź Duchu Święty, prowadź mnie"
A podczas wydechu powiedz cichutko:
"Zmniejsz to napięcie, przynieś mi pokój"
Modląc się tak możesz odczuć jak Duch Święty oddala napięcie z twojego ciała. 


W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

5 komentarzy:

  1. blagam o pomoc wegzaminie syna

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za nieustanna opieke I prosze o rozjasnienie mojego umyslu w czasie egzaminu. dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam Cię dobry Boże o pomyślne zdanie egzaminu nauczycielskiego, o światło Ducha Świętego, o spokój i opanowanie. Ufam Tobie. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Cię Panie Jezu o pomoc w zdaniu egzaminu w dniu jutrzejszym, o spokój i światło Ducha Świętego. Jezu, ufam Tobie. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę Cię Boże o dar Ducha Świętego i pomyślne zdanie egzaminu 29 lipca.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.