Modlitwa matki oczekującej potomstwa 2




Panie, dziękuję Ci za nowe życie,
które czuję, że rozwija się we mnie.
Ta obecność sprawia, że widzę ludzi i rzeczy w inny sposób,
napełnia mnie delikatnością i odnawia we mnie wielki podziw
dla tajemnicy Twego dzieła stwórczego, które trwa w mojej osobie.

Jestem szczęśliwa, że jestem kobietą i matką.
Czuwaj, proszę Cię, nad tym stworzeniem,
które Ty już widzisz i znasz.
Ja czuję jedynie jego powiew, delikatny jak pieszczota
i śnię o rysach jego twarzy, kolorze oczu i włosów.
Pozwól mi śnić, proszę Cię, lecz pomóż mi go i poznać,
abym mogła towarzyszyć mu aż do chwili wejścia w życie.
Spraw, aby trudności tego czasu i lęk przed urodzeniem
nie zakłóciły mojej pogody ducha
i abym mogła przeżyć tę nadzwyczajną "przygodę",
ofiarując się Twojej Opatrzności.

Maryja, Twoja Matka, odważna i delikatna,
niech będzie przy mnie w tym czasie oczekiwania
i sprawi bym była zdolna przyjąć to dziecko z taką samą miłością,
jaką ona przyjęła Ciebie.

Amen.

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

3 komentarze:

  1. Najukochańszy Panie, proszę otocz opieką mnie i tą kruszynkę w moim brzuszku. Niech się prawidłowo rozwija i urodzi się zdrowe i będzie nam pociechą. Dziękuję za wszystkie łaski którymi nas obdarzasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boze spraw aby moje dzieciatko, ktore nosze w sobie, bylo zdrowe. Jezu, ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę aby pozytywnie rozwiązała się sprawa, która mnie tak męczy i przez którą tak cierpię.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.