Modlitwa na Boże Narodzenie 1



Panie Jezu Chryste, Jednorodzony i wieczny Synu Boży,
w stajence betlejemskiej narodzony,
upadam na twarz przed Tobą
i wraz z Najświętszą Matką Twoją
i świętym Józefem oddaję Ci najgłębszy hołd.
Z czcią też całuję ubogi żłóbek,
który był pierwszym tronem miłości Twojej.
Za miłość nieskończoną, która Cię tu sprowadziła,
oddaję Ci serce moje i całego siebie.
Daj mi niewinność i miłość Twej Najświętszej Matki
czystość i wiarę św. Józefa
pokorę i prostotę pastuszków
i racz duchownie narodzić się w moim sercu;
niech ono będzie miłą dla Ciebie kolebką!
Odtąd chcę Cię jak najgoręcej miłować,
żyć tylko dla Ciebie i w Tobie,
bym się stał godnym oglądać Cię w niebie.

 
Amen.
 
W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

10 komentarzy:

  1. Najukochanszy Jezu ktory ponownie narodzisz sie w stajence, wzmocnij moja wiare I milosc do Ciebie, racz ponownie narodzic sie w moim sercu I otocz opieka mnie I moich najblizszych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze Cie Jezu aby wraz z Twoimi narodzinami, narodzila sie milosc i zgoda w mojej rodzinie, blogoslaw moja corke i jej meza, Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, popełniłem błąd. Wyszedłem z mokrą głową na dwór. Wiem, że powinienem wysuszyć ją przed wyjściem... Proszę Cię najmocniej, spraw, aby ustąpiła wysoka gorączka i wszelkie bóle. Ufam Tobie, Panie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu Synu Dawida ulituj się nad moim grzesznym synem pomóż mu wyjść z kłopotów.JEZU UFAM TOBIE i przyjmuje każda wolę Twoją ale jeżeli to możliwe oddal od niego ten kielich .Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Jezu ,dziękuje ci ,że chciałeś przyjść na świat dla nsszego zbawienia.Nie pozwól byśmy zgineli z nędzy i głodu ,i nie wrocili do domu ojczystego gdzie przygotowałeś dla nas mieszkanie .Panie wyrwij z nałogów mojego Artura.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Jezu, obdarz zdrowiem moją rodzinę. Spraw abyśmy zaleźli miłość, abyśmy dokonywali właściwych wyborów i doczekali się własnych dzieci w tym roku. Ufam Tobie Panie

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Jezu,dziekuje za wszystkie laski jakimi mnie obdarowujesz.prosze o mojego meza aby sie odnalazl w Bogu aby trwal w abstynencji,o moja corke i wnuczke aby zaufaly calkowicie Tobie Panie Jezu,o mojego syna i synowa aby doczekali zdrowego potomstwa,o Zbyszka i Mariusza by zrozumieli,ze bez Boga wszystko jest niczym. abysmy poglebiali ciagle swoja wiare,abysmy zrozumieli Wole Boga i spelniali ja z miloscia pokora i do konca.tak nam dopomoz Panie Boze Wszechmogacy,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponie Jezu, uzdrów rełacja miedzy Janiną i Sofią.

    OdpowiedzUsuń
  9. PANIE JEZU DAJ ZDROWIE MOJEMU SYNOWI BARDZO CIĘ BŁAGAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Za wstawiennictwem Matki Bożej oraz Bł. Jana Pawła II oraz Św Rity proszę o modlitwę w intencji uratowania przed rozwodem, dochowania wierności małżeńskiej, uzdrowienia, pojednania i odrodzenia małżeństwa Magdaleny i Damiana by sakramentalna miłości małżeńska odrodziła się w nas na nowo i zwyciężyła wszelkie pokusy i przeszkody. O łaskę przemiany i nawrócenia dla mojej żony Magdaleny ,aby wróciła do mojej żony Magdaleny miłość do swojego męża Damiana ta miłość którą darzyła swojego męża na początku gdy sie poznaliśmy i żeby moja żona wróciła do męża który ją tak bardzo kocha i do rodziny i do domu. Aby żona otworzyła swoje serce na nasze małżeństwo, na moją miłość. By odnalazł Boga lub by pozwoliła Bogu odnaleźć siebie. O wiarę, nadzieję i miłość w naszych sercach. I o błogosławieństwo Boże Ty nas Panie Boże połączyłeś i proszę nie rozdzielaj nas Panie i pomóż nam szczęśliwie pokonać i zażegnać ten kryzys w naszym małżeństwie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.