Życzenia dla Zakochanych na Walentynki


Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym
Życzę Tobie sercem całym
Dużo szczęścia, namiętności,
Niekończącej się miłości.










Dzień świętego Walentego
To dzień dobry dla każdego!
W tym dniu wszyscy to wyznają,
Że chcą kochać i kochają!


W ten dzień sławny, w dzień miłości,
Racz w mym sercu dziś zagościć,
Bo ja wyznać Tobie chcę,
Że tak mocno kocham Cię.
Może kiedyś w mych ramionach,
Może kiedyś, w któryś dzień,
Zauważysz moją miłość
I pokochasz także mnie.


Dwie róże w wazonie są stołu ozdobą,
A Ust jest rozmową między mną a Tobą.
Więc dla dalszej miłej naszej znajomości
Wysyłam w Walentynki ten symbol miłości.


Gdy zajdzie potrzeba,
dam Ci gwiazdkę z nieba.
Dziś na Walentynki -
uśmiech, buziak i lentilki.


Jeśli zdziwiona jest Twoja minka,
Z jakiej okazji list ten wysłany,
Przypomnij sobie, że Walentego
Jest to światowy Dzień Zakochanych


Najlepsze życzenia
W Dniu Walentynki
Od fajnego chłopaka
Dla fajnej dziewczynki


Nic nie słychać w krąg innego,
Tylko: - Dziś dzień Walentego
Każdy wysłał liścik swój,
A ja ciągle noszę mój.
Boję się go wysiać Tobie,
Ciągle myślę: - Co on powie?
Czy go podrze, czy wyśmieje,
Czy dla niego ja istnieję?
Może tak, a może nie?...
Jednak wiedz, że kocham Cię!


Nie bądź taka nieprzystępna
I na co dzień, i od święta.
Daj buziaka Walentemu,
Tak miłości spragnionemu.
żyć bez Ciebie - jakiż sens?
Dłużej, luba, mnie nie męcz!


Sukcesów w życiu, szczęścia w miłości,
Dużo uścisków, samych radości,
Spełnienia marzeń, mocy słodyczy
W Dniu Zakochanych .... życzy!


Takie święto jest raz w roku,
Pełne uczuć i uroku.


Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym
życzę Tobie sercem całym
Dużo szczęścia, namiętności,
Nie kończącej się miłości.


Trzeba kogoś mocno lubić,
Trzeba kogoś dobrze znać,
żeby w tak szczęśliwym dzionku
Walentynkę jemu słać!


W dniu świętego Walentego
Masz życzenia z serca mego!
Od początku znajomości
W moim sercu stale gościsz
I zostaniesz tam do końca,
Bo to rzecz nieustająca.


W Dniu Walentynek
Mocno całuję
I słowo "Kocham!"
Wciąż wykrzykuję!


W dniu świętego Walentego
Nic nie może dziać się złego,
Nikt nie może się dziś złościć,
Bo dziś nadszedł dzień miłości


W Dniu Zakochanych,
W Dniu Walentego,
Przyjmij życzenia
Chłopaka swego!


W Dniu Zakochanych,
W Dniu Walentynki,
Przyjmij życzenia
Od swej dziewczynki!


W Dniu Walentynki niosę nowinki,
że serce moje jest na zawsze Twoje.
Takie wyznanie przyjmij, kochanie,
A potem niech się, co ma być stanie!


W dzień świętego Walentego
Ślę wyznania serca mego.
Treść wyznania "Kocham Cię",
A wysyłam Tobie je!


W ten dzień sławny, w dzień miłości,
Racz w mym sercu dziś zagościć,
Bo ja wyznać Tobie chcę,
że tak mocno kocham Cię.
Może kiedyś w mych ramionach,
Może kiedyś, w któryś dzień,
Zauważysz moją miłość
I pokochasz także mnie


W tym dniu szczególnym
Niech świat się dowie,
że moje serce
Myśli o Tobie


Walentynki, Walentynki,
Kochajcie więc chłopcy!
Kochajcie, dziewczynki!


Walentynkowy liścik
Niechaj przypomina,
O tym, jak Ci bliska
Jest pewna dziewczyna!


Zostań moją Walentynką,
Ukochaną mą dziewczynką,
Serce się bez Ciebie smuci,
Boi się, że je porzucisz!



W komentarzach można umieszczać swoje życzenia, intencje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.