Modlitwa do Chrystusa Ukrzyżowanego



Oto ja, dobry i najsłodszy Jezu,
upadam na kolana przed Twoim obliczem
i z największą gorliwością ducha proszę Cię i błagam,
abyś wszczepił w moje serce
najżywsze uczucia wiary, nadziei i miłości
oraz prawdziwą skruchę za moje grzechy
i silną wolę poprawy.

Oto z sercem przepełnionym wielkim uczuciem
i z boleścią oglądam w duchu Twoje pięć ran
i myślą się w nich zatapiam,
pamiętając o tym, dobry Jezu,
co już Dawid włożył w Twoje usta:

"Przebodli ręce moje i nogi,
policzyli wszystkie kości moje" (Ps. 22, 17).

W komentarzach można umieszczać swoje intencje, modlitwy. 



12 komentarzy:

  1. Wzmocnij moja wiare o Panie moj.
    Przepraszam za wszystkie moje grzechy i dziekuje ze mi je przebaczyles przelewajac swoja krew na krzyzu.
    Kocham Ciebie Jezu i dziekuje za to ze nas grzesznikow nie opuszczasz, dziekuje za Twoje milosierne sece.
    amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze o modlitwe za za dzieci o zdrowie i pomoc w tak ciezkich i trudnej sytuacjidla corki. Zeby przyszli jej i dziecko z pomoca.
    Serdecznie dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHANY JEZU DZIĘKUJĘ CI ŻE MNIE WYSŁUCHAŁEŚ PROSZĘ O BŁOGOSŁAWIEŃSTWO DLA NAS

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu ktory umarles za grzechy moje, blagam cie o pomoc. Pomoz mojej mamie i mojej rodzinie. Przebacz mi za moje hrzechy i miej nademna opieke.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu!Zbawicielu nasz,Tobie powierzam całkowice siebie ,moją rodzinę i dusze moich ukochanych zmarłych: syna ,rodziców i rodzeństwa.Zbawicielu Drogi! Miej dla nas miłosierdzie,nie odwracaj się od nas grzesznych,pomóż nam wyrwać się z sideł grzechów.Panie Ufam Tobie.Bądz błogosławiony przez wszystkie wieki.AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany Jezu uzdrów mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Za wstawiennictwem Matki Bożej oraz Bł. Jana Pawła II oraz Św Rity proszę o modlitwę w intencji uratowania przed rozwodem, dochowania wierności małżeńskiej, uzdrowienia, pojednania i odrodzenia małżeństwa Magdaleny i Damiana by sakramentalna miłości małżeńska odrodziła się w nas na nowo i zwyciężyła wszelkie pokusy i przeszkody. O łaskę przemiany i nawrócenia dla mojej żony Magdaleny ,aby wróciła do mojej żony Magdaleny miłość do swojego męża Damiana ta miłość którą darzyła swojego męża na początku gdy sie poznaliśmy i żeby moja żona wróciła do męża który ją tak bardzo kocha i do rodziny i do domu. Aby żona otworzyła swoje serce na nasze małżeństwo, na moją miłość. By odnalazł Boga lub by pozwoliła Bogu odnaleźć siebie. O wiarę, nadzieję i miłość w naszych sercach. I o błogosławieństwo Boże Ty nas Panie Boże połączyłeś i proszę nie rozdzielaj nas Panie i pomóż nam szczęśliwie pokonać i zażegnać ten kryzys w naszym małżeństwie i proszę cie Panie Boże nasz Ojcze wypędz od mojej żony Magdaleny tego szatana te wszystkie złe duchy i to wszystkie zło co ją ogarneło i pomóż kochany Panie Jezu Chryste nawrócić moją żonę Magdalenę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu mój ukrzyżowany błagam Cię byś mnie wysłuchał. Przebacz mi i pozwól żyć.Kocham Cię Mój Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu mój Najdroższy Panie,prosiłam Cię za wstawiennictwem Matki Bożej Nieustającej Pomocy,Św Józefa,Ojca Św,Św Gerarda,Św Rity o dar macierzyństwa dla mojej córki.Wysłuchałeś moich próśb.Dziękuję Ci za to.Dzisiaj do Ciebie ręce wznoszę o zdrowie dla córki i jej dziecka które pod sercem nosi proszę i proszę także niech je od złego na każdym kroku Anioły strzegą.Jezu ufam Tobie.Bądź miłościw mnie grzesznemu.Troszcz się proszę o moją rodzinę. Kochająca matka Irena

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Jezu, ktory oddales za nas zycie na krzyzu, zmiluj sie nad nami, daj mojej corce laske przemiany duchowej i moralnej, rozsadek i dobre serce, niech odwroci sie od zlych ludzi, szanuje swoich rodzicow, odnajdzie droge do rodziny i Boga.
    Jezu ufam Tobie. Opiekuj sie nami w tych ciezkich chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, Boże mój ukrzyżowany, proszę Cię o łaskę zdrowia i długich lat życia dla moich rodziców, o pomyślność dla mnie w pracy, założenie rodziny i pozostanie w kraju dla Ewy. Bóg zapłać. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu ukrzyżowany, pomóż, błagam! Tylko ty możesz pomóc, nikt inny, a więc błagam, pomóż synowi!!!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.