Telegram do św. Józefa w nagłej potrzebie



Podane modlitwy można odmówić trzykrotnie w ciągu dnia: rano, w południe i wieczorem. 

Jeśli jest to sprawa bardzo pilna, np. wyjednanie nawrócenia dla niebezpiecznie chorej osoby, wówczas można odprawić to nabożeństwo w trzech godzinach następujących po sobie.

Modlitwa

Święty Józefie, ofiaruję Ci miłość Jezusa i Maryi, 
jaką oni żywią ku Tobie. 
Ofiaruję Ci też uwielbienia i hołdy wdzięczności i ofiary, 
jakie Ci wierni złożyli przez wieki aż do tej chwili. 
Siebie i wszystkich drogich memu sercu 
oddaję na zawsze Twej świętej opiece. 

Błagam Cię, dla miłości Boga i Najświętszej Maryi Panny, Twej Oblubienicy, 
racz nam wyjednać łaskę ostatecznego zbawienia i wszystkie łaski nam potrzebne, 
a szczególnie tę łaskę… (tu wymienić intencję)
Pośpiesz mi na ratunek, święty Patriarcho,
 i pociesz mnie w tym strapieniu. 
O święty Józefie, Przyjacielu Serca Jezusa, wysłuchaj mnie.

Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała Ojcu…

Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Przenajświętszą Krew, Serce 
i Oblicze Twego Jednorodzonego Syna, 
wszystkie cnoty i zasługi Matki Najświętszej 
i Jej Przeczystego Oblubieńca, świętego Józefa 
oraz wszystkie skarby Kościoła świętego 
na wyjednanie łaski ostatecznego zbawienia 
i łask nam potrzebnych, szczególnie tej… dla NN…

W komentarzach można umieszczać swoje intencje i modlitwy.

32 komentarze:

  1. Święty ózefie ratuj małżeństwo mojego syna przed rozwodem ratuj ich rodzine i synka przed zgubą, daj im pojednanie, wybaczenie i spraw żeby zostali rodziną dla nas, dla nich i dla Boskiej chwały

    OdpowiedzUsuń
  2. Św.Józefie proszę o przywrócenie do zdrowia mojego wnuka Kubusia który dziznalazł się na ojomie ,i przywrócić mu wszyskie funkcje życiowe,oby był zdrów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proszę o zdrowie dla Agatki oraz powrót ukochanej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. O zdrowie dla moich dzieci, taty Jacka i dla mnie, o dom bezpieczny, o wsparcie finansowe proszę Cię Święty Józefie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. swiety jozefie opikunie rodzin prosze cie wy ciagnij z nalogu naszego syna krzysztofa miej go w swojej opiec wysluchaj mojej modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  7. Św. Józefie proszę Cię o pomoc w mojej ciężkiej sytuacji prosze wstaw sie za mną razem ze Św.Ritą u Boga proszac o łaski potrzebne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci Święty Józefie, ze dalieś mi szansę skierowania mnie na drogę walki z moim alkoholizmem. Jestem przekonany ze za Twoim pośrednictwem wrócę i będę dążył do kroczenia ta drogą dla dobra moich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Święty Józefie,błagam o uzdrowienie dla mojej mamusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Św Józefie błagam o opiekę i błogosławieństwo w życiu dla syna .
    Zabierz od niego samotność, ufam w Twoje miłosierdzie i pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  11. nieroztropnie wpadłem w długi ,dopomóż mi w zdobyciu pracy która pomoże mi spłacić zobowiązania normalnie funkcjonować i o zdrowie o którym wiesz bo wzdycham o nie prawie w każdej modlitwie ,

    OdpowiedzUsuń
  12. Święty Józefie błagam ,weź w opiekę moją rodzinę. Proszę o to ,aby wszystko wróciło do poprzedniego czasu ,żeby było tak jak przed rozwodem. Proszę wstaw się za mną, aby Dobry Bóg pozwolił mi wrócić do męża, aby na nowo mój mąż pragnął być ze mną. Opiekunie rodzin, orędowniku w spawach dotyczących rodzin, pomóż mi .

    OdpowiedzUsuń
  13. Św.Józefie proszę o spotkanie z M.jutro Błagam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosze o modlitwe w intencji o powrot mojej milosci, naprawienie naszych relacji z moim bylym chlopakiem. Jego wybaczenie moich bledow.O zycie z wiara nadzieja I miloscia. Blogoslaw mi I nie pozwol przestac wierzyc ,o pojednanie I zycie w zgodzie.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Józefie proszę o to zeby adas miał więcej siły walczyć z chorobami o lekko wymowę o zdrowie dla juli i żeby przestała się jakac o zdrowie dla mnie. O to zeby w pracy mi nie dokuczali. O boze błogosławieństwo. Bóg zaplac

    OdpowiedzUsuń
  16. Święty Józefie proszę o pomoc w nawróceniu mego męża ,żeby wycofał wniosek o rozwód i żył tak jak Bogu przysięgał .Święty Józefie przemień jego złe myśli w dobre i niech postępuje tylko dobrze i nikogo nie krzywdzi bo to bardzo boli , a on tego nie rozumie i dalej mnie rani mimo moich próśb

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚW.JÓZEFIE PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO,ABYM ODZYSKAŁA WZROK I BYŁA ZROZUMIANA PRZEZ LEKARZY.

    OdpowiedzUsuń
  18. Św Józefie błaga pomóż!

    OdpowiedzUsuń
  19. Św Józefie błagam o opiekę, wszelkie łaski duchowe i cielesne, zdrowie i błogosławieństwo w życiu dla syna .
    Jeżeli jest taka wola Boża, zabierz od niego samotność, by spotkał w swoim życiu osobę z która mogłby spędzic resztę życia, ufam w Twoje miłosierdzie i pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  20. Święty Józefie proszę Cię o pomoc w wyjściu z długów a szczególnie o umorzenie zaległego podatku i o poprawę sytuacji materialnej.Św. Józefie nie opuszczaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Święty Józefie bądż ze mną podczas moich wizyt u lekarzy

    OdpowiedzUsuń
  22. Swięty Józefie proszę o pomoc w wyjście z długów, o poprawę sytuacji materialnej i o to aby na mojej drodze znależli się ludzie, którzy zechcą kupić ode mnie rzeczy ,jakie mam do sprzedania.Święty Józefie dopomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  23. Święty Józefie proszę Cię o pomoc w załatwieniu ważnej sprawy urzędowej i o to żebym została przyjęta przez lekarza

    OdpowiedzUsuń
  24. sw jozefie opiekunie rodzin prosze wez naszego syna w swoja opieke pomoz mu wyjsc z tego nalogu

    OdpowiedzUsuń
  25. Św Jozefie prosze o wstawiennictwo madlitwe i opiekę nad moją córką i jej synem aby byli zdrowi i pokonali wszystkie problemy błagam o cud uzdrowienia Goska

    OdpowiedzUsuń
  26. sw Jozefie gorąco proszę o pomoc w uzdrowieniu relacji w naszej poranionej rodzinie i pracę dla męza oraz corki

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry Boze proszę Cie żebyśmy nigdy niebyli sprawcami wypadku samochodowego oraz żeby synowi udało się wyjść z tych problemów oraz żeby odzyskal corke

    OdpowiedzUsuń
  28. Święty Józefie, bardzo potrzebuję Twojego orędownictwa, wypraszaj dla mojej rodziny łaskę pokoju i nawrócenia, odcięcia od działania nękających nas złych mocy i nałogów.

    OdpowiedzUsuń
  29. proszę o wstawiennictwo i modlitwę dla syna żeby skonczyly się jego problemy i żeby nigdy niebyl sprawca wypadku samochodowego oraz żeby dostal prawo do opieki nad dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  30. Św. Jozefie prosze Cie o odrodzenie i uzdrowienie mojego małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  31. Święty Józefie proszę o pomoc w wyjściu z długów, znalezienie jakiegoś rozwiązania w tej beznadziejnej dla mnie sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  32. Sw Jozefie blagam pomoz

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.