Życzenia dla Żony i Męża




.. lat temu przysięgaliśmy sobie wierność i miłość nieskończoną,
w tym dniu ludzie dowiedzieli się,
że zostałaś moja żoną.
Przez te lata całą swoją miłość na mnie przelewałaś,
dzisiaj Ci dziękuję, że to mnie wybrałaś.
Kochający mąż














Ja wstawię się za Tobą
I z podniesioną głową
Dziękował będę,
że Pan dał mi właśnie Ciebie,
W radości i w potrzebie,
Na lepsze i na złe.



Niech cię Pan błogosławi i strzeże.
Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą,
Niech cię obdarzy swą łaską.
Niech zwróci ku tobie swe oblicze i
Niech cię obdarzy pokojem.




Mógłbym życzyć Ci radości
i pokoju wciąż,
Mógłbym życzyć Ci też słońca
i pogodnej pieśni głosu.
Mogłem życzyć Tobie szczęścia,
które wyśnisz sam,
Lecz życzę Ci Jezusa
bardziej niż wszystkiego.

Mógłbym życzyć Ci gładkiej ścieżki w dal.
Mógłbym życzyć skarbów,
które z marzeń zrobią fakt.
Mogę życzyć Tobie raju
i codziennej tęczy blasku.
Lecz życzę Ci Jezusa bardziej niż wszystkiego.
Gdy życzę Ci Jezusa, życzę Ci wszystkiego.

W komentarzach można umieszczać swoje życzenia, intencje...


2 komentarze:

  1. Za wstawiennictwem Matki Bożej oraz Bł. Jana Pawła II oraz Św Rity proszę o modlitwę w intencji uratowania przed rozwodem, dochowania wierności małżeńskiej, uzdrowienia, pojednania i odrodzenia małżeństwa Magdaleny i Damiana by sakramentalna miłości małżeńska odrodziła się w nas na nowo i zwyciężyła wszelkie pokusy i przeszkody. O łaskę przemiany i nawrócenia dla mojej żony Magdaleny ,aby wróciła do mojej żony Magdaleny miłość do swojego męża Damiana ta miłość którą darzyła swojego męża na początku gdy sie poznaliśmy i żeby moja żona wróciła do męża który ją tak bardzo kocha i do rodziny i do domu. Aby żona otworzyła swoje serce na nasze małżeństwo, na moją miłość. By odnalazł Boga lub by pozwoliła Bogu odnaleźć siebie. O wiarę, nadzieję i miłość w naszych sercach. I o błogosławieństwo Boże Ty nas Panie Boże połączyłeś i proszę nie rozdzielaj nas Panie i pomóż nam szczęśliwie pokonać i zażegnać ten kryzys w naszym małżeństwie i proszę cie Panie Boże nasz Ojcze wypędz od mojej żony Magdaleny tego szatana te wszystkie złe duchy i to wszystkie zło co ją ogarneło i pomóż kochany Panie Jezu Chryste nawrócić moją żonę Magdalenę

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam cie o uratowanie mojego związku by dążył mnie miłością i chociaż trochę się mną zainteresował bo zostałam całkiem sama.nie mam nikogo .oddam mu zycie.Boże pomóż mi bym mogła spać spokojnie i przestała plakac

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.