Alfabet na cały rok



A...anioła stróża u boku
B...buziaków słodkich miliony
C...czasu wolnego dla siebie
D...drogi usłanej różami
E....ekskluzywnych wakacji
F....fury pieniążków
G...gwiaździstego nieba
H...horoskopu korzystnego
I.... i oprócz tego
J...jasności umysłu
K...kolorowych chwil
L...lotów wysokich
M...miłosnych uniesień
N...nieprzemijającej urody
O... oddechu od codzienności
P...pogodnych dni
R...romantycznych wieczorów
S...szalonych nocy
T...tylko spełnionych marzeń
U...uroku osobistego
W...wiary w sukces
Z...Zawsze uśmiechniętej buzi w każdy dzień


W komentarzach można umieszczać swoje życzenia.

1 komentarz:

  1. Za wstawiennictwem Matki Bożej oraz Bł. Jana Pawła II oraz Św Rity proszę o modlitwę w intencji uratowania przed rozwodem, dochowania wierności małżeńskiej, uzdrowienia, pojednania i odrodzenia małżeństwa Magdaleny i Damiana by sakramentalna miłości małżeńska odrodziła się w nas na nowo i zwyciężyła wszelkie pokusy i przeszkody. O łaskę przemiany i nawrócenia dla mojej żony Magdaleny ,aby wróciła do mojej żony Magdaleny miłość do swojego męża Damiana ta miłość którą darzyła swojego męża na początku gdy sie poznaliśmy i żeby moja żona wróciła do męża który ją tak bardzo kocha i do rodziny i do domu. Aby żona otworzyła swoje serce na nasze małżeństwo, na moją miłość. By odnalazł Boga lub by pozwoliła Bogu odnaleźć siebie. O wiarę, nadzieję i miłość w naszych sercach. I o błogosławieństwo Boże Ty nas Panie Boże połączyłeś i proszę nie rozdzielaj nas Panie i pomóż nam szczęśliwie pokonać i zażegnać ten kryzys w naszym małżeństwie i proszę cie Panie Boże nasz Ojcze wypędz od mojej żony Magdaleny tego szatana te wszystkie złe duchy i to wszystkie zło co ją ogarneło i pomóż kochany Panie Jezu Chryste nawrócić moją żonę Magdalenę

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.