Obraz "Jezu, ufam Tobie"



22.02.1931 r. wieczorem, kiedy byłam w celi ujrzałam
Pana Jezusa ubranego w szacie białej.
Jedna ręka wzniesiona do błogosławieństwa,
a druga dotykała szaty na piersiach.

Z uchylenia szaty na piersiach wychodziły dwa wielkie promienie,
jeden czerwony, a drugi blady.
W milczeniu wpatrywałam się w Pana, dusza moja była przejęta bojaźnią, ale i radością wielką.

Po chwili powiedział mi Jezus:

„Wymaluj obraz według rysunku, który widzisz z podpisem:
Jezu, ufam Tobie.
Pragnę, aby ten obraz czczono najpierw w kaplicy waszej
i na całym świecie”.

(Dz. 47)



„Obiecuję, że dusza, która czcić będzie ten obraz, nie zginie.
Obiecuję także, już tu na ziemi zwycięstwo nad nieprzyjaciółmi,
a szczególnie w godzinę śmierci.
Ja sam bronić ją będę jako swej chwały”.

(Dz. 48)



„Jestem Królem Miłosierdzia.
W pierwszą niedzielę po Wielkanocy, pragnę,
żeby był publicznie ten obraz wystawiony.
Niedziela ta jest świętem Miłosierdzia”.

(Dz. 88)



(Wilno 1934 r.). Kiedy raz spowiednik kazał mi się zapytać
Pana Jezusa, co oznaczają te dwa promienie,
które są w tym obrazie - odpowiedziałam,
że dobrze, zapytam się Pana.

„- Te dwa promienie oznaczają krew i wodę -
blady promień oznacza wodę, która usprawiedliwia duszę;
czerwony promień oznacza krew, która jest życiem dusz...
Te dwa promienie wyszły z wnętrzności Miłosierdzia Mojego wówczas, kiedy konające Serce Moje zostało włócznią otwarte na krzyżu.
Te promienie osłaniają dusze przed zagniewaniem Ojca Mojego. Szczęśliwy, kto w ich cieniu żyć będzie,
bo nie dosięgnie go sprawiedliwa ręka Boga”.

(Dz. 299)



„Nie w piękności farby, ani pędzla jest wielkość tego obrazu,
ale w łasce Mojej”

(Dz. 313)



„Podaję ludziom naczynie, z którym mają przychodzić po łaski
do źródła miłosierdzia.
Tym naczyniem jest ten obraz z podpisem:
Jezu, ufam Tobie”.

(Dz. 327)



„Pragnę, żeby ten obraz był publicznie uczczony”

(Dz. 414)



„Przez obraz ten, udzielać będę wiele łask dla dusz,
a przeto niech ma przystęp wszelka dusza do niego”.

(Dz. 570)



„Przez obraz ten, udzielę wiele łask duszom,
on ma przypominać żądania Mojego Miłosierdzia,
bo nawet wiara najsilniejsza,
nic nie pomoże bez uczynków”.

(Dz. 742)



W komentarzach można umieszczaź swoje intencje, modlitwy.

112 komentarzy:

  1. Najmilosierniejszy Panie udziel mi swoich lask.... i miej zawsze mnie i moja rodzine w swojej opiece, przytul nas do swojego serduszka i nepelnij serca nasze miloscia swa i madroscia.
    Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

      Usuń
    2. Panie Jezu bardzo proszę o zdrowie. Tylko ty mi możesz pomóc. Jezu ufam tobie.

      Usuń
  2. Matko Boża pomóż mi i miej mnie w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o modlitwę za mnie o spokój wewnętrzny i o potrzebne mi łaski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu Ufam Tobie i wiem,że tylko Ty możesz wyzwolić mojego dorosłego syna z nałogu hazardowego,Jezu Ty wierz ,że modle się koronką o wyzwolenie ale szatan robi swoje.O Boże, Stworzycielu i Ojcze mych dzieci! Tyś mi je powierzył,ażebym je na chwałę Twoja i na ich zbawienie wychowała. Tobie je dziś ofiaruje i Twemu dobrotliwemu Sercu Ojcowskiemu polecam. Daj im, o Panie, błogosławieństwo swoje. Zachowaj je we wszystkich niebezpieczeństwach duszy i spraw,aby syn mój skończył z hazardem.
    Jezu ufam Tobie i wiem,ze go wyzwolisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża opiekuj się mną i moja rodziną i błogosław każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża proszę o dar spokoju i wszelkie łaski.Wspieraj mnie w trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże Miłosierny, proszę o Dary Ducha Świętego, o miłość, wlej w moje serce nadzieję na dalsze życie. Boże proszę o uzdrowienie duchowe, spokój wewnętrzny, o uwolnienie trudnych spraw, jakie mnie obecnie gnębią. Panie postaw przede mną odpowiedniego i wybranego człowieka dla mnie, wybierz dla mnie odpowiednie zajęcie w moim życiu. Boże Łaskawy, Ty wszystko możesz. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chryste Panie , Chryste Panie .........
    Moje zycie , dzieki Tobie ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu, Ufam Tobie...kiedy ledwo stoję w kościele w czasie mszy Świętej Ty pomagasz mi do końca w niej uczestniczyć. Jezu ufam, że mój los się odmieni i domu i w pracy. Poradzę sobie z ludźmi, którzy traktują mnie jak kozła ofiarnego. Ufam, że dzięki Tobie pozbędę się nerwicy lękowej, że pomogę moim dzieciom. A w mojej rodzinie zapanuje upragniony spokój. Jezu, błagam pomóż mi pokonać samotność i osamotnienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu wybacz mi błędy ,które popełniłam.Spraw abym była szczęśliwa z Kaziem, tylko z Kaziem do końca życia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu wysłuchaj mojej modlitwy za synka Piotrusia ufam że mi pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. JEZU BŁAGAM POTRZEBUJE TWOJEJ POMOCY JESTEM W STRASZNEJ WRĘCZ TRAGICZNEJ SYTUACJI POMÓŻ MI PANIE UFAM CI I TOBIE POWIERZAM MOJ PROBLEM STRACH MNIE OGARNIA ZAJMIJ SIE TYM BOZE JUZ TERAZ PROSZE POMÓŻ MI W TOBIE CAŁA MOJA NADZIEJA

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu wzywam Cie na pomoc.Sam wiesz jak wyglada moja sytuacja życiowa pomóż mi udzielając łaski prosze zajmij sie moja sprawa jak najszybciej czas leci a jest coraz gorzej błagam pomoz mi prosze w TOBIE moje Zycie

    OdpowiedzUsuń
  15. Panie Jezu Ufam Tobie dziękuje Ci za wszystko dzięki Ci Boże dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dziękuje wielkie dzięki Panie dziękuje Ci całym sercem i przepraszam za wszystko wybacz mi Panie wybacz przepraszam całym sercem i składam podziękowania Panie za to ze Byłes Jestes i Będziesz dziękuje dziękuje dzięki Ci Panie ZA TWOJA WIELKA MIŁOŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  16. PANIE JEZU DZIEKUJE CI ZA ŁASKI I ZA WSZYSTKO INNE.DZIEKUJE KOCHAM CIE NIECH ZYCZENIA MOJE SPEŁNIA SIE ZAJMIJ SIE ICH SPEŁNIENIEM PANIE JESLI TY TAK CHCESZ NIECH TAK SIE STANIE W TWOJE RECE ODDAJE ME TROSKI JESTES NAJUKOCHANSZY MOJ JEZU BOSKI KOCHAM CIE BARDZO NIE ZAWIEDZ MNIE MOJA DUSZA RADUJE SIE MILOSCIA TWOJA DOBREM TWYM. UFAM CI JEZU ZAJMIJ SIE TYM I ZROB WSZYSTKO CO W TWEJ MOCY BY MOJ PROBLEM ROZWIAZAŁ SIE JUZ .PROSZE I BŁAGAM JESLI TO MOZLIWE

    OdpowiedzUsuń
  17. JEZU UFAM TOBIE ZAJMIJ SIĘ MOJA BARDZO TRUDNA WPROST BEZNADZIEJNA SYTUACJA FINANSOWĄ BŁAGAM PANIE ZAJMIJ SIE TYM JAK NAJPREDZEJ PANIE CZAS LECI UFAM CI I WIERZE ZE Z TOBA NIE ZGINE POWIERZAM CI CAŁA MOJA TRUDNA SYTUACJE MOJE PROBLEMY FINANSOWE PANIE ZAJMIJ SIE TYM .DZIEKUJE

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochany Jezu Ufam Tobie zajmij sie moim problemem finansowym błagam spraw aby bylo mnie stac na slub tak bardzo tego pragne Panie marze o slubie od lat lecz nadal mnie nie stac och Jezu kochany pozwol mi wziasc slub abym miała pieniadze na slub błagam pomoz mi UFAM TOBIE ZAJMIJ SIE TYM PANIE POPRAW MOJA SYTUACJE FINANSOWA BŁAGAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezu Ufam Tobie, proszę jeśli to możliwe o nawrócenie mojego męża, przemianą jego życia, łaskę szczerej spowiedzi świętej, uwolnienie od grzechów i ludzi, którzy do nich go namawiają, chorych relacji z rodziną.Panie Jezu proszę ześlij na moją rodzinę dary Ducha Św. wyprostuj nasze drogi i poprowadź nas do siebie. Z całego serca dziękuję za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Panie Jezu Ty Który powiedziałeś o coklwiek będziecie prosić Ojca w Imię Moje da wam proszę Ojca w Imię Twoje-o szczęśliwe ułożenie sobie życia, wyjście za mąż , znalezienie pracy do emerytury, zdrowie i szczęście życiu,proszę o poznanie najlepszego faceta i męża, parę szczęściarzy,szczęściarza,proszę o spełnienie wszystkich moim marzeń i pragnień od narodzin do śmierci i po śmierci,proszę o życie i zdrowie długie i szczęśliwe z samymi zyskami żadnymi stratami, żadnymi zdradami dla mamy, siostry,taty, kulki, koko, misi, maludy, bidulki,harego, dla mnie, dla mojego przyszłego męża, dla mojego przyszłego syna, tak jak chciałabym , chciałam , chcę, będę chcieć,marzyłabym , marzyłam , marzę i będę marzyć,nie jak nie chciałabym , nie chciałam , nie chcę i nie będę chcieć,proszę o szczęśliwy ratunek , ratowanie i uratowanie zdrowia i zycia , rozwiązanie szczęśliwe wszystkich problemów mamy , siostry, taty , mnie, moje,mojego przyszłego męża, nas,
    dziękuję
    bo więcej to byłaby już strata więc więcej już nie

    OdpowiedzUsuń
  21. JEZU UFAM TOBIE I WIERZE ZE LADA DZIEŃ SPEŁNISZ MOJA PROSBE PROSZE BŁAGAM SPRAW ABY TO O CZYM MARZE SPEŁNIŁO SIE BŁAGAM CIE PROSZE CAŁYM SRCEM I DUSZA DAJ MI TA RADOSC TO SZCZESCIE BŁAGAM CIE PANIE ZLITUJ SIE PROSZE SPRAW ABYM WRESZCIE PO TYLU LATACH CZEKANIA OTRZYMAŁA TA LASKE PROSZE POMOZ MI ZAJMIJ SIE TYM NIE MOGE DŁUZEJ CZEKAC

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochany JEZU PRZEPRASZAM ZA WSZYSTKO PRZEPRASZAM ZA WSZYSTKIE PRZYKROSCI I PROSZE POMOZ MOJEJ SIOSTRZE ANI ZDAC EGZAMIN NA PRAWO JAZDY JUZ TERAZ JAK PRZYSTAPI DO EGZAMINU I POMOZ DOROCIE ZNALEZC PRACE I NIECH WSZYSCY MOI BLISCY BEDA SZCZESLIWI DAJ IM ZDROWIE I MOJEJ MAMUSI DUZO ZDROWIA I SZCZESCIA I PROSZE POMOZ LUDZIOM BEZDOMNYM I CIERPIACYM PROSZE BO KTOZ IM POMOZE I POMOZ TYM KTORZY SZUKAJA MILOSCI ODNALEZC TA MIŁOSC NIECH ZNAJDA TO SWOJE SZCZESCIE I POMOZ TYM KTORZY CHORUJA ABY BYLO IM LZEJ PROSZE WESPRZYJ BIEDNYCH LUDZI DAJ IM SIŁY BY BYŁO IM LEPIEJ I LZEJ BO TO WLASNIE TACY LUDZIE ZASLUGUJA NA TWOJA MIŁOSC I MODLITWE CHRON BRON MOICH BLISKICH I MNIE I MOJEGO KOCHANEGO I POMOZ NAM ALE PAMIETAJ TEZ O TYCH KTORZY JESZCZE BARDZIEJ POTRZEBUJA TWOJEGO WSPARCIA I POMOCY

    OdpowiedzUsuń
  23. KOchany Jezu chce podziekowac ci za to ze pomogłes mojej siostrze i spełniles moja prosbe dziekuje kochany Jezu jestes cudowny kochany i dobry nigdy nie zawiedziesz nikogo dziekuje ci za ta radosc mojej siostry

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochany JEZU BLAGAM CIĘ POMÓZ MOJEJ SIOSTRZE ANI PRZY PIERWSZYM TERAZ PODEJSCIU ZDAC EGZAMIN NA PRAWO JAZDY POMOZ JEJ DAJ JEJ TA RADOSC ONA TAK BARDZO TEGO POTRZEBUJE PROSZE NIECH WRESZCIE BEDZIE SZCZESLIWA ZE ZDANEGO EGZAMINU POMOZ JEJ DZIEKUJE BOZE .

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o moje nawrócenie, o pokorę, nadzieję, miłość. O uwolnienie mnie z agresji, lęku, od pokusy porównywania się. O dobrą pracę, zgodną z moim powołaniem.

    Dziękuję ci Ojcze za rozmowę z Martą, za każdą dobrą myśl.

    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  26. JEZU UFAM TOBIE TY SIE ZAJMIJ

    OdpowiedzUsuń
  27. Panie Jezu juz o nic nie proszę bo o co bym nie poprosila moja prośba nigdy się nie spełni tylko jest mi smutno ze ja tak bardzo tobie zaufałam i byłam cierpliwa starałam się byc i zawsze wierzyłam ze mi pomozesz bo wiedziałam ze mi pomozesz bo wierzyłam w to tak bardzo ze bardziej sie nie da zaufałam ci bezgranicznie mimo wszystkich i wszystkiego ale niestety moja prosba od ktorej zalezy wszystko nie spełniła sie czuje pustke zal czuje ze na swiecie kazdy pozostawiony jest sam sobie i nic tego nie zmieni

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry Panie Jezu Miłosierny, o miłosierdzie proszę dla mojej chorej mamy Ireny, o łaskę wyzdrowienia dla niej, o dobre wyniki badań i szczęśliwy przebieg operacji dla niej, o długie lata życia, więcej wiary i ufności. Jezu, ufam Tobie, przyjdź nam z pomocą, gorąco proszę. Dla siebie zaś proszę o łaskę radości i spokoju serca i jeśli taka Twoja wola, Panie, o znalezienie dobrego męża. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojcze Miłosierny, o zdrowie dla mojej mamy bardzo proszę... Wysłuchaj mnie Panie, wiem że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. Tak bardzo Cię proszę.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojcze Miłosierny proszę o ratunek dla mnie . Wysłuchaj mnie Panie, wiem że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. Tak bardzo Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Panie Jezu Miłosierny, błagam okaz mi swą litości i udziel mi łask , o które Cie błagam w moich modlitwach. Wysłuchaj też św. Rity i św. Faustyny, które również błagam o wstawiennictwo w moich sprawach u Ciebie.
    Wystarczy jedno Twoje wejrzenie na moja osobę Panie Jezu dlatego błagam Cię, spojrzyj na mnie, wybacz mi wszystko złe co uczyniłam i obdarz mnie Twoim miłosierdziem bo Tobie zaufałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Panie Jezu kochany zajmij się moim problemem finansowym
    I Proszę pomóz ludziom cierpiacym,pokrzywdzonym,którzy tak pragna miłosci pomocy i nikt o nich nie mysli prosze wspomoz wszystkich potrzebujacych bo oni jak nikt potrzebuja twojego miłosierdzia,daj szczescie mojemu rodzeństwu bo od zawsze kazdy pragnął i cezkał na szczesliwe zycie duzo zdrowia,szczescia,pomyslnosci i spełnienia marzeń i abym mogła pomoc im wszystkim finansowo dziekuje za wszystko bo wszystko co mam jest dzieki tobie wiem ze kazda rzecz zawdzieczam tobie i dziekuje ci Jezu zajmij sie moim problemem abym mogła pomoc innym i abym mogła byc szczesliwa i uszczesliwiac innych i pomoc im prosze spełnij te moje prosby błagam

    OdpowiedzUsuń
  33. Panie JEZU kiedys zwatpiłam bo zalamałam sie było mi tak zle tak smutno nie miałam wiary sił obraziłam cie nawrzeszczałam na ciebie niewiem ale załamanie mialam tak mnie bolały te niepowodzenia ze nie umiałam wierzyc i nadal tkwie w tej złej sytuacji nic sie nie zmienilo ale jedno tak brakuje mi CIEBIE i nigdy nie chce cie ranic bo mi zle bez ciebie choc tak mi trudno wiem musze uwierzyc ze mi pomozesz i to lada dzien wiem ale ta sytuacja mnie przeraza to tak okropne jest boje sie lecz z toba niczego nie powinnam sie bac ale tak mam pomoz mi błagam pomoz zajmij sie tymi moimi problemami błagam i pomoz mi wierzyc prosze pokaz mi ze czuwasz nade mna pomoz wspomoz mnie abym nigdy nie watpiła

    OdpowiedzUsuń
  34. JEZU ZNAJDZ MI PRACĘ BŁAGAM WSTAW SIĘ ZA MNA UCZYŃ CUD POTRZEBUJE TWOJEJ POMOCY JESTEM W BEZNADZIEJNEJ SYTUACJI POMÓŻ LITOŚCI CZAS LECI PROSZĘ SPIESZ SIĘ Z POMOCĄ

    OdpowiedzUsuń
  35. Panie spełnij moją prosbe błagam obsyp mnie łaskami prosze na ktore tak bardzo długo czekam i marnuje sie nie pozwol by moje zycie przelatywało marnowały sie moje młode lata błagam Panie uczyn cud

    OdpowiedzUsuń
  36. JEZU BŁAGAM CIĘ POMÓŻ MI FINANSOWO PROSZĘ SPRAW ABYM ZNALAZŁA PRACĘ ABYM JUZ ZAWSZE MIAŁA NA TO WSZYSTKO CZEGO MI BRAKUJE PROSZĘ LITOSCIWY JEZU POMOZ MI BŁAGAM POMÓZ KOCHANY ZAJMIJ SIĘ TYM UFAM CI ZAJMIJ SIE JUZ DZIS DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie zajmij się moim problemem finansowym błagam obsyp mnie darami łaskami proszę Jezu nie kaz mi dłuzej czekac proszę pomóz mi błagam pomoz mi pomoz proszę ufam Ci zajmij się tym zajmij uczyn cud prosze

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezu proszę pomóż mi znależć prace taką moja dla mnie abym mogła byc zadowolona i abym mogla pracować i czuc sie dobrze bezpiecznie Panie Jezu zajmij się tym moim problemem zajmij sie ufam TOBIE OBSYP MNIE ŁASKAMI O KTORE PROSZE WESPRZYJ FINANSOWO

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezu wybacz mi moje grzechy,abym była Twoim dzieckiem prawdziwym.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uchroń mnie Jezu od eksmisji i wesprzyj finansowo abym mogła spłacić długi.Pomóż mi Jezu błagam!!! Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  41. Błagam o zdrowie dla matki i męża i córki Jezu ratuj nas ode złego i pomóż w potężnym strapieniu

    OdpowiedzUsuń
  42. Pnie Boze błagam pomoz mi znalezc prace wesprzyj mnie finansowo błagam potrzebuje pomocy i bron na chron zawsze i wszedzie daj zdrowie i dostatnie zycie abym juz nigdy nie bala sie ze nam czegos brakuje,Panie prosze wesprzyj łaska błagam

    OdpowiedzUsuń
  43. PAnie Jezu błagam pomoz usyp łaski o ktore błagam od lat prosze nie kaz mi dłuzej czekac proszę spełnij te upragnione łaski

    OdpowiedzUsuń
  44. Jezu błagam tak bardzo potrzebuję Twojej pomocy.Wiesz Panie Jezu w jakiej jestem beznadziejnej sytuacji.
    Błagam pomóż mi.Ogarnia mnie strach, co ze mną będzie.
    Błagam ratuj mnie.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Panie Jezu Miłosierny, błagam okaz mi swą litości i udziel mi łask , o które Cie błagam w moich modlitwach. Wysłuchaj też św. Rity i św. Faustyny, które również błagam o wstawiennictwo w moich sprawach u Ciebie.Proszę o modlitwę w intencji małżeństwa Anety i Adama, aby ich małżeństwo zostało ocalone i uzdrowione, żeby Adam porzucił życie w grzechu cudzołóstwa i rozstał się z kochanką oraz powrócił do żony i dzieci. Jezu Ufam Tobie - Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  46. Panie Jezu Miłosierny,błagam aby mój mąż Michał powrócił do mnie i pokochał mnie na nowo,Odsuń od niego inne kobiety. Proszę dodaj mi siły abym umiała przetrwać to rozstanie. Bóg zapłać. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  47. Panie Jezu Miłosierny,błagam Cie spraw aby mój mąż Michał wrócił do mnie i pokochał mnie na nowo prawdziwą i szczera miłością,odsuń od niego inne kobiety.Spraw aby zrozumiał swój błąd odejścia ode mnie. A mi dodaj sił abym umiała to wszystko przetrwać. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  48. Panie Jezu proszę cię o dobrą prace

    OdpowiedzUsuń
  49. Panie Jezu proszę cię o dobrą prace

    OdpowiedzUsuń
  50. Panie Jezu,proszę o to abym nadal miała prace. I aby moj maz Michał do mnie wrócił.

    OdpowiedzUsuń
  51. Proszę o modlitwę w intencji uzdrowienia dzieciątka Agnieszki
    Stanisław

    OdpowiedzUsuń
  52. Panie Jezu jestem zdesperowana już nie wierzę w nic straciłam wiarę błagam przyjdż mi z pomocą czekałam bardzo długo ufałam ci wierzyłam byłam cierpliwa mimo upokorzeń żalu smutku znosiłam jak inni mnie traktowali kazdy triumfował lecz ja pochylałam głowę wierząc że ty mi pomozesz trwałam długo bardzo długo ale trwało to zbyt długo i nic tak mi smutno gdzie twoja pomoc Jezu nie wierzę że mnie tak zostawiłes że to wszytsko to poswięcenie czekanie trwanie w wierze poszło na nic a jednak dzis czuje ze odwracam się ze zatracam swoja wiarę zaczynam wątpic w twoja pomoc boze proszę uczyń cud daj znak mi pomóż mi proszę bym nie zatraciła swojej wiary i nie zeszła na zlą drogę panie czuje ze juz nie wierzę jest mi zbyt ciężko za duzo i długo trwaja te zmartwienia te problemy które sprawiły ze przestałąm prawie w ciebie wierzyc w twoją moc pomoc Boże pomocy

    OdpowiedzUsuń
  53. Panie Jezu potrzebuje w dalszym ciagu Twojej pomocy lecz teraz juz nie ma czasu potrzebuje pomocy Jezu tu i teraz Boze błagam o pomoc proszę rozwiąż ten moj problem z którym borykam sie błagam spraw bym nigdy wiecej nie miała takich zmartwien spraw abym byla najszczesliwsza tu i teraz a to co sprawiało ze nie spałam po nocach mineło i juz nigdy zeby mnie ten prroblem nie dotyczył

    OdpowiedzUsuń
  54. Panie Jezu błagam błagam błagam cię proszę mój kochany Jezu pomóz mi błagam udziel mi łaski której pragnę proszę o której marzę i śnię ktorej tak bardzo potrzebuję od niej zalezy znów wszystko błagam litosci Panie pomocy proszę najukochańszy Jezu nie pozwol bym dalej czekała błagam błagam pomóż i spraw by łaska której tak pragnę była mi dana jak najszybciej ty mozesz wszystko ufam ci i wiem ze spełnisz moje pragnienie i zaspokoisz mój wielki głód i ukoisz moja zbolała dusze

    OdpowiedzUsuń
  55. Paanie Jezu dziekuje przepraszam i proszę o łaske ktorej tak bardzo bardzo potrzebuję zajmij się ta moja sprawą z której ja nie widze wyjscia lecz dla ciebie dobry Jezu nie ma rzeczy niemozliwych ufam ze mi pomozesz i uczynisz cud

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochany Jezu przepraszam cie za wszystko i dziekuje za spelnione prosby i proszę zajmij się moim problemem uczyń cud bym nigdy więcej nie cierpiała z tego powodu ufam tobie i twojej interwencji w tej sprawie zawierzam ci ta sprawe twoja wola niech sie stanie

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochany Jezu prosze spraw by moja siostra zdała egzamin i zaliczyła pozostałe błagam o Twoją pomoc w tej pilnej sprawie proszę pomóz jej juz tyle się natrudziła tak bardzo potrzebuje twojej pomocy okaz jej łaskę Kochany Jezu.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  58. Jezu przepraszam pomóż mi znależć dobrą stałą prace błagam proszę pomóz mi bo brak mi sił i wiary dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  59. Jezu Miłosierny proszę z pokorą otocz swą opieką mojego syna ,synową i wnuczka ,proszę o zdrowie fizyczne i duchowe dla nich ,o łaskę większej pobożności, chroń ich od wszelkich niebezpieczeństw duszy i ciała. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochany Jezu wiesz czego potrzebuję czego pragnę wiesz że to oczym myslę i czego tak pragne jest jedynym rozwiązaniem jedyna słuszna i konieczną oraz niezbedną sprawą wiesz ze tylko to sprawi ze to co mam w połaczeniu z tym czego teraz pragne da caly sens i szczescie
    Panie Jezu brak tego zabiera mi wiare oddala mnie od ciebie

    OdpowiedzUsuń
  61. Jezu przepraszam Cię za wszystko i dziękuję po stokroć razy za wszystko ty wiesz co mnie trapi w twoje rece powierzam moje sprawy troski ty znasz rozwiazanie moich problemow ufam tobie zajmij sie twoja wola dziekuje i przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  62. Kochany Jezu przepraszam i dziękuje za wszystko Ufam Tobie znasz moje potrzeby i wiesz wszystko dziękuję
    Pomóż ludziom piszącym na tym forum pomóż wszystkim samotnym odnależc miłosc,cierpiącym ulżyć w cierpieniu,chorych ulecz i proszę pomóż wszystkim ludziom w trudnych sytuacjach życiowych UFAM TOBIE JEZU wiem że ty możesz wszystko

    OdpowiedzUsuń
  63. Jezu dziękuję za wszystko i proszę pomóż mojej siostrze w zdaniu wszystkich egzaminów i zaliczeniu pierwszego roku studiów błagam pomóż jej daj jej siłe i zdrowie wiesz jak bardzo tego potrzebuje proszę Jezu o udzielenie jej łask dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  64. Kochany Jezu dziękuję za wszystko przepraszam i proszę pomóż mojej siostrze zdac egzamin z anatomii i spraw by zaliczyła cały pierwszy rok studiów daj jej tez siłe i zdrowie aby wszystko było dobrze.Dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  65. Jezu Miłosierny bardzo Cię proszę o zdrowie mojej najukochańszej mamy Ona zawsze Ciebie kochała i Kocha a teraz dotknęła ją demencja, straszna choroba ,która nie pozwala jej normalnie żyć.

    OdpowiedzUsuń
  66. Panie Jezu chcę ci za wszystko podziękowac i poprosic o łaskę dla mojej siostry Ani błagam spraw aby zdała końcowe egzaminy proszę niech zaliczy wszystkie egzaminy na studiach proszę pomóż jej od tego wszystko zależy błagam o łaski dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  67. Kochany Jezu błagam i proszę nie pozwól aby osoba wiesz jaka dalej tkwiła w tym grzechu i aby nie wplatała sie w jeszcze głebsze bagno proszę Jezu zrób wszystko aby uwolnić ja z tego złego układu.

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochany Jezu dziękuję ci za wszystko i proszę nie pozwól aby pewna osoba wiesz jaka dalej tkwiła w grzesznym związku i aby nie dopuszczała sie kolejnych grzechów uwolnij ją z tego w czym tkwi. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochany Jezu dziekuję za wszystko i wybacz mi prosze o wybaczenie za wszystko czego sie dopusciłam a takze proszę abys udzielił mi łaski znalezienia i zatrudnienia w dobrej stałej pracy abym nigdy wiecej nie borykała się z problemami finansowymi i spraw aby bliska mi osoba nie tkwiła w grzesznym związku uwolnij ja z tego stanu proszę o jej nawrócenie uwolnienie aby nie dopuszczała sie kolejnych grzechów.Proszę także aby wreszcie zaczeła mnie bardzo dobrze postrzegać i aby mnie polubiła.Dziękuję ci Jezu z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  70. Panie Jezu dziekuję Ci za wszystko i przepraszam a takżę proszę uwolnij mojego męża z nałogów które zatruwaja nam życie ulecz jego ciało i dusze spraw aby całkowicie został uwolniony z nałogow które zabieraja mu radosc zycia.Dziekuję ci Jezu!

    OdpowiedzUsuń
  71. Panie Jezu błagam Cię przebacz mi i proszę pomóz mi dostac dobra stałą pracę której tak bardzo potrzebuję,błagam Cię nie zawiedż mnie w tej sprawie proszę też uwolnij mojego męża z nałogu który go dręczy i uwolnij bliska osobę ze złego związku opartego na grzechach.Dziekuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  72. Błagam pomóż mi Jezu miłości moja.mój obrońco.opiekunie.nauczycielu.przyjacielu. Panie.moja wiaro nadziejo i miłości. Bądź uwielbiony Jezu zawsze i wszędzie. Jezu kocham Cię ❤ .

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochany Jezu chcę cie za wszystko przeprosić wybacz mi Panie i pomóż moim bliskim proszę o zdrowie dla męża,mojej mamusi,mojego rodzeństwa ,bliskich i dla mnie.Czuwaj nad nami opiekuj się nami,wspieraj nas,proszę pomóż mojej siostrze zaliczyć egzaminy,spraw aby moja siostra znalazła lepszą prace,pomóż mamusi,sparaw aby w zdrowiu zyła długie lata tak bardzo wszyscy jej potrzebujemy i spraw aby każdy z nas był szczesliwy zeby los do kazdego z nas sie usmiechnął.Pomóz takze wszystkim potrzebujacym,chorym,samotnym,bezdomnym,i pamiętaj o tych którzy odeszli z tego świata,spraw aby zaznali raju.Dziękuję całym sercem i duszą.Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  74. Panie Jezu zaradz w mojej finansowej sprawie jesli taka wola twoja wybacz

    OdpowiedzUsuń
  75. Jezu dziękuję za wszystko ofiaruje ci kazdy mój dzień wszystkie prolemy smutki niedostatki a także radośći,prosze Cie Jezu wylecz mnie z dolegliwośći która zabiera mi radość życia błagam cie o zdrowie. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  76. Jezu przepraszam wybacz mi i proszę pomóż mi finansowo spraw abym znalazła dobra stałą pracę proszę pomóz mi błagam.Rozwiąz mój problem finansowy

    OdpowiedzUsuń
  77. Kochany Jezu proszę spraw abym została zatrudniona na stałe w dobrej pracy dziękuję i pomóz innym potrzebującym

    OdpowiedzUsuń
  78. Błagam Panie uwolnij mojego szwagra ze zwiazku opartego na grzechu ,spraw by przejrzał na oczy i nawrócił się.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jezu Ufam Tobie - Ty się Tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  81. Боже, милый помоги...помоги нам всем!
    Защити маму!
    Прости нам наши грехи ...слабости...грешные мысли ...помоги, умоляю...
    Пошли, наконец, покой...помоги радоваться жизни...
    Очень прошу...помоги разрешить все эти глупые ситуации...

    OdpowiedzUsuń
  82. Боже, Милый, прими к себе душу моей умершей бабушки Чеславы. Пусть земля ей будет пухом

    Верю, что примешь ее к себе...

    OdpowiedzUsuń
  83. Boże...ufam Tobie...
    Bądź ze mną i z moimi bliskimi...

    OdpowiedzUsuń
  84. Jezu Miłosierny Ufam Tobie .Tyle razy prosiłam, błagałam , nigdy mnie nie zostawiłeś bez opieki , pomocy. Ratuj moje dzieci ,obroń przed chorobami, kłopotami.Niech się stanie Twoja wola .

    OdpowiedzUsuń
  85. Jezu dziękuję za wszystko i proszę uwolnij bliską nam osobę ze związku opartego na grzechu spraw aby ta osoba uwolniła sie od osoby która pociągneła ja do zycia w grzechu.Nawróć ich i wypędz zło z rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  86. Dobry Pabie, Ty czytasz w mej duszy, proszę Ciebie, wysłuchaj mego błagania!!
    Jezu ufam Tobie, Ty się tym zajmij!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Panie Jezu błagam Cię o pomoc w przygotowaniach do wrześniowych egzaminów. Dopomóż mi abym jak najlepiej się do nich przygotowała i jeśli zgodne jest to z wolą Boga, abym zdała je za pierwszym podejściem. Zabierz ode mnie wszystkie rozproszenia i lenistwo. Daj mi siłę, chęci i wytrwałość w nauce. Panie, wiem że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego proszę Cię spójrz na mnie swoim łaskawym i miłosiernym okiem. Przepraszam za wszystkie zaniedbania i obiecuję systematyczną pracę nad sobą. Jezu ufam Tobie! Oddaje Ci całe moje życie, mniej mnie na zawsze w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  88. Panie Jezu zajmij się tym proszę

    OdpowiedzUsuń
  89. Proście a otrzymacie: Kochany Jezu z łzami w oczkach i ze strachem w sercu przychodzę do Ciebie. Dziękuje Ci, że jesteś ze mną każdego dnia. Błagam oczyść serce, duszę, umysł i ciało Mariusza by już mu przeszły nerwy, odsuń od niego szatana, który go kusi. Spraw proszę niech się do mnie odezwie sms i rozpromieni moje serce na nowo. Rozpal w nim Płomień Miłości i Iskierkę Tęsknoty, które przez wrednego szatana zgasły. Błagam o cud. Jezu mniej miłosierdzie dla mnie i udziel mi pomocy. Będę 2 razy ostrożniejsza w tej sprawie, obiecuje.

    OdpowiedzUsuń
  90. Jezu Miłosierny, bądź wola Twoja

    OdpowiedzUsuń
  91. Boże daj zdrowie Tomkowi i Maciejowi . Błagam.I Błogosławieństwo dla całej rodziny. Proszę przez Twój święty obraz.

    OdpowiedzUsuń
  92. Kochany Jezu dziękuję ci Panie za wszystko i przepraszam
    także proszę cie o łaskę zdrowia, proszę spraw aby wszystko sie udało i wszystko było dobrze dziękuję,

    OdpowiedzUsuń
  93. Jezu ufam Tobie ty sie tym zajmij zajmij sie Panie zdrowiem mojej siostry prosze cie ulecz ją,spraw by była zdrowa .

    OdpowiedzUsuń
  94. Panie Jezu dziekuję Ci za wszystkie łaski cuda których dokonałes kocham cie i wielbie pozdrawiam tez Matke przenajświetszą dziekuje za jej opiekę i proszę was o łaske uwolnienia bliskiej mi osoby ze zwiazku opartego na grzechach. Jezu ufam Tobie ty się tym zajmij powierzam ta sprawe Tobie Panie i Matce Bożej zajmijcie sie tym Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  95. Jezu ufam Tobie. Dziękuję Ci za wszystkie łaski i dobrodziejstwa, których doznałam za Twoją przyczyną. Przepraszam za złe uczynki. Błagam ratuj mnie w tej sytuacji beznadziejnej, ulituj się nade mną.Znajdź dla mnie jakieś rozwiązanie, wyrwij mnie z tej niedoli, zajmij się tym.

    OdpowiedzUsuń
  96. Kochany Jezu dziękuje ci za wszystkie łaski dziękuję Matce Bozej i wszystkim świetym za wyproszone łaski
    i pozdrawiam was przepraszam za wszystko i proszę Panie znasz moją sytuacje mój problem który wydaje się nie do rozwiązania błagam cie Panie zajmij sie ta sprawą ja juz niewiem jak mam życ.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  97. Jezu, proszę Cię bardzo ,powstrzymaj moją siostrę żeby mnie już dłużej nie krzywdziła.Żeby przestała rozpowiadać te wszystkie fałszywe informacje o mnie .Ty wiesz że to nieprawda.Pomóż mi bronić się przed nią.Ufam Ci Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  98. Jezu ufam Tobie. Pomóż mojej rodzinie. Proszę Cię o nawrócenie mego męża. Napełnij jego serce Twoją miłością, mądrością i dobrocią.Pomóż mu. Pomóż naszej rodzinie. Uzdrów nasze małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  99. Dziękuję ci Jezu za wszystkie łaski i dziękuje Matce Bożej ze prosiła wstawiała sie za moimi prosbami dziękuję wam i proszę rozwiązcie moj problem zdrowotny a także finansowy proszę tez o wyleczenie oczu mojej mamy Jezu ufam Tobie ty sie tym zajmij Maryjo ufam Tobie ty się tym zajmij.W wasze rece oddaje moje troski.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  100. Dziękuję ci Jezu za wszystkie łaski i dziękuje Matce Bożej ze prosiła wstawiała sie za moimi prosbami dziękuję wam i proszę rozwiązcie moj problem finansowy proszę tez o pomoc w rozwiazaniu moich wszystkich problemow i prosb

    OdpowiedzUsuń
  101. Panie Jezu,proszę o łaskę zdrowia oraz łaskę miłości,wierności,szacunku,zgody,radości i spokoju.Spraw żeby bliska osoba,jeżeli jest taka Twoja wola,opamiętała się.Proszę o udane,radosne i zgodne święta Bożego Narodzenia.Panie Jezu,zajmij się tym.Ufam Tobie,Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  102. Panie Jezu,postaw na mojej drodze dobrego i uczciwego człowieka,który mnie pokocha i uszczęśliwi.Panie Jezu,zajmij się tym.

    OdpowiedzUsuń
  103. Panie Jezu okaż miłosierdzie mojemu synowi ...proszę

    OdpowiedzUsuń
  104. Panie Jezu prosze Cie o pokój w mojej rodzinie. Wez w opieke mego ojca i pomóż mu wyrwac sie za nałogu alkoholowego. Wesprzyj mnie w codziennych trudach. Dopomóż mojej mamie odzyskac radość z życia i spokoj. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  105. Jezu Ufam Tobie. Panie miłosierny proszę pomóż nam w naszych troskach, w chorobie stawów .Ulecz naas z koronawirusa

    OdpowiedzUsuń
  106. Jezu ufam Tobie. Panie proszę uratuj moje małżeństwo i moją rodzinę. Nie pozwól żeby czworo dzieci wychowywało się bez ojca. Daj mi siłę do modlitwy o nawrócenie mojego męża bo w moim sercu czuję zwątpienie w sens modlitwy i woli Boga.

    OdpowiedzUsuń
  107. Panie Jezu milosierny miej moja mame w swej opiece i takze i mnie jak i moja rodzine. Panie pomoz mi w zyciu ktore jest teraz bez niej, Jezu blagam cie z calego serca swego amen

    OdpowiedzUsuń
  108. Panie Jezu uwielbiam Ciebie, kocham najmocniej i najpiękniej jak potrafię. Tobie oddaję całe moje życie, całą siebie, taką, jaką jestem. Twojej opiece i miłości zawierzam wszystkie ukochane, bliskie mi osoby, prosząc o dary łaski, zdrowie,trzeźwość, życie w pokoju, bezpieczeństwie i Bożej łasce. W Tobie Jezu cała nadzieją, Tobie Jezu ufam, kocham i dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  109. Panie Jezu proszę Cię o zdrowie i opiekę Bożą dla moich dzieci i wnuczek, moje i mojego męża, mamy, zięcia. Jezu miłosierny proszę o pomoc w trudnych sprawach finansowych, Jezu Ufam Tobie ❤️❤️🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  110. Jezu dobry, bądź miłosierny i wysuchaj moich modlitw i próśb. Proszę Cię o cud, bo Ty możesz wszystko, wierzę w Twoje obietnice, byśmy prosili, a otrzymamy. Jezu ufam Tobie. Bądź mi miłościw jak córce, wysłuchaj jak natrętnej wdowy, wybacz wszystko co źle zrobiłam. Z całego serca przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.