Modlitwa za chore dziecko


Dobry Boże,
Dziękuję Ci za bezcenny dar mojego dziecka.
Proszę Cię, uzdrów je.
Ty wiesz, jak bardzo cierpię, widząc je chorym.

Czuję się tak bardzo bezradny wobec jego bólu i wiem,
że tylko trochę mogę mu pomóc.
Błagam Cię, przynieś mu ulgę.

Ty jesteś kochającym nas Ojcem i dlatego wierzę,
że Ty rozumiesz to, co ja czuję.
Proszę Cię, pomóż mi być takim,
jakim powinienem być w tej sytuacji
i udziel mi łaski ufania Tobie zawsze.

Wierzę, że w Twojej woli jest nasz pokój,
ale proszę Cię, pomóż mi tym prawdziwie żyć,
gdyż jest to tak trudne dla mnie teraz,
gdy moje dziecko cierpi.

Powierzam je Twojej opiece.
Proszę Cię o to w Imię Jezusa.

Amen

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.


584 komentarze:

  1. Prosze Cie Boze módl sie za Lile zeby zaczeła słyszec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze Cie Boze zrob cud i daj sluch dla mojej coreczki.

      Usuń
    2. Proszę Cię Boże z całego serca o szybką poprawę zdrowia dla mojej córeczki Weronisi, która od tygodnia ma cały czas gorączkę. Oby juz temperatura wróciła do prawidłowych wartości i żeby córeczka zaczęła pić i jeść i szybko nabierają sił i wracała do stanu sprzed choroby. Błagam z całego serca o zdrowie dla mojego jedynego dziecka. E

      Usuń
    3. Moja mała córeczka zmaga się z tym samym. Tydzień gorączkuje, leki nie pomagają za bardzo. Proszę o uzdrowienie.

      Usuń
    4. Proszę Cię Boże o łaskę uzdrowienia mojego synka Patryka z dolegliwości na którą często zapada, zagraża jego życiu, musi brać dużo leków. Błagam Cię Boże wysłuchaj mojego wołania o pomoc. Zawierzam jego zdrowie Tobie Panie, ufam Tobie. Amen

      Usuń
  2. Proszę Cię Boże o zdrowie dla mojego ciężko chorego syna,który leży w szpitalu po udarze mózgu.Błagam Cię o modlitwę dla niego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boze prosze Cie o zdrowie dla mojej coreczki ktora ma tylko 7 tygodni I juz przeszla operacje choruje na zoltaczke choleostatyczna grozi jej przeszczep watroby zpraw by wyniki sie poprawily i zebysmy mogly wrocic w koncu do domu

      Usuń
    2. Dobry Boże błagam Cię uzdrów mojego kochanego synka. Uchowaj go w zdrowiu. Wiesz jak bardzo na sercu leży mi jego choroba. Błagam się o łaskę zdrowia dla mojego Patryka

      Usuń
    3. Nasz Ojcze błagam Cię uzdrów mojego synka, spraw by zdjęcie wyszło dobrze. Żebyśmy wrócili do domku. Błagam o zdrowie dla niego, proszę wysłuchaj mnie

      Usuń
    4. Panie Boże proszę Cię o zdrowie dla małej amelki która walczy o życie w szpitalu, prosze daj sile jej i jej rodzica aby wytrwali i przeszli bardzo trudny okres

      Usuń
  3. daj nam silę i wiarę w Twoją dobroć

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę aby mój braciszek zaczął mówić i rozwijać się jak wszystkie dzieci w jego wieku. Błagam by nie miał autyzmu i innych chorób, które podejrzewamy. Wierzę Boże w to, że Ty możesz wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę Ci Boże o zdrowie dla mojego synka Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze Cie Boze o zdrowie dla nowo narodzonej Jessiki, daj jej szanse na wychwalanie Twego Imienia.
    Wierze , ze tylko Ty mozesz nam pomoc i uzdrowic nasze Malenstwo.Dlatego blagam o zdrowie dla niej. Nie zabieraj nam jej, wiesz jak jest upragniona i kochana.Prosze..

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę Cię Boże o zdrowie dla nowo narodzonej Jessiki, daj Jej szanse na wychwalanie Twego Imienia.
    Wierzę , ze tylko Ty możesz pomóc Rodzicom i uzdrowić to Maleństwo. Dlatego błagam o zdrowie dla Niej. Panie Boże , nie mogę zrozumieć po co Ci taki malutki Aniołek, ona jest Rodzicom tu potrzebna!!!. Zostaw Ją na pociechę Twoją i całej rodziny . .........Nina K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy pisze...

    Proszę Cię Boże o zdrowie dla nowo narodzonej Jessiki, daj Jej szanse na wychwalanie Twego Imienia.
    Wierzę , ze tylko Ty możesz pomóc Rodzicom i uzdrowić to Maleństwo. Dlatego błagam o zdrowie dla Niej. Panie Boże , nie mogę zrozumieć po co Ci taki malutki Aniołek, ona jest Rodzicom tu potrzebna!!!. Zostaw Ją na pociechę Twoją i całej rodziny ...Krystyna M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najmilszy, najcudowniejszy, najmiłosierniejszy Panie proszę wysłuchaj naszych błagalnych próśb i modlitw:
    - o cudowne uzdrowienie nowonarodzonej Jessiki, żeby pokonała chorobę i rodzice mieli z niej pociechę
    - o zdrowie dla synka Gabrysia
    - o zdrowie dla braciszka, aby braciszek zaczął mówić i rozwijać się jak wszystkie dzieci w jego wieku
    - o zdrowie dla ciężko chorego syna,który leży w szpitalu po udarze mózgu
    - za Lile zeby zaczeła słyszec
    - o zdrowie, błogosławieństwo Boże oraz wszelkie łaski dla wszystkich chorych i ich rodzin.
    Panie wysłuchaj próśb naszych!
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Łączymy się we wspólnej modlitwie
    http://www.chwilkawytchnienia.com/modlitwa/Modle_sie.htm

    OdpowiedzUsuń
  11. prosze CIE BOZE o zdrowie dla mego 7 mies OLUSIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosimy Cię Boże o zdrowie dla naszej córeczki Wiktorii. Aby mogła jeść jak inne dzieci i cieszyć się dzieciństwem nie spędzając swojego czasu w szpitalu. Miej ją w opiece podczas najbliższej ciężkiej operacj jaka ją czeka.
    Rodzice Wiktorii

    OdpowiedzUsuń
  13. Módlmy się wspólnie we wszystkich intencjach tutaj umieszczonych

    http://www.chwilkawytchnienia.com/modlitwa/Modle_sie.htm

    OdpowiedzUsuń
  14. BABCIA Proszę cię BOZE o zdrowie mojego ukochanego wnuka DOMINIKA,wierzę w to że możesz Boże wszystko UFAM CI JEZU !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo proszę o modlitwę i wstawiennictwo u Boga o łaskę zdrowia i siłę do walki z chorobą dla urodzonego 3 grudnia 2011r synka mojej przyjaciółki Patrycji oraz duchowe wsparcie dla jego rodziców. Napełnij ich miłością , bezgraniczną wiarą i nadzieją. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  16. proszę o cud uzdrowienia mojej córeczki ,chorej na autyzm i cud uzdrowienia chłopca , którego tylko widziałam raz i nawet nie znam tego aniołka , ale też cierpi na autyzm , nich Duch św rozjaśni ich umysły , aby mogły całym sobą kochac Boga

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry Boże!!! Kochający nasz Ojcec niebiesny! Błagam usłysz moją prośbę - proszę zdrowie dla mojego syna Mirosława, który teraz jest w szpitalu (zapalenie płuc). Wierzę, szczerze i mocno wierzę,że mnie usłyszysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry Boże!!! Zawsze i wszędzie staram się być blizko Ciebie! Proszę o pomoc w wychwaniu moich dzieci - Mirka i Rolanda. Proszę o zdrowie dla nich, powodzenie w nauce i o dobre zachowanie w szkole i w domu. Jestem słabym człowiekiem, ale wierzącym! Wiem,że wysłuchasz moje modlitwy! Ufam Ci!!!
    Również, proszę o wyzwolenie z nałogu pijaństwa dla mojego wujka Wiaczesława!
    Miej w opiece wszystkich tych ludzi, którzy nam pomagają!

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry boze z calego serca prosze cie o uzdrowienie mojej coreczki Milanki ,blagamy o pozytwne wyniki w kolejnych badaniach i powrot do zdrowia .jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  20. BARDZO PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO I MODLITWĘ ZA MOJEGO 3-LETNIEGO SYNKA DAWIDKA, KTÓRY MA POWAŻNĄ WADĘ SERCA I CZEKA GO WKRÓTCE KOLEJNA OPERACJA, PROSZE O TO ABY OTRZYMAŁ ŁASKĘ ZDROWIA, SILNEGO MOCNEGO SERCA I ABY WYRÓSŁ NA DOROSŁEGO MĘŻCZYZNĘ, PANIE BOZE PROSZĘ CIĘ Z CAŁEGO SERCA O ZDROWIE DLA NIEGO, BŁAGAM CIĘ POMÓŻ NAM!!

    ZROZPACZONA MAMA DOROTA.
    DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój Panie, przychodzę dziś do ciebie jak do przyjaciela brata wybawce lekarza dusz i ciał . Przychodzę z prośbą o łaskę litości prosząc Cie przez twoja krew ,twoje najukochańsze rany dotknij w swoim miłosierdziu moją chorą córkę Natalię już tak długo choruje........Jezu ja wierze ,że tylko ty i twoja miłość ją uzdrowi . dziękuje mój kochany przyjacielu .....

    OdpowiedzUsuń
  22. prosze Cie Boze o uzdrowienie synka Bartlomieja z choroby nowotworowej, o poprawe wynikow i bezproblemowy przebieg leczenia, pozwol mu byc dzieckiem szczesliwym i radosnym .
    prosze o opieke nad nim i cala nasza rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże Ojcze Wszechmogący wysłuchaj mej prośby o zdrowie dla mojej córki, by wróciły jej siły do życia i pracy, uzdrów jej ciało i duszę, miej w opiece ją i całą moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie Boze porsze o wsparcie i o zdrowie dla moich dzieci dla 4 letniej Patrycji ktorej nie moge kolejny raz przytulic bo musimy odizolowac od rodzenstwa gdyz niedawno sie urodzilo ma miesiac i 8 dni a juz bylo w szpitalu na zapalenie płuc i lezało w inkubatorze po urodzeniu bo miało za wysoki poziom bilirubiny.Panie boze prosze o zdrowie dl moich dzieci i dla innych dzieci ktore cierpią.. Roksana

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu proszę o zdrowie dla mojej Agatki. Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże proszę o zdrowie dla mojej córki Patrycji

    OdpowiedzUsuń
  27. opiekuj się Martyną i Aleksym im bardzo potrzebne są siły do walki o zdrowie i życie

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże błagam o zdrowie mojego niespełna 2 letniego synka Olivierka chorego na padaczkę.Prosze wysłuchaj moich Modlitw o skuteczne działanie leków i o to,żebyśmy nie musieli już więcej przebywać w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo proszę o modlitwę za moją dwuletnią córeczkę Kalinkę, u której podwjrzewają autyzm. Panie Boże,z całego serca proszę Cię, spraw żeby moja córeczka zaczęła mówić i prawidłowo się rozwijać,Spraw,żeby wszystkie podejrzenia o autyzm sie nie potwierdziły, żeby moja córeczka była zdrowym, szczęśliwym dzieckiem. Panie Boże, tak bardzo sie boję, proszę, pomóż mojej Kalince.

    OdpowiedzUsuń
  30. DOBRY BOŻE OPIEKUJ SIE MOJA HANUSIĄ. BŁAGAM O ŁASKĘ ZDROWIA DLA NIEJ, ZEBY NIE BYŁO GORZEJ DOBRY BOŻE.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobry Boże spraw aby moje dziecko było zdrowe, żeby nie dotknęła ją ta straszna choroba, która kładzie na wózek inwalidzki. Błagam Cię Maryjo wstaw się sią za nami/

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę Cię Boże o uzdrowienie mojej małej Juleczki z cukrzycy. Bardzo ją kocham i chciałabym aby mogła prowadzić normalne życie. Ma dopiero 6 lat. Dodatkowo jest obciążona celiaką. Jest kochana, wyjątkowa i mądra. Daj nam Boże siłę do walki. Proszę też o zdrowie dla mojego synka, aby on również nie okazał się chory. Kocham Cię Boże i wiem, że tylko Ty możesz nam pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  33. Błagam o wstawiennictwo Boże i zdrowie dla mojej nienarodzonej córeczki. Błagam Cię o modlitwę w sprawie uzdrowienia mojej wyczekanej Kruszynki. Spraw o Boże MIŁOSIERNY, aby mózg i ciało mojej córeczki były zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosimy Cię Boże o zdrowie dla Sandry.

    OdpowiedzUsuń
  35. Miłosierny Jezu, błagam Cię o zdrowie dla mojego synka Bartusia, zmiłuj się, Panie, nad nim, pobłogosław mu. Może zanim go urodziłam, nie starałam się tak bardzo, abyś był, Panie, obecny w moim życiu. Tak bardzo tego żałuję, bo jesteś teraz jedyną moją nadzieją. Błagam Cię, aby moje dziecko było pełnosprawbe fizycznie i umysłowo. Panie Jezu, zlituj się, błagam, pomóżmojemu dziecku. Wyrzuciłam z serca pychę, staram się pokonać w sobie wszystko, co złe. Panie Jezu, jesteś moją jedyną nadzieją. Błagam, pomóż mojemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  36. Panie, proszę Cię o łaskę zdrowia dla Alicji i Jagody.

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie Boże Królu Nieba i Ziemi, Wszystkich rzeczy widzialnych i niewidzialnych, błagam Cie! spraw aby moja Córeczka była już zawsze zdrowa, na zawsze, jeszcze ze 100 lat. Wszystko będzie po Twojej myśli I tak jak chcesz, O Panie? Wiesz rownież jaka jest cudowna i kochana i wiele jeszcze może zrobić dla Swiata. Ja i moja najbliższa rodzina rownież. Dlatego wierze Ci O Panie, dobra drogę nam dales i dasz nam szczęśliwe zycie, którym będziemy się cieszyc, zobaczysz Panie Boże.

    OdpowiedzUsuń
  38. Panie Boże z całego mego matczynego serduszka błagam Cię o zdrowie dla mojej Malinki. Tak dzielnie sobie radzi z chemioterapią a ja codziennie staram sie ją wspierac i swoją osobą i głęboka modlitwą. Błagam pozwól jej cieszyć się długim i zdrowym życiem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Panie Boże z całego mego matczynego serduszka błagam Cię o zdrowie dla mojego synka Adasia,ktory jest po kolejnej operacji. Ja codziennie staram sie go wspierac i swoją osobą i głęboka modlitwą. Błagam pozwól jej cieszyć się długim i zdrowym życiem.A także o zdrowie dla braciszka Adasia czyli Bartusia .Panie Jezu, jesteś moją jedyną nadzieją. Błagam, pomóż Adasiowi i Bartkowi



    OdpowiedzUsuń
  40. Panie Boże, błagam o uzdrowienie moich ukochanych: synka Bruneczka i męża Tomka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój Ukochany Boże proszę Cię o zdrowie dla Jarka.Ulecz Go z padaczki.Z całego serca dziękuję Ci Panie za to,że JESTEŚ.

    OdpowiedzUsuń
  42. Boźe zlituj się nad Martynką...

    OdpowiedzUsuń
  43. Panie Boże, tylko Ty jeden wiesz jak bardzo cierpię z powodu choroby mojego synka. Proszę Cię uzdrów jego nerki, proszę Cię abyś dał zdrowie każdemu malutkiemu pacjentowi z oddziału nefrologicznego w Zabrzu. Ześlij rodzicom moc Ducha Świętego aby dał im wiarę i siły na przetrwanie w tych trudnych chwilach. Ciebie prosimy, wysłuchaj nas Panie.
    Ufam Ci Panie.

    OdpowiedzUsuń
  44. prosze Cie Panie o zdrowie dla mojego synka, o uzdrowienie jego jelit, brzuszka. zeby zaczal przybierac na wadze. zeby zaczal spac. miej go zawsze w swojej opiece, jak i nas rodzicow. blagam pomoz nam Panie przez wstawiennictwo Twoich Swietych

    OdpowiedzUsuń
  45. boże miłosierny ojcze daj zdrowie mej kuzynce urszulce

    OdpowiedzUsuń
  46. Panie Boze proszę Cię o zdrowie dla syna Bartosza, miej go zawsze w swojej opiece i nie opuszczaj. Błagam z całego serca i dziękuje Panie, ze jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  47. Boże Święty pobłogosław mojej córeczce, uzdrów ją w mym łonie...

    OdpowiedzUsuń
  48. Panie Boze prosze Cie o zdrowie dla moich corek Julki i Mai. Niech omijaja je wszelkie choroby i niech ciesza sie zdrowiem i tym pieknym okresem w swoim zyciu ktorym jest dziecinstwo. Amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Panie Boże proszę cię o cud ,spraw aby mój miesięczny synek Nataniel wyszedł z ciężkiego stanu w jakim się obecnie znajduję .Pozwól stać mi się lepszym człowiekiem dzięki Niemu i najlepszą matką jaką może tylko mieć .Proszę cię Panie z całego serca o ten cud .

    OdpowiedzUsuń
  50. Panie Boże proszę spraw, żeby mój Synek Damianek był zdrowy.Żeby szczęśliwie przetrwał czekającą Go operację. Miej Go zawsze w Swojej opiece.

    Wszechmogący Boże. Ty jesteś dawcą życia. Ty dałeś mi tę wielką łaskę, bycia matką dla tego maleństwa, które urodziłam, dla Damianka. Spojrzyj na moje lęki, niepokoje i obawy i przemień je w taki pokój serca, jaki był udziałem Maryi Niepokalanej Matki Twego Syna Jezusa Chrystusa. Tobie Leśniowska Patronko Rodzin zawierzam moje dziecko. Ochraniaj je swoją miłością, jak chroniłaś Jezusa - owoc Twego łona. Przytul je do swego Serca, niech będzie Twoją radością, jak jest moim szczęściem. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jezu proszę daj łaskę wyzdrowienia małej Lence, która walczy o życie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Panie Boże, proszę Cię o zdrowie dla maleńkiego Ignasia. Spraw Panie aby diagnoza o jego chorobie nie potwierdziła się w badaniach.

    OdpowiedzUsuń
  53. Panie Boze, miej w swej opiece moją coreczkę Faustynkę. Strzez jej od wszelkich chorob, pozwol cieszyc sie zyciem, i niesc radosc innym... Pozwol, aby miala zdrowe oczka. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  54. Panie Boze, pomoz wszyyystkim dzieciom, oczekującym Twej pomocy. Zeby wszystkie dzieci byly zdrowe. Nie pozwol, aby przez bledy innych, cierpialy nasze dziatki. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  55. proszę daj łaskę wyzdrowienia małej dziewczynce,ktora jutro ma ciężką operację

    OdpowiedzUsuń
  56. Jezu błagam Cie zdrów moją małą córeczkę Klare

    OdpowiedzUsuń
  57. Jezu, błagam o wyzdrowienie mojego synka z padaczki

    OdpowiedzUsuń
  58. Proszę Cię Jazu za Gabrysia - niech wszelkie choroby z którymi borykamy się od początku narodzin odejdą od niego. Pozwól Nam Panie cieszyć się w pełni szczęściem rodzinnym wraz ze zdrowym dzidziusiem.

    JEZU UFAM TOBIE !

    OdpowiedzUsuń
  59. Jezu blagam Cie uratuj nerw wzrokowy,zeby powrocil dobry wzrok.W Tobie tylko widze pomoc. JEZU UFAMY TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  60. Blagam Cie Jezu-uzdrow Monike na duszy i ciele.Wszystko w Twoich rekach moj najukochanszy ojcze.JEZU UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  61. Panie Boze proszę Cię o zdrowie dla Amelki aby jej złamany obojczyk dobrze sie zrósł i żeby nie było zadnych komplikacji. JEZU UFAM TOBIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Prośba o łaskę zdrowia dla małej Ani,opiekę MB, siły dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  63. Proszę Cię Boże o zdrowie dla mojej córeczki Zuzi,jest taka maleńka a ciągle choruje.Ofiaruję Tobie pod opiekę moje dzieci.JEZU UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  64. Proszę Cię Boże o zdrowie dla mojego synka Bartka, żeby jego autyzm był coraz łagodniejszy i coraz mniej dla niego uciążliwy, żeby zaczoł coraz więcej rozumieć i mówić, rozmawiać, bawić się z dziećmi żeby mineły zachowania niepożądane, agresjia i autoagresjia, JEZU UFAMY TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  65. Miłosierny Boże błagam Cię wejrzyj na mojego syna Wojciecha i uzdrów go z tej strasznej choroby jaką jest choroba alkoholowa.Chryste, uratuj go.Ufam Tobie Panie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Prosze o łaskę zdrowia dla moich dzieci a zwłaszcza syna Bartosza.

    OdpowiedzUsuń
  67. Blagam Cie Milosierny Boze ulecz Maksa z choroby alkoholowej:Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  68. Panie Boze,prosze Cie ulecz moja siostre Natalie z padaczki,dziekuje Ci ze jestes,JEZU UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  69. boze prosze cie o zdrowie dla wojtusia

    OdpowiedzUsuń
  70. Panie Boze Prosze o zdrowie dla mojego syna Dorianka jest chory na padaczke nie widzi i ma dzieciece porazenie mozgowe a od pewnego czasu bardzo czesto choruje na zapalenie pluc i oskrzeli prosze z calego serca o modlitwe za niego zeby bylo dobrze zeby byl wesoly i usmiechniety.prosze o duzo sily wiary nadzieji dlaniego i dlamnie JEZU UFAM TOBIE.BARDZO WIERZE ZE MODLITWA DUZO POMAGA

    OdpowiedzUsuń
  71. Panie Boże Wszechmogący . Proszę o łaskę zdrowia dla mojej córeczki Mai. Spraw , żeby jej mowa prawidłowo się rozwijała i żeby mogła sprawnie porozumiewać z rówieśnikami . Kocham Cię Boże . Amen. Iza

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszechmogący Boże pokornie Cię proszę abyś uzdrowił moją córkę Dominikę, która jest ciężko chora...
    Napełnij ją Swą Świętą Mocą i uzdrów na ciele, duszy i umyśle.
    Miej moją córeczkę w Swojej Opiece Litościwy Ojcze.
    Wierzę, że wysłuchasz lamentu zatroskanej matki.
    Proszę Cię o to w Imię Jezusa. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  73. Proszę Cię Boże pomóż małem Jasiowi w walce z ciężką chorobą,błogosław jego rodzicom i wspieraj małe siostrzyczki.Amen

    OdpowiedzUsuń
  74. Matko Boża i Panie Boże proszę o zdrowie dla mojej córeczki aby to cierpienie przez które teraz przechodzi miało Twój cel, aby zabiegi które zostały przeprowadzone poprawiły jej komfort życia aby udało się zniszczyć groźną bakterie i aby mogła już wrócić do domu. Proszę o pomoc, łaski i opiekę.
    Dziękuje za to że jest z nami.

    OdpowiedzUsuń
  75. Panie Boże i Matko Święta błagam o zdrowie dla mojego synka, żeby mógł cieszyć się szczęściem i radością i w zdrowiu mógł służyć Tobie Panie . Amen

    OdpowiedzUsuń
  76. Panie Boże dziękuję Ci za życie mojego synka i bardzo Cę proszę o dar zdrowia dla niego, ufam Ci że nie zostawisz nas bez pomocy. Błagam Cię Panie wysłuchaj próśb moich i uzdrów mojego synka, pozwól mu cieszyć się pełnym zdrowiem.Przez Chrystusa Pana Naszego AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  77. Panie proszę pozwól aby Alusia była zdrowa.Alusia ma nowotwór a operacja w niemczech kosztuje 120 tys euro a jej rodzinę na taką sumę nie stać pomóż im i ulżyj im w tych ciężkich chwilach. AMEN
    Domino

    OdpowiedzUsuń
  78. Jezu,Maryjo i sw. Jozefie prosze o cud uzdrowienia dla mojej 2,5 letniej wnuczki ,ktora jest po operacji, i lezy w szpitalu,prosze o powrot do zdrowia i sily w pokonywaniu choroby, blagam o cofniecie wad rozwojowych,zeby mogla mowic, siedziec, chodzic,prosze o zdrowie i sily,cierpliwosc dla rodzicow,blagam o wysluchanie prosby mojej i uzdrowienie,dziekuje Boze za Twoja opieke nad nami

    OdpowiedzUsuń
  79. Błagam o modlitwę za mojego synka ktory ma 5 dni, jutro bedzie diagnozowany... Ma na imię Ignacy.

    OdpowiedzUsuń
  80. Błagam o modlitwę za mojego siostrzeńca Oskarka, który właśnie przechodzi operację główki.

    OdpowiedzUsuń
  81. Proszę o modlitwę i wstawiennictwo dla mojego synka Szymona który ma chory brzuszek pozwól mu wyzdrowieć

    OdpowiedzUsuń
  82. Matko Ukochana proszę Cie o cud uzdrowienia dla mojej kochanej córeczki Natalki. Strzeż ja i miej ja w swojej opiece.-Mama

    OdpowiedzUsuń
  83. Błagam o zdrowie dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  84. Proszę o modlitwę za mojego syna Wojtka, abyśmy mogli się z nim porozumieć mimo braku mowy.
    Panie Jezu powierzam go Twojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  85. Proszę o modlitwę za mojego syna Wojtka, abyśmy mogli się z nim porozumieć mimo braku mowy.
    Panie Jezu powierzam go Twojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  86. Oby Asia prędko wyzdrowiała i szybko wróciła do domu

    OdpowiedzUsuń
  87. Panie Boże miej w swojej opiece Oliwie walczącą z rakiem.

    OdpowiedzUsuń
  88. Panie Boże Wszechmogący, Jezusie Chrystusie, Matko Przenajświętsza i wszyscy Święci: bardzo proszę o pomoc w wyleczeniu Natalki z autyzmu. Proszę o zdrowy rozwój dla mojego dziecka. Panie spraw by objawy autyzmu uległy wyciszeniu, by mogła się z nami komunikować, rozmawiać, dzielić wszelkimi radościami i problemami. Proszę poprowadź mnie w dobrą stronę tak bym wiedziała, że dobrze czynię, że jej pomagam. Wypędź z niej złe duchy i złe zachowania. Proszę o modlitwę wszystkich ludzi dobrego serca i serdeczne Bóg zapłać. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  89. Dobry Boże Błagam Cię z całego serca uzdrów mojego syna Norberta .Jest kochanym dzieckiem ,pozwól mu dalej służyć Tobie w czasie mszy świętej .Przyjmuję tą chorobę z pokorą i taka będę już do końca mych dni , Ty nauczyłeś mnie tego poprzez chorobę mojego dziecka .Ufam Tobie Twojemu Synowi Jezusowi i Jego Matce Najświętszej Panience Maryi .

    OdpowiedzUsuń
  90. Proszę o życie dla Beniamina...

    OdpowiedzUsuń
  91. BOZE BŁAGAM CIĘ UZDRÓW MOJĄ CÓRECZKĘ!!!!!wiele rzeczy zmienie obiecuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. BOŻE BLAGAM o pozytywny wynik rezonansu który ma być 26 listopada dla Miłoszka który jest bardzo dzielny w walce z rakiem mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  93. Panie Boze blagamy cie zeby nasz synek Arkadiusz zyl i zeby ten zakrzep mu zniknal,blagamy cie nie zabieraj nam go
    ewelina i piotr

    OdpowiedzUsuń
  94. Prosze Panie Boze aby moj syn wczesniak wyzdrowiał i zeby pokonał ta chorobe.Sabina i Piotr

    OdpowiedzUsuń
  95. Panie Boże proszę Cię o zdrowie dla mojego synka Wiktora, błagam daj mu siły by walczył i samodzielnie oddychał bez pomocy maszyn i inkubatora. Panie Boże mam tylko jego, proszę daj mu szansę. Monika

    OdpowiedzUsuń
  96. Boże, proszę wyzwól mojego synka od ataków padaczki. Pozwól mu cieszyć się życiem. Spraw,byśmy mogli spokojnie żyć,nie bojąc się o jego życie.Błagamy wysłuchaj i pomóż nam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. prosze o wstawiennictwo dla naszego Jasia--daj mu sily walczyc z zapaleniem pluc--bog zaplac!

    OdpowiedzUsuń
  98. Prosze o modlitwe dla mojego synka Connorka,ktory cierpi na porazenie mozgowe.Miej mojego Synka w swojej opiece Boze.
    Ufam Tobie.Spraw,zeby chodzil i byl samodzielny.

    OdpowiedzUsuń
  99. Proszę o modlitwę za mojego syna Konrada,który zmaga się z chorobą jelit.Jezu pokładam ufność w Tobie i proszę o wysłuchanie moich modlitw w tej intencji.

    OdpowiedzUsuń
  100. prosze cie boze o zdrowie dla mego syna adama ktury lezy w spiaczce po peknieciu tetniaka on ma dopiero 24 lata jest taki mlody nie odbieraj mi go bardzo cie prosze

    OdpowiedzUsuń
  101. Błagam Cię Boże o zdrowie i postępy w rozwoju mojego synka Dominika-proszę daj mu siłę, aby nauczył się siadać, przemieszczać, mówić. Tak mi ciężko Boże...

    OdpowiedzUsuń
  102. Prosze z calego serca o zdrowie dla mojej coreczki ktora ma poparzona buzie. Blagam o to by nie cierpiala i nie miala zadnych sladow. Ona jest tylko niewinnym malym dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  103. panie jezus prosze cie miej swojej opiec nowo narodzona pole ,dajej duzo zdrowka zze by przeszla wszystkie badania ze by tak nie cierpiala jezus ufam w tobie

    OdpowiedzUsuń
  104. Panie Boże, z głębi serca bardzo Cię proszę o zdrowie dla małego Maxia. Pozwól Mu odzyskać zdrowie i uśmiech na Jego ślicznej buźce oraz na twarzach Rodziców - polecam ich wszystkich Twojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  105. Panie Jezu proszę Cie o modlitwę za mają córeczkę. Żeby na nowo mógła cieszyć się życiem jak na to zasługuje. Proszę Cię o zdrowie i uśmiech dla niej i dla całej naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  106. Panie Jezu proszę uzdrów moją córkę Julkę z padaczki, wszechmogący Boże spraw aby nie już ataku. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  107. Boże Wszechmogący niech Twoje Królestwo objawia się. Niech Twoja Moc Zakróluje nad Antosiem. Ty Jesteś "oceanem" Miłości Miłosiernej, W Tobie zanurzam Antosia i wierzę, że teraz jesteś blisko niego, dotykasz go i uzdrawiasz. Chwała Ci Panie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  108. Prosze Cie Panie Boze o zdrowie dla naszej Zuzi

    OdpowiedzUsuń
  109. Proszę Cię Boże o siły dla przedwcześnie urodzonej córeczki mojej koleżanki. Daj jej Boże siły, żeby wytrzymała i przeżyła. Prosze również o siły dla jej rodziców, żeby nie tracili wiary i nadziei

    OdpowiedzUsuń
  110. Боже, пожалуйста, помоги моей доченьке, пусть она поскорее поправится! Благодарю.

    OdpowiedzUsuń
  111. Boże proszę cię o zdrowie dla małej Anny Karoliny.

    OdpowiedzUsuń
  112. Boże,
    Proszę Ciebie, tak mocno, jak tylko umiem: uzdrów moją córkę - Kamilę z wrzodziejącego zapalenia jelita grubego. Spraw, żeby już nigdy nie miała męczących ją biegunek. Okaż jej Swoją Łaskę, aby żyła długo w zdrowiu, bezpieczeństwie, szczęściu i radości. Jerzy.

    OdpowiedzUsuń
  113. Boże proszę o łaskę zdrowia dla moich dzieci, Olisi i Filipka. Olisia ma bardzo słabą odporność, sporo się już nacierpiała przez częste choroby.

    OdpowiedzUsuń
  114. Boże prosze Cie o uzdrowienie oczu mojej córki Zuzanny.Wierze w Twoja dobroc i siłe pomocy chorym dzieciom Amen.

    OdpowiedzUsuń
  115. Najukochanszy Boże proszę Cię o zdrowie dla mojej córeczki Kingusi.Proszę cię Panie z całego serca żeby zaczęła jeść bo jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  116. Panie spełnij wszystkie ich prośby.

    OdpowiedzUsuń
  117. Panie dziekuje ze wyciagnales swoja ojcowska dlon do moej corki reni.prosze cie gdy juz jest po tak ciezkiej operacji nabrala sil .prosze spenij tylko ta jedna prosbe.

    OdpowiedzUsuń
  118. Proszę Cię Panie tak mocno jak tylko umie o zdrowie dla mojego syna ,szczęśliwą operację i szybki powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  119. Proszę cię o powrót do zdrowia Patryczka.

    OdpowiedzUsuń
  120. Proszę o zdrowie dla mojego chorego Mikołajka i aby nie była to jakaś ciężka choroba krwi. Jest moim małym cudem i proszę nie odbieraj mi go

    OdpowiedzUsuń
  121. Panie Boże uzdrow prosze na duszy i ciele mojego syna. Ulzyj mu w jego beznadziejnej sytuacji daj mu siły aby obrał prosta droge

    OdpowiedzUsuń
  122. Panie Boże proszę Cię o zdrowie dla naszej córeczki, która jest bardzo chora.

    OdpowiedzUsuń
  123. Panie Boże, błagam Cię o uzdrowienie maleńkiej Natalki.

    OdpowiedzUsuń
  124. Panie mój błagam Cię o uzdrowienie Karolka; ratuj Go Ojcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  125. Boże Wszechmogący i Miłosierny miej w opiece małą Kinię,córeczkę mojej przyjaciółki. Pozwól jej powrócić do zdrowia. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  126. Boże Wszechmogący błagam Cie daj zdrowie Franusiowi

    OdpowiedzUsuń
  127. Boże, pokornie, najmocniej jak tylko potrafie, prosze uzdrów maleńka Oliwke. Pozwól jej ciszyć sie życiem na ziemi, ma tyle jeszcze ciekawych rzeczy do zobacznia tutaj na ziemi... nie zabieraj jej....prosze. Tylko Ty możesz sprawic ze ona wyzdrowieje, prosze...

    OdpowiedzUsuń
  128. Boże nie pozwól umrzec temu maleństwu, daj mu cieszyć sie życiem na ziemi. Tylko Ty możesz sprawic, że bedzie żyła. Prosze, najmocniej jak to możliwe.....

    OdpowiedzUsuń
  129. Panie Boże, nasz Ojcze, błagam Cie o uzdrowienie mojego synka. Proszę Cię wysłuchaj mej prośby, proszę

    OdpowiedzUsuń
  130. Miłosierny Boże, Ojcze Nasz Wszechmogący, błagam Cię o zdrowie dla mojej półrocznej Wnuczki Marysi. Dopomóż, aby rozwijała się jak inne dzieci, aby była wesoła i szczęśliwa. Chroń ją przed wszelkimi złem, wspieraj i strzeż. Spraw, aby straszna choroba, z którą się urodziła, nie odebrała jej radości z życia, tego Twojego wspaniałego daru...
    Daj siłę i wytrwałość mojej Córce, wspaniałej Matce naszej ukochanej Marysi oraz jej sióstr Dorotki i Klary.
    Spraw Ukochany Ojcze, aby ustąpiła choroba naszej Maryni ...

    OdpowiedzUsuń
  131. Blagam Cie Boze o zdrowie mojego Cyrylka daj mu sile aby pokonal ciezka chorobe

    OdpowiedzUsuń
  132. Błagam Cie Wszechmogący Boże pobłogosław mojej córeczce Julci aby poprawił jej się wzrok. Tylko Ty możesz jej pomóc w co bezgranicznie wierzę.

    OdpowiedzUsuń
  133. Dziekuję Panie Boże za udaną operacje. Proszę Cię o zdrowko dla mojego ukochanego Kacperka ktory jest po ciezkiej operacji na serduszko aby wyzdrowial . Tylko w Tobie wiara i nadzieja Panie

    OdpowiedzUsuń
  134. Panie mój proszę o zdrowie dla mojej Milenki. Otocz ją swą opieką i daj siły do walki z chorobą. Proszę o zdrowie dla jej braciszka zeby we dwoje służyli Ci z pokorą i chwalili Twoje imię. Miej w opiece wszystkie chore dzieciaczki. Kochamy Cię.

    OdpowiedzUsuń
  135. Panie mój kochany, proszę Cię, błagam Cię o zdrowie dla mojej siostrzenicy Antosi, która od 2 tygodni lezy w szpiatlu, a ma niecałe 4 tygodnie. Wszyscy razem z Nią cierpimy, ale także walczymy i wierzymy, że wszystkie jej pęcherze na ciele się zagoją i już się nie będą pojawiały. Panie Jezu, ciężko Nam wszystkim jest z tego powodu, dlatego prosimy Cię i błagamy o wsparcie Twoje dla Nas i co najważniejsze uzdrowienie malutkiej. Ufamy Tobie JEZU...

    OdpowiedzUsuń
  136. Wszechmogący Boże błagam Ciebie o zdrowie moich dzieci Jasia i Lekki. Spraw by przestały ciężko chorować, by mogły uczęszczać do żłobka a ja bym wróciła do pracy. Panie Jezu ocal moje dzieci przed ciężkimi chorobami i spraw by były bardziej odporne. Błagam miej w opiece cała nasza rodzinę która ostatnimi miesiącami Los tak mocno doświadcza.Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  137. Błagam o zdrowie dla Jasia i Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  138. MODLĘ SIĘ O ZDROWIE DLA MOJEJ CÓRECZKI WIKTORII

    OdpowiedzUsuń
  139. Panie Boże prosze o uzdrowienie mojej kochanej córeczki ktora jest chora na epilepsje porazenie mozgowe i wodoglowie.PROSZE ULZYJ JEJ W CIERPIENIACH i spraw by nadal byla wesoła dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  140. Panie Boże, przyjdź z pomocą dla mojego synka Mateusza i spraw aby rozwijał się tak jak inne zdrowe dzieci, pozwól aby mógł się modlić i oddawać Ci Chwałę, Panie proszę okaż Mateuszkowi swoje miłosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  141. Boże wiem że Twoja miłość do nas jest ogromna i że wszystko czego doświadczamy jest próbą, jednak ja nie potrafię pogadzić się z tym co mnie spotkało. U mojej 7 tygodniowej córeczki wyryto guza, czekamy na badania i wizyty u specjalistów. Nie mogę się z tym pogodzić , nie moge znaleźć wytłuczenia chciałabym to całe cierpienie wziasc na siebie , przecież ona jest taka malutka bezbronna. Prosze Cię okaże Jej miłosierdzie pozwol i daj mi siłę byym nie zwątpiła w Twą miłość. Proszę Cię ocal Ją , jest dla mnie wszystkim i nie mogę patrzeć na cierpienie.

    OdpowiedzUsuń
  142. Boże dziękuje za powrót do zdrowia mojej małej córeczki. Proszę Cię o uzdrowienie mojego synka Michała. Tak się męczy a ja nie umię mu pomóc. Nie wiem jak. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  143. Boże dziękuję Ci za Twoje dobro i miłosierdzie, dziekuje za szczesliwa i kochajaca rodzine, dziekuje za dom i prace. Proszę Cie o zdrowie dla całej rodziny a szczególnie dla synka który choruje na astme i dodatkowo zmaga sie z alergią. Ogromnie proszę...
    dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  144. Boże dziękuję Ci za Twoje dobro i miłosierdzie, dziekuje za szczesliwa i kochajaca rodzine, dziekuje za dom i prace. Proszę Cie o zdrowie dla całej rodziny a szczególnie dla synka który choruje na astme i dodatkowo zmaga sie z alergią. Ogromnie proszę...
    dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  145. Prosze Cie Ojcze Niebieski o szybki powrot do zdrowia mojego dwuletniego synka Nathanka...spraw by nie musial juz tak cierpiec Prosze czuwaj nad Nim Amen AADK

    OdpowiedzUsuń
  146. Prosze Cie Panie Boze pomoż mojemu Szymusiowi aby mogł normalnie sie rozwijać. Aby opuscila go ta choroba błagam nie mam już sił bo widze jak on cierpi ... ja razem z nim . Uzdrow go......

    OdpowiedzUsuń
  147. Pani Boze prosze Cie o zdrowie dla mojego siostrzenca ktory sie dopiero narodzil zeby byl w pelni zdrowy i mogl sie normalnie rozwijac mam nadzieje,ze stanie sie cud i wyzdrowieje.Panie Boze prosze Cie czuwaj nad tym malenstwem.Amen

    OdpowiedzUsuń
  148. Pani Boze prosze Cie o zdrowie dla mojego siostrzenca ktory sie dopiero narodzil zeby byl w pelni zdrowy i mogl sie normalnie rozwijac mam nadzieje,ze stanie sie cud i wyzdrowieje.Panie Boze prosze Cie czuwaj nad tym malenstwem.Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modlmy się za te dzieciaki które się rodza i sa odrazu chore to takie małe istotki a juz cierpią

      Usuń
  149. Panie Boże proszę cię o zdrowie dla mojej córki Zuzi żeby zaczeła mówić, prawidłowo chodzić, i prawidłowo się rozwijać mam nadzieje że dogoni swoich rówieśników .Jezu Ufam Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  150. Ojcze, proszę uzdrów Kajtusia i Julianka. Zabierz ich do swojej lecznicy i uzdrów Panie. Proszę gorącą o to i ufam Ci Jezu. :) Ojczulku Nasz Niebieski, jesteś WSPANIAŁY!!! Chwała Tobie Ojcze, Chwała Tobie Synu Boże, Chwała Tobie Duchu Święty. Chwała teraz i na wieki wieków!

    OdpowiedzUsuń
  151. Panie Boze, blagam daj zdrowie dla Oliwi,ktora choruje na angine i ma bardzo wysoka temperature.Prosze pomoz mojej wnusi.Jezu Ufam Tobie zrob cos z tym.

    OdpowiedzUsuń
  152. Boze prosze pomoz w chorobie mojemu Synkowi Szymonowi.Prosze daj Mu sily walczyc,zabierz juz cierpienie.Badz nasza sila Panie.Oddaje Synka mojego pod Twoja Panie opieke.

    OdpowiedzUsuń
  153. Dobry Boże! Proszę cię o nawrócenie mojej córki i o zdrowie da niej i o potrzebne łaski da niej oraz o uwolnienie od złych przyjacioł i o dobrą szkołę

    OdpowiedzUsuń
  154. Wszechmogący Boże błagam o zdrowie dla naszej ukochanej córeczki aby wyszła z tej przewlekłej choroby ,aby rozwijała się prawidłowo i zaczęła mówić ochroń ją proszę od wszelakich złych zdarzeń pokornie Cię proszę i co dzień się o to modlę ufam i wierzę że słyszysz nas wszystkich mama

    OdpowiedzUsuń
  155. Dobry Boże zagroźone jest życie bliźniaków natali i bartka są w ciężkim stanie jeżeli nie jest to sprzeczne z Twoją wolą proszę o cud uzdrowienia dwu dniowych wcześniaków

    OdpowiedzUsuń
  156. Dobry Boże zagrożone jest życie bliźniaków natali i bartka są w ciężkim stanie, jeżeli nie jest to sprzeczne z Twoją wolą proszę o cud uzdrowienia dwu dniowych wcześniaków

    OdpowiedzUsuń
  157. Boziu kochana proszę wspieraj nas pomagaj nam mieć siłę aby opiekować się chorymi i potrzebującymi dziećmi ,proszę Cię pokornie o zdrowie dla mojej ukochanej córeczki w nawracających chorobach,pomóż jej tylko w twoich rękach nadzieja i wyzdrowienie.
    Proszę również aby zaczęła malutka mówić i dobrze słyszała,aby jej stawy i napięcie mięśniowe były prawidłowe i nie miała już żadnych kontuzji

    OdpowiedzUsuń
  158. Dobry Boze Prosze cie uzdrow moich rodzicow daj im sile w walce z chorobami Mamie pomoz zeby chodzila bo jest po wylewie tatowi cofnij chorobe prostate zeby wyniki mial dobre i zeby go Juz krzyz niebolal i nogi Prosze Tylko o jedno dla nich o zdrowie o dar zycia miej ich pod swym plaszczem i opiekuj sie nimi z serca Prosze. Ania

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgubiłam się bardzo ostatnio i zapomniałam o tym, co najważniejsze. Oddaliłam się od Boga, a przecież mam świadomość, że tylko On jest tym co daje siłę. Moja córeczka zachorowała i bardzo cierpi. Kilka infekcji jednocześnie męczy ją i osłabia. Taka radosna i ciekawa świata, od kilku dni umęczona chorobą. Pokornie proszę o zdrowie dla niej, by jej organizm przezwyciężył chorobę. I o spokój i mądrość dla mnie, bo jako człowiek i matka bywam bardzo ułomna.

    OdpowiedzUsuń
  160. Boże uzdrów mojego synka Natanka który leży teraz w szpitalu

    OdpowiedzUsuń
  161. Dobry Boże,proszę o zdrowie dla mojej córki Ani która ma zapalenie mięśnia kręgosłupa i proszę mocno o szczęśliwy lot do Polski ,ochraniaj swoim płaszczem.Wysłuchaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  162. Dobry Boże proszę Cię uzdrów moich rodziców,daj im siłę w walce z chorobami,Opiekuj się nimi.Wysłuchaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  163. Wszystkie świętošci w niebie blagam o wstawiennictwo u Boga jedynego Pana Naszego aby okazał łaske mojemu wnukowi Marcelkowi ktory urodził sie 20.04 2016 I jest chory czeka go 26.04 operacja.blagam uzdrow go i spraw aby operacja sie powiodła A nasz . Kruszynka dorastała w zdrowiu i szczesciu .I byla pociechą i radoscią dla swoich rodzicow i godnym dobrym chrzescijaninem Babcia Gosia

    OdpowiedzUsuń
  164. Dobry Boże, uzdrów moją córeczkę Olgę z choroby genetycznej, metabolicznej i usprawnij jej wątrobę aby mogła jeść każde pożywienie, które Ty Panie dla ludzi stworzyłeś. Oczyszczaj jej krew i nie doprowadzaj do uszkodzenia mózgu. Wysłuchaj mnie Ojcze.

    OdpowiedzUsuń
  165. Proszę Cię o dobry Ojcze o zdrowie dla mojej wnuczki Martusi.

    OdpowiedzUsuń
  166. Proszę Cię o dobry Ojcze aby nasze dziecko nie cierpialo. Całe życie przed nią. O wysłuchaj mnie Boże

    OdpowiedzUsuń
  167. Panie Boże wspomóż W chorobie ciężko chorego Sewerynka ,daj mu siłę do walki z ta podstępna choroba ,daj siłę jego rodzica i rodzinie aby wytrwali w wierzę i ulżyj im w cierpieniu .Amen

    OdpowiedzUsuń
  168. Prosze Cię o Miłosierny Ojcze o wyzdrowienie Justyny o uwolnienie jej od anoreksji.

    OdpowiedzUsuń
  169. Dobry Boże, za wstawiennictwem św
    Charbela proszę Cię o uzdrowienia mojego synka Michasia i oddalenia widma choroby od drugiego syna Dawidka.

    OdpowiedzUsuń
  170. Matko kochana daj zdrowie mojej córce Agnieszce ,obroń ją przed straszną chorobą . Ulituj się.

    OdpowiedzUsuń
  171. Najwspanialszy Boże błagam Cie aby nasz synek Jaś był zdrowy i rehabilitacja przyniosła efekty. Błagam niech nasz synek ma szanse na normalne zdrowe życie.Ja obiecuje zrobić wszystko aby mi w tym pomóc. Amen

    OdpowiedzUsuń
  172. Panie proszę o uzdrowienie Korneli mojej córeczki, to jedyna moja prośba. Dałeś nam wszystko o czym marzyłem, pomóż nam i darz ją zdrowiem.

    OdpowiedzUsuń
  173. Prosze o wyzdrowienie Dominiki z anoreksji i uzdrowienie relacji w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  174. Panie pomóż mojej 12 dniowej córeczce w walce z żółtaczką aby dzisiejszy poziom bilirubiny spadł i męczące ją wzdęcia ustąpił. Pomóż jej aby te choroby nie okazały się czymś poważnym. Ufam ci Jezu że pomożesz nam przez to przejść.

    OdpowiedzUsuń
  175. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  176. Za mojego 5letniego syna, który choruje już od miesiąca.
    Aby wrócił do zdrowia, doznał ulgi w cierpieniu.
    Wysluchaj mnie Ojcze.

    OdpowiedzUsuń
  177. Proszę o uzdrowienie naszego maleńkiego synka Fabiana,daj mu siłę do walki z chorobą ktora chce nam go odebrać.
    Wysłuchaj nas Panie
    Rodzice

    OdpowiedzUsuń
  178. Proszę Cię Jezu o zdrowie dla naszej córeczki Marysi, aby rozwiązały się problemy z jej brzuszkiem.Mama

    OdpowiedzUsuń
  179. proszę o uzdrowienie mojej bratanicy, która ma niedrożny nosek by zmiany okazały się łagodne i by udało się ją wyleczyć.

    OdpowiedzUsuń
  180. Proszę Cię Jezu o uzdrowienie mojej córeczki najdroższej. Żeby ją już nie męczyła biegunka,UFAM TOBIE, mama

    OdpowiedzUsuń
  181. Ojcze przenajświętszy, błagam Cię najserdeczniej o uzdrowienie naszego 20-letniego synka Daniela, który jest chory na raka żołądka. Od całego swego malutkiego ojcowskieko serca błagam Ciebie Ojcze. Bo nie mogę dalej widzieć jego cierpienia, serce mi pęknie...

    OdpowiedzUsuń
  182. Proszę Cię Najukochanszy Boże o dar mowy dla mojego Syna Igora. I o zniknięcie wody z uszu. Aby nie potrzebny był zabieg. Bardzo proszę o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  183. Proszę Cię Najukochanszy Boże o dar mowy dla mojego Syna Igora. I o zniknięcie wody z uszu. Aby nie potrzebny był zabieg. Bardzo proszę o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  184. Proszę Cię Najukochanszy Boże o dar mowy dla mojego Syna Igora. I o zniknięcie wody z uszu. Aby nie potrzebny był zabieg. Bardzo proszę o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  185. Proszę Cie Panie o zdrowie dla Bartusia który miał uraz czaszki teraz leży w śpiączce i ma 10% szans na przezycie, modlitwa jest mu teraz bardzo potrzebna..brakuje mi już łez on ma dopiero 2 latka :( Anna

    OdpowiedzUsuń
  186. ŚWIĘTA RITO,UZDROW MOJEGO SYNKA SZYMONKA, ON NA DOPIERO 2 latka.Mama Szymonka.

    OdpowiedzUsuń
  187. Boże proszę Cie o zdrowie dla mojego synka Kacperka aby mowa ruszyła umysł zaczal pracować,daj nam sile i cierpliwość dużo miłości...JEZU UFAM TOBIE ,mama Kacperka

    OdpowiedzUsuń
  188. Boże kochany,proszę Cię o coś bardzo ważnego dla mnie o uzdrowienie mojego synka. Szymona. Proszę Cię. Modlę się do Ciebie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  189. Boże kochany,proszę Cię o coś bardzo ważnego dla mnie o uzdrowienie mojego synka. Szymona. Proszę Cię. Modlę się do Ciebie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  190. Boże proszę jeśli chcesz uzdrow Jeremiego. Ty wszystko możesz. Okaż nam swoje miłosierdzie i pomóż naszemu synkowi. Za przyczyną Matki Najswietszej, Św. Rity, Dominika Savio, Św. Faustyny i Jana Pawła. Panie w Tobie całą moją nadzieja, nigdy się na Tobie nie zawiodłam. Jezu Ufam Tobie. Dziękuję za wysłuchanie mych modlitw.

    OdpowiedzUsuń
  191. Panic Boze bardzo prosze cie o uzdrowienie Milenki, siostrzenicy mojej kolezanki. Aby nabraly sil I mogla Nadal kontynuowac leczenie. Jezu. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.