Modlitwa rodziców za swoje dzieci


Dobry Boże
dziękuję Ci za dar moich dzieci.
Dziękuję Ci za dar wiary, którą mi dałeś.
Proszę Cię, pomóż mi wytrwać w niej i udziel mi łaski,
abym potrafiła ją przekazać moim dzieciom,
aby mogły wzrastać kochając Ciebie i poznać,
że są kochane przez Ciebie.

Proszę Cię, miej je w swojej opiece.
Czasami tak bardzo się martwię o nie,
gdyż w świecie , w którym żyjemy jest tak wiele niebezpieczeństw.
Nie jest w mojej mocy, by nieustannie czuwać nad nimi,
więc proszę Ciebie, abyś Ty czuwał nad nimi.

Daj im dobrych przyjaciół,
którzy pomogą im wzrastać i dojrzewać do bycia dorosłymi.

Dziękuję Ci za ich zdrowie i proszę Cię,
abyś dalej ich w nim zachował.
Wiem, że moje dzieci są drogie w Twoich oczach,
i że Ty kochasz je bardziej niż ja,
dlatego powierzam je Twojej opiece.

Poświęcam siebie i całą moją rodzinę Twemu Boskiemu Miłosierdziu.

Amen.

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.


304 komentarze:

  1. Proszę Cię najukochańszy Boże miej w opiece swej moją córeczkę, udziel jej swojego błogosławieństwa i łaski... żeby zawsze dokonywała dobrego wyboru. Dziekuje i kocham Cię, kocham Twoje najmiłosierniejsze serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze Cie Boze poblogoslaw naszemu synowi Dariuszowi i jego zonie

      Usuń
    2. Proszę ciebie Panie o zdrowie dla Leona Tymka i Nadii pozwól im zwalczyć chorobę zanurz ich w swojej krwi i chroń przed złem tego świata. Chwała Ci Jezu. Amen

      Usuń
    3. Panie Boze,prosze o zdrowie i sile dla mojej coreczki Mii.

      Usuń
    4. Panie Moj miej w opiece moja najukochansza coreczke. Strzez jej od wszelkich zlych zdarzen i niebezpieczenstw. Prowadz mnie przez trudy macierzynstwa wspieraj w chwilach zwatpienia i slabosci. Dziekuje za wszelkie łaski jakimi mnie dotad obdarzyles i obdarzasz kazdego dnia.Amen.

      Usuń
    5. Panie Moj miej w opiece moja najukochansza coreczke. Strzez jej od wszelkich zlych zdarzen i niebezpieczenstw. Prowadz mnie przez trudy macierzynstwa wspieraj w chwilach zwatpienia i slabosci. Dziekuje za wszelkie łaski jakimi mnie dotad obdarzyles i obdarzasz kazdego dnia.Amen.

      Usuń
    6. Panie Moj miej w opiece moja najukochansza coreczke. Strzez jej od wszelkich zlych zdarzen i niebezpieczenstw. Prowadz mnie przez trudy macierzynstwa wspieraj w chwilach zwatpienia i slabosci. Dziekuje za wszelkie łaski jakimi mnie dotad obdarzyles i obdarzasz kazdego dnia.Amen.

      Usuń
    7. Boże chroń moje dzieci przed złem i złym przykładem jaki daje im ojciec. By żyły do ludzi z miłością,by nie umiały nienawidzić tylko dobrym być dla bliźniego. Daj mi i moim dzieciom siłę wytrwania w tym wszystkim co nas otacza. By kiedyś ten koszmar się skończył. Chron moje dzieci i ta kruszynkę,którą pod sercem noszę. Proszę o dobre rozwiązanie. Amen.

      Usuń
  2. Panie! Mniej w opiece moich synów i skieruj ich na drogę Bożą , na właściwą i szczęśliwą drogę. Panie kieruj nimi i prowadź moich synów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Jezu z całego serca dziękuję za to że obdarzyłeś nas z mężem tak cudownymi dziecmi.Proszę miej je ciągle w swej opiece,prowadż dobrymi drogami,darz zdrowiem i postaw na ich drodze dobrych współmałżonków ,aby nie czuły się samotne Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, bardzo proszę o modlitwę za naszą córeczkę Marysię, która przyszła na świat 13 listopada 2011 roku.

    Szczęść Boże!

    Urszula i Tomasz Retykowie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze o szczęśliwe i bezpieczne studja dla mojej córki by umiała wybrac prawdziwą miłosc w czystości i nikogo nie krzywdziła.

    OdpowiedzUsuń
  6. o czystosc dla córki i pobożność by otaczali ja dobrzy ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. By córka wróciła do swojego chłopaka by go pokochała i szczęście dla nich.o to błagam cię Boże

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiłuj się nad moim dzieckiem, Panie Jezu.Otwórz jej serce na dobro, a rozum niech pozwoli jej na zaliczenie zagrożonych przedmiotów szkolnych. Czuwaj nad nią Panie , aby swoją pracą ,i siłą woli, której tak jej brakuje doprowadziła do zdania matury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie Boże bardzo Cię proszę o modlitwę za moje córki aby potrafiły odróżniać dobro od zła. Darz je zdrowiem, aby przez naukę szkolną przechodziły bez większych problemów Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze Cie Panie o opieke,madrosc i bezpieczenstwo kazdego dnia moim dzieciom...aby kazdy dzien tego roku byl dla nich spelnieniem w milosci,nauce i nadzieja dla szczescia...blagam i prosze o modlitwe,,,Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mateczko, kochana!!! Błagam, usłysz moją prośbę - daj cierpliwiść mojemu synowi! Pomóż jak najszybciej wrócić do zdrowia!!!Ufam Tobie! Proszę, pomóż!

    OdpowiedzUsuń
  12. BARDZO PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO I MODLITWĘ ZA MOJEGO 3-LETNIEGO SYNKA DAWIDKA, KTÓRY MA POWAŻNĄ WADĘ SERCA I CZEKA GO WKRÓTCE KOLEJNA OPERACJA, PROSZE O TO ABY OTRZYMAŁ ŁASKĘ ZDROWIA, SILNEGO MOCNEGO SERCA I ABY WYRÓSŁ NA DOROSŁEGO MĘŻCZYZNĘ, PANIE BOZE PROSZĘ CIĘ Z CAŁEGO SERCA O ZDROWIE DLA NIEGO, BŁAGAM CIĘ POMÓŻ NAM!!
    ZROZPACZONA MAMA DOROTA.
    DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  13. Najukochanszy Panie prosze miej moja coreczke w swojej opiece, badz zawsze z nia i pomagaj w kazdej dziedzinie zycia. Pozwol pozdawac wszystkie egzaminy i dokokonac najlepszego wyboru odnosnie dalszej przyszlosci. Prosze rowniez o jej zdrowie, zeby kregoslup jej nie dokuczal, ustaly bole i dolegliwosci.
    Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powierzam Panie Twojej opiece moje dzieci, dorosłe, samodzielne, ale ciągle potrzebujące Twojej Panie łaski. Pobłogosław im w życiu osobistym, w pracy i synowi w nauce - prosi matka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powierzam Ci Ojcze swojego syna. Chroń go i dodaj siły do podejmowania odważnych decyzji w życiu.

      Usuń
  15. Boże,jesteś najlepszym ojcem,a ja choć się staram,nie potrafię być dobra matką.Ciągle się potykam,upadam.Proszę miej w opiece moje dzieci,wspieraj je proszę na każdym kroku,w każdej sekundzie ich życia.Obdarz je swoim światłem i prowadź bezpiecznie po zdradliwych ścieżkach tego świata,a szczególnie córkę ,która 27 lutego skończy 18 lat ,uchroń przed złą i nieodwracalną decyzją.Pozwól mi znów znaleźć drogę do jej serca...mama

    OdpowiedzUsuń
  16. Mateńko Kochana!
    Opiekuj się moimi dziećmi! Proszę, aby mój synek pozostał dobrym dzieckiem. Pomóż mojej córeczce stać się dobrym człowiekiem, pomóż jej odkryć co jest dobre, a co złe, aby już więcej nie popełniała złych uczynków. Uratuj jej duszyczkę, która pragnie być blisko Twojego Syna Jezusa. Bądź przy niej w każdy czas. Proszę... Twoja córka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu ufam Tobie i prosze Cie bardzo o zdrowie dla mojego syna.Powierzam go Panie Twojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boze blogoslaw moje dzieci,oswiec im rozum aby z latwoscia przyslawialy nauke i egzaminy ktore w tym tygodniu pisza dobrze pozaliczaly a stres ktory im dokucza niech ich opusci.Boze czuwaj nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Boze miej je w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę Cię Dobry Boże o to aby Staś rozwijał się prawidłowo, bo na dzień dzisiejszy jest dzieckiem trochę odstającym od swojej grupy wiekowej, jest bardzo nerwowe,emocjonalne, krzykliwe. Niechętnie lubi nowe zmiany, ciężko nawiązuje kontakty z rówieśnikami ( do wieku 3,5 lat prawie nic nie mówił ale są juz postępy)ciężko mu się obronić słownie to kontak nawiżuje przez czyny, gestykulacje częściami ciała. Więc nadewszystko proszę o Cud dla Stasia bo nie wiem jak sobie w tej sytuacji radzić. powierzam Je Twojej Boskiej Opiece ibłagam Cię pomóż Nam zrozpaczona Mama Joanna.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Boże miej w opiece syna Kamila aby wzrastał w duchu pobożności aby świat który go otacza nie sprowadził go na złą drogę. Dodaj mu sił aby w szkole nie zniechęcał się tym, że koledzy mu dokuczają bo z nimi nie chodzi na wagary, nie pali papierosów, nie bije się i jest przez to postrzegany inaczej.Czuwaj nad nim i miej go w swojej opiece, żeby wyszedł na ludzi pomimo tego złego świata. Proszę Cię o to żeby w końcu zmobilizował się do nauki.
    Prosi mama Joanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Господе, Боже мой! Нет больше сил!!! Помоги! Пойми! Прости!

    OdpowiedzUsuń
  23. Мария, Матерь Божья! Береги моих сыновей! Помоги мне быть хорошей матерью, женой..... и просто человеком!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Мария, Матерь Божья! Береги моих сыновей! Помоги мне быть хорошей матерью, женой..... и просто человеком!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże,miej w opiece moich synków.Nie pozwól,aby im dokuczali koledzy,aby nie zeszli na złą drogę.Proszę Cię dobry Boże,aby przestali w końcu chorować i zaczęli się traktować jak bracia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Panie Jezu, miej w opiece moje córeczki. Niech zawsze idą przez życie z Tobą. Proszę Cię o łaski i błogosławieństwa Boże dla nich przez całe życie. Duchu Święty, pozwól im czerpać pożytki z Twojej nauki, oświeć ich serca i umysły. Pozwól nam jako rodzicom nauczyć je miłości do Ciebie. Opiekuj się naszą rodziną, chroń nas i nigdy nie pozwól nam się oddalić od Ciebie. Panie Boże, dziękuję Ci za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Panie boże mój, proszę w intencji moich dzieci, a szczególnie córki, która własnie zbłądziła. Spraw , by jej serce stało się z powrotem wrażliwe i mądre i żeby nie sprawiała bólu bliskim...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mateczko Kochana, Mateczko Najdroższa!!! Dzięki, że zawsze mnie wysłuchujesz i zawsze pomagasz!!! Miej moją rodzinę w Swej opiece! Już niedługo rozpocznie się rok szkolny - pomóz moich dzieciom dobrze się uczyć, być grzecznymi uczniami i zawsze pamiętać o modlitwie!!! Pomóż nam rozumieć jeden drugiego, kochać i wspierać.... Mateczko Kochana, usłysz moją modlitwie, prośbę

    OdpowiedzUsuń
  29. Panie Boże mój jedyny!!! Wez pod opieje Swoja moje dzieci kochane! Aby zawsze szły po Twoich śladach i nie zgubily sie w ciemnosci zycia!Proszę Cie pomoz mojemu Alankowi przystosowac sie i wytrwac w trudne dla niego dni życia przedszkolnego! Wierze w moc Twoja Panie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Panie opiekuj się moimi dziećmi nie pozwól żeby odeszły od Ciebie panie uciekam sie do Ciebie i proszę bo wiem że One są daleko od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Panie Boze miej moja rodzine w Swej opiece!Blogoslaw kazdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  32. DOBRY BOŻE SPRAW ,ŻEBY MÓJ SYN NIGDY NIE ZACHWIAŁ SIĘ W WIERZE ,ŻEBY WYRÓSŁ NA ZDROWEGO MĄDREGO I DOBREGO CZŁOWIEKA .POMÓŻ MU PANIE BOŻE UKOŃCZYĆ SZKOŁĘ.OTOCZ GO SWOJĄ ŁASKĄ I OPIEKĄ.KOCHAM CIĘ PANIE BOŻE.DZIĘKUJĘ CI ZA OPIEKĘ NAD MOJĄ RODZINĄ.

    OdpowiedzUsuń
  33. zhannetka Białoruś30 października 2012 14:27

    Mateczko, kochana, Mateczko najmilsza!!!! Pomóż w wychowaniu dzieci!!!!Pomóż ich rozumieć, pomagać im.... ale i żeby oni mie rozumieli i pomogali! Pomóż namówić Mirka do nauki na pianinie. Jest zdolny,ale bardzo niecierpliwy... pomóż błagam!!!! Zachęć go go do nauki. Proszę, bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochan Matko błagam otaczaj swoją opieką moją córkę Wiktorię, skryj ja pod swoim płaszczem, aby była spokojna, grzeczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Boże mój jedyny i ty ukochana Matko!!! Weźcie pod opiekę Swoją moje córki ! Niech zawsze idą za waszymi kierunkowskazami. Niech nie zgubią się na życiowj krętej drodze życia!Proszę Cie pomócie mojej córce Kamili wybrać szkołę w której będzie traktowana z szacunkiem przez nauczycieli, koleżanki i kolegów! Wierze w waszą wielką moc!

      Usuń
  35. Powierzam Panie Twojej opiece moich synów dorosłych skieruj na dobrą drogę właścią i szczęśliwą,kieruj nimi i prowadź Pobłogosław im w życiu osobistym w pracy

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobry Boże! Najmilszy i Najukochańszy Ojcze!!! Usłysz mnie, grzeszną, błagam!!! Pomóż namówić Mirka nie chodzić na akrobatykę. Boję się o niego, o jego zdrowie i życie....pomóż mu wytłumaczyć..... ze łzami w oczach, stojąc na kolanach....błagam o pomoc!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. oże mój miły, najłaskawszy, wszechmocny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Błagam pomóż!!!Usłysz!!! Nie daję sobie rady ze swoim synem Mirkiem......Błagam zlituj się.....przybądź z pomocą!!!!!!!! Bardzo potrzebuję twojej pomocy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobry Boże proszę Cię strzeż nasze dzieci, chroń je przed złem i pokusami tego świata, obudź w nich żywą wiarę, nadzieję i miłość. Proszę pomóż nam naprawić to co w ich wychowaniu zmarnowaliśmy. Prowadź Adriana z żoną Karoliną, Monikę i Karolinkę drogą miłą Tobie Panie Boże. Poślij Aniołów Stróżów by w życiu nie zbłądziły i zaczęły Cię szukać i znajdować w swoim życiu. Zatroskani rodzice.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezu błagam Cię o zdrowie dla mojej córki Klary

    OdpowiedzUsuń
  40. PANIE JEZU WRAZ Z MARYJA PROSZ O WASZA SZCZEGOLNA OPIEKE NAD MOIM UKOCHANYM SYNKIEM.

    OdpowiedzUsuń
  41. Boże błagam Cię o zdrowie dla dzieciąteczka. Wierzę że możesz dokonać tego cudu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję Ci Dobry Boże, za dar życia mojej Córci. Dziękuję Ci za każdy jej uśmiech, za zdrowie i za szczęście, które daje mi każdego dnia. Proszę Cię o dalszą opiekę, cierpliwość, mądrość bym mogła ją wychować na dobrego człowieka. Dziękuję Ci.

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę Panie o Błogosławieństwo moich synów prowadż ich zawsze Twoimi ścieżkami i otaczaj opieką każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Proszę Boże o opiekę i prowadzenie moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję Ci Boże za moje dzieci, pobłogosław im i dopomóż, bo wiesz,że czasami cierpią od ludzi, którzy powinni ich kochać. Dodaj nam sił w wychowaniu i przygotowaniu do życia naszego syna,córce błogosław w dalszym życiu. Nie pozwól, by ich ktoś skrzywdził i broń ich przed nienawiścią. Amen

    OdpowiedzUsuń
  46. DZIĘKUJĘ CI BOŻE ZA SYNÓW BŁOGOSŁAW IM . DAJ NAM SIŁĘ W WYCHOWANIU ABY NIGDY NIE ZBŁĄDZILI I NIE ZBOCZYLI Z BOŻEJ DROGI.ABYŚMY POTRAFILI ZASZCZEPIĆ W NICH ŻYWĄ WIARĘ W BOGA .MIEJ ICH W SWEJ OPIECE.BY WYROŚLI NA POBOŻNYCH I DOBRYCH LUDZI.OTOCZ ICH SWOIM PŁASZCZEM AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  47. Boże,Ty jesteś najlepszym i sprawiedliwym ojcem,a ja choć się bardzo staram,nie potrafię być dobra matką.Ciągle się gubię, upadam. Proszę miej w opiece moich chłopców szczególnie Sebastiana, wspieraj go proszę na każdym kroku,chociażby błądził daleko od Ciebie. Daj mu wytrwałość i cierpilwość , prowadz go po swych ścieżkach. Otocz swoją miłością i niepozwól aby dopadały go złe myśli. Obrdarz je swoim światłem i prowadź bezpiecznie po ścieżkach życia.

    OdpowiedzUsuń
  48. Boże proszę cię miej w opiece moje dzieci aby znalazły jak najszybciej.. miłość,szczęście i cel w życiu ,aby serce matki było spokojne i szczęśliwe .Nie pozwól im już cierpieć dłużej z miłości.Obdarz ich swoją łaską i broń od złego.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojcze ratuj mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jezu ufam Tobie,Ty się zajmij tym co boli i dręczy Jezu oddaję się Tobie ,ratuj mojego syna to Ty Jezu kieruj jego życiem ,Matka

    OdpowiedzUsuń
  51. Panie Boze prosze Cie o opieke nad Moja corka Ania i mezem Philipem.Ich malzentwo jest w wielkim kryzysie, prosze CIe Boze by zerwali swoja przysiege malzenska.
    Boze ich milosc byla taka silna , co sie stalo.
    Pomoz mi Boze odzucic zle duchy, zle mysli krore niszcza to malozenstwo, pozwol i znalezc rozwiazani i pomoz znowu sobie zaufac w imie boda.
    Boze ratuj ta rodzine, ratuj malozenstwo , jak rowniez nie pozwol skrzywdzic dzieci narodzone z tego zwiazku.
    oze ufam ze Twoja milosc bedzie silniejsza od zka ktore ich otacza.

    OdpowiedzUsuń
  52. Boze Milosierny, powierzam Ci moje zablakane dziecko, niech moja 17-letnia corka rozpozna dobro, jakim jest rodzina i wroci na droge wiary i odwroci sie od czlowieka, ktory zabral jej godnosc i rodzine.
    Boze wspomoz nas w tych ciezkich chwilach i nie opuszczaj nas.

    OdpowiedzUsuń
  53. Panie Boze wszechmogacy.Prosze dopomoz w zyciu moim doroslym corkom.Aby Natalka wyksztalcila sie na lekarza I mogla pomagac innym.Aby Sylvia kupila upragniony dom dla moich wnusiow.Dopomoz nam abysmy stali sie kochajaca I bliska RODZINA.Aby moje dzieci zyly zgodnie z Bozymi przykazaniami I na Twoja chelae.Dziekuje za opieke Matce Przenajswietszej.Wasza slugs.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ukochany Jezu ! Dopomoz mi odnalezc droge do serca mojej corki Natalie!Natchnij ja zyciowa madroscia I zeby zrozumiala ze matka I ojciec chca tylko jej dobra.Aby potrafila uszanowac I docenic Nasze dla niej starania.Upraszamy o Jezu o pomoc dla niej w nauce I zeby wyuczyla sie na doktora.Twoja slugs.

    OdpowiedzUsuń
  55. Panie Boże!!!!! Już nie mam sił.... błagam o pomoc....nie daje radę z wychowaniem moich dzieci - Mirka i Rolanda. Brakuje mi cierpliości....umiejętności.... Pomóż proszę!!!!!!!!!!!!!!!! Podaj pomocną dłoń!!! Wiem,że oprócz Ciebie - nikt mi nie może pomóc... Błagam, Boże Kochany, usłysz mnie, niegodną i grzeszną Twoją córę....
    Weź moje dzieci pod Swoją opiekę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mateczko Kochana!!!! Pomóż wychowywać dzieci!!!! Mirek i Roland - to są dobre chłopcy, ale z zachowaniem w szkole i w domu mają ogromny problem!!!!
    Pomóz im się uspokoić, nie denerwować nauczycieli... Błagam - pomóż... brakuje mi sił...

    OdpowiedzUsuń
  57. Mateczko, kochana! Bądź z moimi dziećmi zawsze i wszędzie!!! Pomóż im być mądrymi i spokojnymi!

    OdpowiedzUsuń
  58. Pomóż Mateczko kochana Wiaczesławy pozbawić się nałogu pijaństwa!!! Pomóż mu wstać, bo sam nie potrafi

    OdpowiedzUsuń
  59. Pomóż Mateczko kochana Wiaczesławy pozbawić się nałogu pijaństwa!!! Pomóż mu wstać, bo sam nie potrafi

    OdpowiedzUsuń
  60. pobłogosław, Panie Boże wszystkim nauczycielom na świecie, a szczególnie tym, którzy pracują w naszej szkole. Miej w opiece mojego syna Mirka! Uspokuj Danilczyk Swietłanę,żeby potrafiła spokojnie reagować na mojego syna i żeby mój syn - stał spokojniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Żanna Białoruś19 września 2013 09:56

    Ach, Mateczko Najdroższa!!!! BLagam o pomoc!!! Usłysz moją modlitwę, pomóż.... już nie mam sił.... oczy pełne łez...... błagam pomóż.... Syn mój bardzo źle się zachowuje w szkole (choć jest bardzo dobre dziecko, dodrze się uczy, dobrze śpiewa...) Weź, błagam, go pod swój płaszcz i prowadź bezpiecznymi drogami...pomóz mu się uspokoić i opamiętać się....Proszę, bardzo proszę... usłysz i pomóz mi, twojej grzesznej słudze

    OdpowiedzUsuń
  62. Panie Boże, Najświetsza Maryjo!!!! Błagam o pomoc! Syn mój Mirek (12 lat) bardzo źle sie zachowuje w szkole....już nie umiem mu pomoc, bo nie chce zrozumieć,że to co robo jest złe. Jedyna nadzieja na Ciebie,Panie Boże! Przyjdź, usłysz moje błagania,zobacz moje łzy... i pomóż, błagam, pomóż, bo szkoda mi mojego synka...bardzo sie boję,że to wszystko źle się skończy... nie spóźnij sie, miły mój Boże, błagam nie spóźniej sie

    OdpowiedzUsuń
  63. Panie, Boże, Wszechmogący!!!! Proszę usłysz moje modlitwy i prośby - źle sę dzieje w moję rodzinie, ciągle kłócimy się.... no i z powody tego ciągłe problemy....przyjdź, Boże, drogi..... pomóż to rozszczygnąć

    OdpowiedzUsuń
  64. Panie Boże dziękuję Ci za moje Dzieci. Proszę błogosław je i wspieraj na każdym kroku ich życia. Daj nam - rodzicom olbrzymi dar dobrego ich wychowywania. Pomóż im przekonać się do zdrowego odżywiania, bo to przecież dla nich bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  65. Panie Boże!!!! Usłysz błaga!!!! Mój syn Mirek znów ma problemy..... już nie rozumie, co to znaczy robić źle....Pmóz mu się opamiętać.... zrozumieć... i bać sie grzeszyć...

    OdpowiedzUsuń
  66. Boze milosierny prosze o nawrocenie w naszej rodzinie o nawrocenie mojego syna na droge milosci i pokoju, aby zszedl z drogi nienawisci i zla . Boze pomusz mi nie wiem jak mam z nim rozmawiac, postepowac, aby pomuc mu pomuc nam , Blagam o pomoc Boze.....

    OdpowiedzUsuń
  67. Boże chroń nasze dzieci ,prowadź je . Dziękuję Boże za to że są ,za wszystko i proszę tylko je prowadź . Rodzice

    OdpowiedzUsuń
  68. prosze o modlitwe za moje dzieci abys ty panie prowadzil je zawsze na dobra droge i mial je w swej opiece

    OdpowiedzUsuń
  69. Boże, błagam Cię, spraw aby mój Kochany Synek rósł i rozwijał się prawidłowo. Spraw to swoją mocą. Ufam Tobie. Ojciec

    OdpowiedzUsuń
  70. Boże dopomóż, memu synowi Karolowi ,obdarz Go łaską uzdolnienia do nauki ażeby ukończył Politechnikę. Boże uczyń cud wylecz go z depresji i dysleksji oraz z RZS. Ufam Tobie .Matka zrospaczona

    OdpowiedzUsuń
  71. Panie Boze, spraw aby moja corka Gabrysia, rosla zdrowo, dobrze sie rozwijala, byla szczesliwym i radosnym dzieckiem. Pomoz nam, rodzicom w prawidlowym jej wychowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  72. Boże najukochańszy oddaję Ci pod opiekę moje dzieci syna Rafała i córkę Ewelinę oraz zięcia Roberta prowadż ich i obdażaj swoją miłością aby nigdy nie błądzili. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  73. Jezu najukochańszy wyrwij mego syna z nałogów jakimi jest opętany ,udziel mu łaski nawrócenia ochroń go przed więzieniem błaga bezradna matka

    OdpowiedzUsuń
  74. Panie Boże-proszę Cię o opiekę nad moimi dziećmi-córkami i synkiem.Otocz ich swoją łaską i troską w każdym ich dniu życia. Spraw by dokonywali właściwych wyborów. Nie pozwól, aby ich ktoś skrzywdził. Zawsze bądź z nimi- prosi zatroskana mama

    OdpowiedzUsuń
  75. Boże proszę o opiekę nad moimi dziećmi uchroń ich od nałogów ,a córka żeby troszczyła się oswoją rodzinę żeby dbała i kochała swoje dziecko daj jej siły żeby wytrwała tam gdzie mieszka ,i niech troszczy się o swojego syna .nie opuszczaj ich Boże .

    OdpowiedzUsuń
  76. Boze modl sie o mojego syna Oskara,zeby mogl zdobyc stasus o ktory sie stara bez wiekszych problemow i zeby poukladalo sie jego zycie jak najlepiej.Nie opuszczj Go w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie opuszczaj mnie Panie...odbierz nałóg mojemu najukochańszemu synkowi Michałowi, wiesz, że on nie zasłużył sobie na to , daj mu swoją moc Boże aby uwolnił się od tego zła. Otocz Panie Boże moich synów Twoją łaską, błagam Cię Panie, nie daj im się bardziej już pogubić. Wyzwól ich Panie od zła. Składam me życie w Twoje ręce Panie.

    OdpowiedzUsuń
  78. Panie Boze, prosze Cie o zdrowie dla Agnieszki, by miala sile i moc wychowac swoje dzieci a w szczegolnosci chorego Connorka

    OdpowiedzUsuń
  79. Boże, miej w opiece moją córkę, żeby dokonywała właściwych wyborów, była odpowiedzialna, wzięła się do nauki, poprawiła oceny. Błagam Cię! bądź jej łaskaw. Otwórz jej umysł i serce.

    OdpowiedzUsuń
  80. Panie Boze prosze Cie o opieke nad moimi dziecmi spraw aby zycie ich sie odmienilo,mialy przyszlosc i byly bezpieczne i szczesliwe aby byly zdrowe Dla nas rodzicow zdrowia i sily.

    OdpowiedzUsuń
  81. Panie Boze zaopiekuj sie moja siostrzenica spraw aby wszystko poukladalo sie w jej zyciu prywatnym i daj jej sile aby ukonczyla studia

    OdpowiedzUsuń
  82. Panie Boze!
    Powierzam Tobie moich synow.Dziekuje ze pomagasz mi samotnej matce w ich wychowaniu.Blagam Cie o laske wiary dla nich oraz dobrych przyjaciol.Prosze pomoz rozwiazac problem malzenski starszego syna I wprowadz zgode I milosc.Opikuj sie nimi Panie!

    OdpowiedzUsuń
  83. Jezu Miłosierny daj moim dzieciom Damianowi i Klaudii dar mądrości miłości szacunku prowadź ich przez życie. Jezu Ufam Tobie, Ty się tym zajmij .Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  84. Jezu Najdroższy!!! Usłysz moją modlitwę...moje błaganie o pomoc! Wiem,że napewno słyszysz mnie, bo tak często czuję Twoją obecność przy mnie! Proszę byś miał w opiece moich kochanych synów - Rolanda i Mirosława, prowadź ich Swoimi bezpiecznymi ścieżkami, przytul ich, kieku ogarnia ich smutek i nie wiedzą co mają robić. Nie pozwól im się potknąć, a jeśli tak się stanie - podaj Swoją rękę, pomóż wstać i poprowadź ich dalej!!

    Daj i mi, Dobry Boże, chęci i cierpliwości...pomóż zawsze znaleźć czas na modlitwę, by wyprosić potrzebnych łask dla moich synów! Dziękuję Ci, Ojcze za to, że jesteś w moim życiu!!! Pomóż wychowywać dzieci, nie kłócić się z mężem i blizkimi (znajomymi), pomóz być mądrą, spokojną...

    OdpowiedzUsuń
  85. Panie Boze pokornie cie prosze zechciej pomoc moim dzieciom udziel moim dzieciom blogoslawienstwa i wszelkich lask naprowadz na dobre drogi kochaj Boze moje dzieci

    OdpowiedzUsuń
  86. Boze wszechmocny ukochany ojcze miej w opiece nasze corki I wnuki otaczaj ich opieka i blogoslaw kazdego dnia szcegonie prosze o pomoc dla BASI w odnalezieniu swej drogi zawodowej -oraz pocieszenia w smutku i rozczarowaniu jakiego doznala od swojego narzeczonego ,blagam poztaw najej drodze dobrego i odpowiedzialnego poboznego człowieka ktory ją pokocha całym secem a ona milosc odwzajemni ulecz prosze jej zranienia ktore spędzają jej sen z oczu Boze ufam tobie i kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  87. Panie Boże dziękuję Ci za moje córeczki.Proszę błogosław je i wspieraj na każdy dzień ich życia, żeby chciały i dobrze się uczyły.Daj nam ich rodzicom dar dobrego ich wychowania.Ulecz Marysi oczy i mowę.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  88. Panie Boże wspomóż umysł mojej córki Zuzia żeby zaczeła się uczyć , słuchać i rozumieć .Proszę o zdrowie dla niej i jej rodzeństwa .Boże daj nam siłę na to abyśmy przetrwali najcieższe chwile.

    OdpowiedzUsuń
  89. blagam o zdrowie dla moich corek i dobrych dla nich partnerow

    OdpowiedzUsuń
  90. Panie Boze Wszechmogacy blagam o cud przemiany zycia duchowego syna Marcina.Prosze podaj mu reke poprowadz go droga wiary,nadziei i milosci.wyrwij go ze zlych mocy.okaz mu swoje Milosierdzie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Dziękuję Panie za Łaskę bycia mamą i gorąco proszę o łaskę wiary dla moich dzieci by zawsze podejmując trudne decyzje kierowały się prawami bożymi.

    OdpowiedzUsuń
  92. Panie Jezu Chryste oddaję w opiekę moje dzieci. Ty wiesz jak ich poprowadzić. Chroń moich synów od wszelkiego zła, złych ludzi. Prowadź ich drogą prawdy uczciwości, miłości. Ty Ojcze wiesz co przeżywam z czym się borykam proszę pomóż mi i opiekuj się nami. Ufam Tobie. Oddaję się cała Tobie Jezu i swoją rodzinę. Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  93. PanieJezu miej w opiece moja corke Claudie szczegolnie tej obecnej chwili Panie Jezu Chryste niech ona sie opamieta co robi blagam

    OdpowiedzUsuń
  94. Panie Jezu proszę miej w opiece moją córkę która dziś wyjechała na trzy dniową wycieczkę żeby szczęśliwie dotarli na miejsce i tak samo wrócili do domu.Miej ją w swojej opiece po jest to wycieczka ze szkoły ponad gimnazjalne a wiemy jak potrafi być w tych czasach młodzież i bardzo się o nią boje aby nikt nie zrobił jej nic złego i tak samo aby ona nie robiła sobie czy komuś innemu krzywdy! Wysłuchaj mnie Panie Amen.

    OdpowiedzUsuń
  95. Mateczko Kochana proszę miej w opiece cała moja rodzinę a szczególnie dzieci, a zwłaszcza córkę która nie wie co czyni związując się z niewłaściwym chłopakiem przez schodzi na dno,przez którego miała wypadek. nie pomagaj rozmowy ,prośby,kary proszę Cię Mateczko o pomoc. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  96. Proszę o modlitwę aby Święta Rodzina z Nazaretu zesłała łaskę powrotu miłości i wierności na moje rozpadające się małżeństwo - Ewy i Jurka.Święta Rodzino zaopiekuj się nami chroń nas przed zgubnym wpływem szatana , który wyniszcza moją rodzinę.
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  97. Panie Jezu z całego serca dziękuję za to że obdarzyłeś nas z mężem tak cudownymi dziecmi Natalia I Bartoszem .Proszę miej je ciągle w swej opiece,prowadź dobrymi drogami,darz zdrowiem i postaw na ich drodze dobrych współmałżonków ,aby nie czuły się samotne Jezu ufam Tobie.aga

    OdpowiedzUsuń
  98. Dobry Jezu , bardzo prosze abyś miał zawsze w Swej Opiece moje Dziecko, strzeż go aby dokonywał właściwych wyborów i by zawsze pamiętał co jest w życiu najważniejsze. Na wszystkich drogach prowadź Go DOBRY BOŻE i otaczaj swą łaską.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  99. Dobry Jezu! Proszę bardzo opiekę nad moim synem.Strzeż go od wszelkiego zła, pokus, aby potrafił dokonywać właściwych wyborów , otaczaj go ludźmi życzliwymi.Prowadź go Dobry Boże!

    OdpowiedzUsuń
  100. PANIE JEZU tobie powierzam opiece moich synów chron ich od wszelkiego zła od wszelkich nałogów prowadzich bezpieczną drogą życia i opiekuj się nimi Tobie powierzam całą moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  101. DOBRY JEZU.Wiem ze kochasz moje dzieci bardziej niz ja wiec prosze opiekuj sie nimi w doroslym zyciu w ktorym troche sie pogubily.Naucz je podejmowac madre decyzje i obdarz syna dobra zona a corke dobrym mezem.Blogoslaw im na kazdy dzien.

    OdpowiedzUsuń
  102. Dobry Jezu,bardzo Cię kocham i proszę oto aby moje dzieci miały dobrych kolegów,byli dobrymi ludzmi i mieli szacunek do rodziców i starszych ludzi.I żeby nie mieli żadnych nałogów. Jezu ufam tobie.

    OdpowiedzUsuń
  103. Dobry Boże błagam Cię najserdeczniej o miłosierdzie dla mojej córeczki i wnuczki, aby nigdy nikt zły nie stanął na ich drodze i nie zrobił im krzywdy. Córkę obdarz dobrym mężem a wnuczkę mądrością.
    Serdeczne Bóg zapłać.
    Alicja Borkowska

    OdpowiedzUsuń
  104. Panie Jezu błagam Cię o wstawiennictwo za moje dzieci niech krocza dobrą droga ,która Ty im wskażesz żeby nie zeszły na zła drogę opiekuj się moimi synami aby podejmowali dobra decyzje i córcia która jest jeszcze mała ale wystaw swą dłoń niech złapie ja i kroczy twoja droga niech wyrośnie na mądra dziewczynkę, Błogosław im na każdy dzień kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  105. Dobry Boże błagam Cię pomóż mojej kochanej córeczce Oli -wiesz o czy myślę.

    OdpowiedzUsuń
  106. Boze proszę o laski dla moich córek. Opiekun się nimi. Zawsze czuwaj nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  107. Boze miej w opiece moje córki.
    Proszę żeby starsza wperswadowala chęć robienia tatuaży.
    Żeby młodsza miała dobra pamięć do nauki.
    Proszę o zdrowie i dobre zycie dla nich.
    Dziękuję Boze

    OdpowiedzUsuń
  108. Proszę Ciebie Panie o zdanie jutrzejszego mojego i mojej corki egzaminu.
    Daj nam łaskę, abyśmy pamiętały wszystko i potrafiły odpowiedzieć na każde pytanie
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  109. Boże...
    Poświęcam siebie i całą moją rodzinę Twemu Boskiemu Miłosierdziu
    Obdarz mojego syna mądrością a mnie cierpliwością.
    Proszą wysłuchaj Naszych prośb Panie.

    OdpowiedzUsuń
  110. Boże kochany
    Oddaje moja rodzinę Twojej opiece.
    Czuwa nad moimi dziećmi. Proszę Ciebie o łaskę aby moje córki miały chęci do nauki. Proszę, aby nauka łatwo im przychodziła. Żeby były zdrowe. Problemy tarczycywe nie wpływały na ich naukę.
    Dziękuję Tobie za wszystko czym tylko nas obdarzył eś.
    Wysłuchaj mnie Panie
    Dziękuję z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  111. Dobry Boże
    Spraw w by moje córki były zdrowe. Pomimo dużej różnicy wieku aby zawsze były jedno. Żeby się kochamy i dbamy o siebie.
    Pomóż im w nauce, aby nigdy nie zwątpiły w swoje możliwości i zawsze je miały.
    Daj im dar w kierunku swojego zawodu.
    Miej je zawsze pod swoją opieką.
    Dopomóc im Panie
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  112. Proszę o łaskę. Niech moja córka nie robi tatuaży

    OdpowiedzUsuń
  113. ukochany Ojcze Niebieski, do Ciebie wołam z głębi mej duszy - udziel swojej łaski dla mojego syna Pawła - zdejm z niego lenistwo i podprowadz do konfesjonału,gdzie będzie siedział Twój Syn Jezus Chrystus i udziel mu swojego przebaczenia grzechów,uwolnienia od przekleństw , namaść go swoim miłosierdziem , uwolnij od przywiązania do rzeczy doczesnych, ale zachowaj w dobrym zdrowiu i postaw na jego drodze prawdziwych przyjaciół,i bądz zawsze przy nim,gdziekolwiek będzie.amen.

    OdpowiedzUsuń
  114. Panie Boże, bardzo proszę o zdrowie dla mojej córeczki, żeby pokonała wszelkie lęki, nieśmiałość i daj jej mądrość do nauki. Proszę również o mojego nienarodzonego synka, żeby rozwijał się zdrowo i szczęśliwie przyszedł na świat w terminie porodu.

    OdpowiedzUsuń
  115. Zmartwywstały Panie Jezu daj dla mnie wiecej cierpliwości,abym nią mogła obdzielić moje dzieci,i pokazała mi ,ze interesuję sie nimi ,a nie wtrącam i decyduje o ich życiu .siły dla nas

    OdpowiedzUsuń
  116. Panie prosze o opieke nad moimi dzicmi Nicole i Daniela.

    OdpowiedzUsuń
  117. Panie Boże proszę Cię aby mój syn Michał przestał nadużywac alkoholu aby stał się dobrym człowiekiem i dobrym kolegom.Aby miał dobrych kolegów i nie namawiali go do złego, poprowadz go właściwą drogą aby nie zbłądził.

    OdpowiedzUsuń
  118. Panie Boże proszę Cię aby mój syn Bartosz znalazł dobra stałą pracę.Czuwaj nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  119. Dobry Boze miej w swej opiece moje corki Darie i Nikole.Prosze Cie obdarz je Laska mestwa i odwagi.Ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  120. Z całego serca Boże proszę...

    OdpowiedzUsuń
  121. Panie Boze pomoz moim dzieciom wyjsc z zaburzen lekowych.
    Ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  122. Panie Boże spraw aby nasz synek był zdrowy, aby rozwijał się prawidłowo jak inne dzieci, żeby zaczął siadać, raczkować a z czasem chodzić o to proszę Cię z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  123. Panie dziękuję Ci za dar macierzyństwa, dziękuje ze mogę być mamą kochanego Mikołaja i kochanej Klaudia. Dziękuję Ci za wszystkie laski jakimi nas obdarza. Proszę Cię o zdrowie dla moich dzieci, proszę obdarz je długim życiem. Strzeż od wszelkiego złego, proszę abyśmy nigdy nie musieli walczyć o życie naszych ukochanych dzieci. A Ty Matenko Przenajswietrza wstawiając się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  124. Dziękujemy Panie Boże ze obdarzyles nas dzieckiem ,to najlepszy dar w naszym życiu. Prośmy spraw żeby nasza córeczka zawsze była zdrowa i żeby była dobrą i mądra osobą.

    OdpowiedzUsuń
  125. Panie Boze dziekuje i prosze za moja coreczke Melke w dniu jej urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  126. Panie Boże proszę o łaskę i zdrowie dla mojej córki Oli.Uchroń ją od zła wszelkiego.Żeby cała i zdrowa wróciła do domu.Dziękuję za każdy dzień.Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  127. Panie, według Twojej woli, uzdrów moich synów, szczególnie Karola.

    OdpowiedzUsuń
  128. Jezu,prosze o opieke i pomoc dla moich synow Lukasza i Bartka w ich trudnych chwilach,bądz im ostoja,uchron ich od zła,ucisku,niemocy,naucz ich byc mądrymi i silnymi w zyciu,oby kazdy dzien obfitował w błogoslawienstwa i łaski Matki Bozej.Amen

    OdpowiedzUsuń
  129. Jezu,prosze o opieke i pomoc dla moich synow Lukasza i Bartka w ich trudnych chwilach,bądz im ostoja,uchron ich od zła,ucisku,niemocy,naucz ich byc mądrymi i silnymi w zyciu,oby kazdy dzien obfitował w błogoslawienstwa i łaski Matki Bozej.Amen

    OdpowiedzUsuń
  130. Panie Boże miej w opiece moje dzieci żeby im się w życiu poukładalo żeby nigdy nie chorowała i nic im w życiu nie zabrakło.

    OdpowiedzUsuń
  131. Panie Boże miej w opiece moją córkę, uchroń ją od zła, daj siłę w pokonywaniu trudności, daj jej zdrowie i siłę by mogła szczęśliwie wrócić do Polski.Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  132. Panie Boże miej w opiece mojego wnuczka Oliwierka, pomóż mu zwalczyć ciężką chorobę, wyślij Anioła aby czuwał nad nim w dzień i w nocy, spraw cud ozdrowienia, aby Oliwierek cieszył się znów zdrowiem i mógł normalnie funkcjonować wśród swoich rówieśników i być z rodziną na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  133. Panie Jezu prosze miej w opiece swej moich synow.Prosze prowadz Ich droga,ktora prowadzi do zbawienia,prosze tez jako matka o zarliwa wiare dla NICH.Osmielam tez prosic o szczesliwe ukonczenie szkoly o dobrych przyjaciol i oczywiscie z calego serca dziekuje za ich zdrowie i wszystkie laski ktore kazdego dnia otrzymuja Wspieraj nas JEZU!

    OdpowiedzUsuń
  134. Panie Boze chron moje dzieci czuwaj nad nimi.Pomoż mojemu synusiowi dobrze sie rozwijać aby mogl noramalnie fukcjonowac . CHron moich synow od wszelakich chorob .

    OdpowiedzUsuń
  135. Panie Boże dziękuję Ci za dwie cudowne , zdrowe i mądre córki .
    Błagam Cię o łaskę dla nich by były zawsze zdrowe i mądre.

    OdpowiedzUsuń
  136. Panie Boze prosze Cie o opieke nad moimi dziecmi.Spraw zeby Syn znalaz milosc I szczescie.Bardzo Cie kocham I wiem ze mnie nie opuscisz.

    OdpowiedzUsuń
  137. Panie Jezu proszę o opiekę nad moimi synami.Rodzinę starszego proszę obdarz potomstwem a młodszego aby ułożył sobie życie nie został sam. Proszę . Jeśli to możliwę to pragnę być babcią.Dopomóż mi. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  138. Panie Jezu proszę o opiekę nad moimi wnukami , okaż im swoje miłosierdzie i obdarz ich wszelkimi łaskami.Dopomóż im .Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  139. Panie Jezu proszę o opieke nade mna i moja rodzina, Nad synem Paw;em który bladzi Blagam nawróć jego.Prosze o szczęście i zdrowie dla pozostałych dzieci , Tak bardzo martwię się, Syn odwrocil się ode mnie i meza Serce mi peka z zalu,Poświęcam siebie i całą moją rodzinę Twemu Boskiemu Miłosierdziu.

    OdpowiedzUsuń
  140. Jezu Ufam Tobie i proszę Cię bardzo o zdrowie dla mojej córki Anny,miej ją w swojej opiece.Błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  141. Panie Boże dziękuję za łaski jakimi mnie obdarzasz. Proszę Cię o zdrowie dla moich córeczek I mądrość. Chroń je od złego. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  142. JEU MILOSIERNY PROSZE O ZDROWIE DLA MOJEGO SYNA, O ZDANIE KONCOWYCH EGZAMINOW ,O UWOLNIENIE GO OD CIAGLEGO GRANIA, DLA MOJEGO MEZA PROSZE O SILNA WOLE DO WALKI Z NALOGIEM A MNIE PANIE WSKAZ DROGE DO CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  143. Proszę o uzdrowienie syna z choroby

    OdpowiedzUsuń
  144. Марийка, милая... давно я уже здесь не была.... Но всегда чувствую Твою поддержку, помощь...К сожалению, так получилось, что снова у нас проблемы С Мирком. Не хочет учиться, прогуливает уроки... и сегодня снова случилась беда... Не знаю и даже боюсь подумать, чем может все закончиться!!!! Помоги, милая, родная... помоги... со слезами прошу...помоги!!! Только Ты... никто другой!!! МОЖЕТ МНЕ ПОМОЧЬ!!!!
    Помоги моему сыну, Мирославу, взяться за ум!!! Не разрушить репутацию, налаженную годами.... помоги...прошу!!!!

    OdpowiedzUsuń
  145. Ciężko być mamą, ale dziękuję Ci, Maryjo, że nią jestem.
    Pomóż mojemu Mirkowi się uspokoić... dobrze się uczyć, dobrze się zachowywać w szkole, nie opuszczać lekcji...
    Pomóż moim synom, Mirkowi i Rolandowi , dobrze zdać egzaminy, dostać się na studia...I błagam, prować ich bezpiecznymi drogami, poślij dobrych przyjaciół...i bądź z nimi na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  146. Przenajświętszy Boże proszę o zdrowie i wyjście z choroby o większą odporność dla mojej ukochanej córeczki aby Anioł Stróż zawsze był przy niej z całego serca dziękuję i ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  147. Modle sie o zdrowie, sile, odwage i wytrwalosc bysmy zawsze i wszedzie ze wszystkich sil starali sie byc godnymi i wartymi Ciebie i Twojego wysluchania. Bysmy zawsze i wszedzie ze wszystkih sil starali sie byc wsparciem dla siebie nawzajem i dla wszystkich ludzie wokol nas, bysmy zawsze i ze wszystkich sil starali sie zrozumiec co to znaczy byc godnym i wartym Ciebie i Twojego wysluchania, co to znaczy byc wsparciem dla wszystkich ludzi wokol nas!

    OdpowiedzUsuń
  148. Panie Boże ,proszę o modlitwę za moje dzieci aby Ty Panie prowadził je zawsze na dobrą drogę i miał w swojej opiece.Proszę o uzdrowienie dla mojej córki chroń ją od zła daj jej siłę w opanowaniu różnych trudności ,o szczęśliwy przylot do Polski na urlop.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  149. Kochany Ojcze dziękuję Tobie za cud jaki mnie obdarzyleś dziękuję za córkę. Błagam Cie Panie miej ja w opiece i zachowaj od złego proszę o potrzebne laski dla niej...Z Tobą w sercu wiem ze wszystko będzie dobrze Jeżu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  150. Dobry Boże w imię Twego Syna Jezusa Chrystusa,przez wsrawiennictwo Matki Jego Maryi i Św.Jozefa proszę o laske zdrowia dla moich dzieci,szczegolnie tego które pod sercem nosze.Poblogoslaw je Panie Boże i chron od wszelkiego złego.Z całego serca proszę i dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  151. Dobry Boże dziękuję Ci za moją córeczkę,proszę Cię o wstawiennictwo do Matki Bożej w sprawie mojej córki .Jest chora , ma depresje ,ciągle płacze i złości się..BŁOGOSŁAW Ją Panie i chroń od złego.BÓG zapłać za wszystkie okazane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  152. Jezu Miłosierny zlituj się nad moją córką Karoliną aby usłyszała Twoje zawołanie i uwierzyła w Twoją miłość i miłosierdzie . Chroń ją od złego i nawróć do siebie.Pobłogosław Panie. JEZU UFAM TOBIE.





    OdpowiedzUsuń
  153. Boziu pdosze o opieke nad moim synkiem Danielkiem, córeczką Karinką tatą Stanisławem mężem Piotrem całą rodziną moim braciszkiem Wojtusiem. Pomuż mi Boże prosze o Pokój dziękuje Ci Boziu za wszystko. I przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  154. Panie Boze prosze Cie chron mojego syna od wszystkiego zlego.Rozjasnij mu umysl i pamiec zeby powrocil na dobra droge.Dziekuje Ci za dotychczasowa opieke nad cala moja rodzina.Prosze dopomoz nam w tych ciezkich chwilach i otaczaj opieka nasze jedyne dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  155. Proszę w intencji moich córek, szczególnie Izy w jej trudnościach w relacjach z drugim człowiekiem, o łaskę uzdrowienia, przełamania blokad i frustracji, Sary o opiekę przed niebezpieczeństwem, rozsądek i Twoją opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  156. Panie Boże Wszwechmogący błagam w największej pokorze o to by moje dorosłe dzieci założyły szczęśliwe rodziny jeśli to jest zgodne z Najświętszą Wolą Twoją.Boże błogosław nam.

    OdpowiedzUsuń
  157. Panie Boże Wszwechmogący błagam w największej pokorze o to by moje dorosłe dzieci założyły szczęśliwe rodziny jeśli to jest zgodne z Najświętszą Wolą Twoją.Boże błogosław nam.

    OdpowiedzUsuń
  158. Panie Boże miej w swojej opiece moją rodzinę. Daj nam proszę zdrowie, bezpieczeństwo, pogodę ducha i siłę płynącą z miłości. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  159. Panie Boże dziękuję za moje dzieci . Proszę daj im zdrowie i szczęśliwe życie ,ochroń od złego.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  160. Matko Kochana miej w opiece moje dzieci i całą moją rodzinę.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  161. Drogi Boże i Droga Matko Najświętsza dziękuję za wszystko co do tej pory otrzymała moja rodzina, proszę o dalszą opiekę nad nami,zdrowie i wszystkie potrzebne łaski. JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  162. Panie Boże błagam ulecz uszka mojego synka, miej w opiece moje dzieci.JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  163. Panie Jezu uzdrów serduszko mojej córeczki i moje skołatane nerwy. Błagam Cię Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  164. Panie Jezu uzdrów serduszko mojej córeczki i moje skołatane nerwy. Błagam Cię Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  165. Jezu Miłosierny błagam otocz płaszczem swej opieki Piotra .Zabierz od niego samotność, ufam Tobie bezgranicznie sama już tracę nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  166. Bardzo proszę o modlitwę o przemianę serc moich dzieci,o powrót do naszego Stwórcy. Niech Pan ich błogosławi i strzeże.

    OdpowiedzUsuń
  167. Proszę Cię Panie Boże, żeby portfel z pieniędzmi i dokumentami znalazły się mojej córce. Ona jest teraz zrozpaczona. Ja też. Błagam Cię, pomóż nam. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  168. Panie Boże pobłogosław naszym córkom . Miej je w swojej opiece. Pomóc rozwiązać zaistniały problem.

    OdpowiedzUsuń
  169. Jezu ufam Tobie. Tobie powierzam Piotra. Weź go w Swą ojcowską opiekę i chroń go przed złem . Niech idzie Twoją drogą. Jezu zrób to za mnie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  170. Proszę o dobre zdrowie i życie dla moich trzech córek. Amen

    OdpowiedzUsuń
  171. wez panie BOZE pod opieke moja corke kinge i meza.zatroszcz sie o nich,niech duch swiety wplynie na nich swoja dobrocia i madroscia.amen.

    OdpowiedzUsuń
  172. Panie Jezu przenajkochanszy i Matko przenajswietrza poblogoslaw mojej córeczce chroń ja od wszystkiego złego.niech duch święty będzie z nią. Czuwaj Panie Boże nad nią by czynila w życiu wiele dobrego daj jej Panie Boże wiele zdrowia i ogrom wiary i miłości do Ciebie. Bądź milosierny Jezu zawsze z nią. Bo bardzo kochamy cię. W Imię Ojca i Syna i Ducha Swietego Amen.

    OdpowiedzUsuń
  173. Nasz kochany Panie Boze błagam Cię o rozum i chęci do nauki dla mojego syna i córki ,abym nie musiała ich zmuszać BARDZO CIĘ KOCHAM I WIEŻĘ ŻE MI POMOŻESZ MIEJ W OPIECE MOJE DZIECI POWIERZAM JE TOBIE UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  174. Dziękuję Ci Panie Jezu za Twoją nieustanną opiekę i za wszystkie łaski które zsylasz na naszą rodzine. Mój Najukochanszy Jezu proszę Cie o opiekę nad naszą córeczką Wiktoria zeslij na nią potrzebne łaski daj jej chęć do nauki do pomocy rodzicom. Spraw zeby dobrze sie uczyla i zachowywala. Prosze Cie Jezu chwyc ja mocno za rękę i prowadź przez zycie. Panie daj mojej żonie dużo sily i wytrwałości w pokonywaniu codziennych trudnosci. Jezu prosze Cie bądź zawsze z nami. Kocham Cię. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  175. Panie Jezu dopomoz moim córka aby wyrosły na dobre i mike mił. kobiety. Proszę o aby Wiktorii nie dokuczaly dzieci w przedszkolu aby umiała sie słusznie obronic zeby kuzynka przestala jej dokuczac. I aby sie lubialy wzajemnie. Spraw zeby dobrze sie uczyla i byla lubiana. Prosze rowniez za Julie zeby byla grzeczna i posłuszna. Zeby umiałam. Bawić się. Z dziećmi. I zeby siostry wzajemnie sie szanował. Proszę Boże. Miej je w swojej opiece. I broń. Od wszelkiego. Złego.. Daj mi siły być dobra Mama. Proszę dopomoz moim dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  176. Jezu Miłosierny... daj cierpliwość i łagodność dla mojego synka Dominika, który chodzi do przedszkola. Daj siłę w znalezieniu przyjaciół co dla niego jest takie trudne. Jezu ufam tobie wbrew wszelkiej nadziei...

    OdpowiedzUsuń
  177. Боженька, миленький спасибо Тебе за моих детей! За то, что Ты всегда с ними, помогаешь им... Умоляю, будь с ними, береги их, пошли на их жизненную дорогу только хороших людей...

    OdpowiedzUsuń
  178. Dobry Boże! Wiem,ze nie byliśmy zbyt blisko. Proszę Cię jednak gorąco o zdrowie moich dzieci. Szczególnie martwię się o moją nowonarodzona córkę. Miałyśmy trudny poród, bardzo prosze by ten fakt nie wpłynął negatywnie na jej rozwój, bardzo się tego boję... Pomóż mi uwierzyć, że wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  179. Boze moja jedyna nadzieja zycia błagam przez wstawiennictwo Maryji o Łaski i prace dla Basi w swoim zawodzie nadzieje milosc i żeby ktos ja docenił i zatrudnił.bardzo mi ciężko.proszę o pomoc.Matka

    OdpowiedzUsuń
  180. Prośba o przyjazne nawiązanie stosunków z rówieśnikami w nowym środowisku szczególnie w szkole. Odnalezienie bratniej duszy wśród rówieśników.

    OdpowiedzUsuń
  181. Panie Boże Wszechmogący, proszę Cię z całego serca o opiekę nad moim synem, aby był silny i zdrowy, szczególnie w obecnej sytuacji, gdy czekają go ważne zadania do wypełnienia. Ustrzeż go, Panie Boże, od zła, niech jego życie stanie się mądre i pełne miłości do Ciebie, Jezusa Chrystusa i Najświętszej Marii Panny. Z całego serca i duszy proszę o błogosławieństwo i zdrowie dla całej mojej rodziny. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  182. Panie Boże, błagam prowadz moich synów Artura i Pawła przez zycie i błogosław im. Prostuj ich drogi daj im siłe dobrego życia, udziel im wszelkich potrzebnych łask.

    OdpowiedzUsuń
  183. Kochany Panie Jezu pomoz mojemu synkowi jest bardzo chory nie opuszczaj nas teraz nie dopusc by cos mu sie stalo blagam z calej swoje duszy

    OdpowiedzUsuń
  184. Panie Jezu. Prosze cie pomuz mojemu synu Wladyslawu. Daj jemu zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  185. Panie Boze ,prosze Cie o opike nad moimi trzema córkami,aby umialy odróznic dobro od zla.Blagam aby wyrosly na dobrych,kochajacych Ciebie ludzi.Szczegolnie moja srednia córeczka,ktora jest uparta i bywa zlosliwa.Pomoz mi byc dobra matka i umiala ich dobrze wychowc.

    OdpowiedzUsuń
  186. Dobry Boże opiekuj się moją córką ,oddaję Ci ją całą.Pomóż jej w tych trudnych chwilach aby nie zrobiła sobie nic złego.ULŻYJ JEJ W CIERPIENIU Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  187. Panie okaz milosierdzie moim synom. Prosze Cie o zdrowie dla nich

    OdpowiedzUsuń
  188. Panie Jezu błogosław mojej córce Ani i jej mężowi oraz ich dzieciom Julci i Zosi, oraz błogosław mojemu synowi Michałowi i jego żonie oraz ich dzieciom Lisie i Adasiowi. Niech radość Dzieci Bożych będzie zawsze z nimi a Ciebie Panie Boże niech wychwalają na wieki.

    OdpowiedzUsuń
  189. Panie Boże proszę cię o błogosławieństwo dla Wiktorii.pomóż jej przezwyciężyć problemy z rówieśnikami. Postaw na jej drodze prawdziwych przyjaciół. Dodaj odwagi i wytrwałości w trudnych chwilach.opiekuj się nią i prowadź przez życie do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  190. Panie Boze prosze ci o szczęśliwy poród dla mojej córki. I łaski miłosierdzia dla wnuczki.proszę cię o zdrowie dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  191. Panie Boze prosze ci o szczęśliwy poród dla mojej córki. I łaski miłosierdzia dla wnuczki.proszę cię o zdrowie dla nich.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.