Modlitwa o uzdrowienie relacji w rodzinie



Duchu Święty, potrzebuję Twojej pomocy.
Przyjdź do mnie i oświeć mnie.
Proszę Cię o uzdrowienie naszego życia rodzinnego.
Pomóż nam przebaczyć sobie wszystko, co nas zabolało.
Zobacz nasze rany i ulecz je.
Uwolnij nas od przykrych uczuć i niedobrych doświadczeń.

Pomóż nam, Duchu Święty, otwierać się na siebie nawzajem.
Naucz nas akceptować siebie takimi, jakimi jesteśmy.
Przytul całą moją rodzinę do Bożego Serca.
Przynieś nam wszystkim wewnętrzne ukojenie.

Ogarnij nas swoją nieskończoną miłością.
Prowadź nas drogą zgody, zrozumienia i przebaczenia.

Amen.

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

10 komentarzy:

  1. Boże Wszechmogący, proszę o łaskę wiary i wzajemnej zgody w rodzinie mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże,proszę cię o dar mądrości dla mnie i mojej rodziny,proszę o uzdrowienie relacji w mojej rodzinie,o zgodę,_zrozumienie a przede wszystkim o dar przebaczenia.Ty wiesz co jest dla nas najlepszeTak bardzo CI UFAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Duchu Swiety pomuz mi w relacji z moim synem o zrozumienie jego o rozmowy w pokoju i milosci. Oraz o wstapienie na mojego syna i pokazanie mu drogi do Boga, szacunku dla rodzicow, zycia w milosci i pokoju. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże proszę o nawrócenie dla mojego Męża.Ucisz jego agresję,obudz jego duszę,wyrwij z letargu jego serce, pomóż mu wkroczyć na drogę prawdy i sprawiedliwości.A mi daj wiare i siłe nie znienawidzić go za krzywdy mi wyrządzone.Niech się stanie wola Twoja Panie

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Boże,Abba Ojcze zrób to za nas,a my będziemy kroczyć przy Tobie. Jezu Ufam Tobie. Modlę się za radość mamy,aby te najbliższe dni były owocne w załatwieniu yrudnej rodzinnej sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże miłosierny spójrz na moją zwaśnioną rodzinę,na moje rodzeństwo ,rodzeństwo mojego męża ,na mojego ojca i teściową ,proszę Cię odmień nasze charaktery ,zbliż nas ku sobie ,niech nastanie zgoda i miłość i wzajemne zrozumienie.Jezu ratuj nas od chciwości ,daj nam czyste serca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Boze, Ty wiesz wszystko. Prosze pomoz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duchu Swiety potrzebuje Twojej pomocy. Wspomagaj mnie kazdego dnia. dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Duchu Święty dodaj mi wytrwałości, Proszę wspieraj i chroń moją rodzinę. Proszę pomóż mi w relacji z moją córką żeby zobaczyła we mnie matkę taką jaką powinnam być. Boże pomóż mi być dla moich dzieci dobrym kierunkowskazem. Przepraszam Cię Boże i Dziękuje Ci Boże

    OdpowiedzUsuń
  10. Duchu Święty, Boże, proszę Cię za wstawiennictwem Świętego Ojca Pio, którego 15 rocznicę kanonizacji dziś obchodzimy, o łaskę zgody, miłości i szacunku w mojej rodzinie, dla siebie i moich rodziców, a zwłaszcza o przejrzenie dla taty. Pomóż mi, obdarz naszą rodzinę potrzebnymi łaskami. Jezu, ufam Tobie. Marta.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.