Modlitwa do Matki Bożej Częstochowskiej



Bogarodzico Dziewico Bogiem sławiena Maryjo!
Królowo Świata i Polski Królowo!
Panno Święta, Matko Boska Częstochowska!
Oto do stóp Twoich upadam, pod opiekę się Twoją uciekam,
Przyjmij mnie i osłoń płaszczem swej dobroci.
Czuję, żem nie godzien Twoich względów,
żem wskutek grzechów moich bardzo się oddalił od Ciebie,
proszę Cię przez Krew najdroższą,
którą za mnie wylał Syn Twój Jezus Chrystus,
 nie odtrącaj mnie od siebie.

Ponawiam przed Tobą wszystkie dobre postanowienia,
które uczyniłem w życiu moim.
Wsparty pomocą Twoją, przyrzekam,
że w nich wytrwam aż do śmierci.

Racz przyjąć Panno Święta, ten akt mego oddania się Tobie
i wyjednaj mi u Syna Twego, Jezusa Chrystusa,
wiarę żywą, przywiązanie niewzruszone do świętego katolickiego Kościoła,
nadzieję mocną, miłość wielką, szlachetną i skuteczną.

O Maryjo Częstochowska, od lat przeszło 600 w tym obrazie cudami słynąca,
proszę Cię pokornie, ażebym czcząc Twój cudowny wizerunek
godzien był zasłużyć na oglądanie Ciebie w krainie niebios,
o łaskawa i miłosierna Pani.

Bądź zawsze Matką moją, o Maryjo Częstochowska,
jak ja pragnę być Twoim dzieckiem.

Amen.

Maryjo Królowo Polski!
Jestem przy Tobie pamiętam! czuwam!

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.


 

38 komentarzy:

  1. Pani Która obdarzałaś łaską ,pomagaj mi w dniu codziennym, w zdrowiu, w znalezieniu pracy któą będę się cieszył z radością do niej chodził.
    Matko Częstochowska wspomóż moje starania bycia dobrym
    PR

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Najukochańsza dziękuję Ci za Twoją nieustanną opiekę nad moją rodziną. Matko najlepsza miej w swej opiece moje te dorosłe już dzieci ze swoimi rodzinami. Prowadż je po drogach życia, ochraniaj przed złem tego świata , przed zatraceniem wiary. Pragnę by stały się bardzo życzliwe dla siebie i drugiego człowieka by potrafiły wybaczać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boża zabierz mnie do siebie tylko o to proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko ukochana dziękuję Ci że jesteś oddaję się twojej matczynej opiece, proszę Cię bardzo o zdrowie dla mojej siostry i mojego brata, którzy są bardzo chorzy, miej ich w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mateńko Najświętsza Kochana dziękuję Ci za wszystkie łaski którymi obdarzyłas mnie i moich bliskich .
    Dziękuję,że jesteś Mateńko!
    Bardzo serdecznie proszę Cię o dalszą [pmoc i opiekę dla mnie i moich bliskich a szczególnie mojemu bratu Adamie ,u krórego zdiagnozowano raka pluc i który jest teraz bardzo tą chorobą zalamany ,miej milosierdzie dla niego ,błagam ! Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam o Panno swieta i swieta Rito od trudnych spraw wstawcie się za mna i pomóżcie mi w znalezieniu dobrej pracy która da mi pełne szczęście blagam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję o Matko i swieta Rito ze ktoś się odezwał w sprawie pracy,błagam abym wypadła dobrze na rozmowie i dostała te pracę

    bądźcie umiłowane przez Pana naszego amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego serca proszę o modlitwę za moją rodzinę i małżeństwo. Nawrócenie mojego męża Piotra oraz Jego powrót do rodziny. Panie ty wiesz że ja i dzieci pomimo wszystko Go Kochamy. Jezu Ufam Tobie błagam pomóż. Powiedziałeś Panie "Zaprawdę powiadam wam: proście, a otrzymacie, szukajcie, a znajdziecie, pukajcie, a będzie wam otworzone"
    Wysłuchaj naszych próśb Najświętsze Serce Jezusa, Ufamy Ci i w Tobie pokładamy nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boska Czestochowska prosze wspieraj nas w tych trudnych chwilach i spraw zeby moj tato wyzdrowial. spraw zeby jutrzejszy wynik tomografii byl dobrrosze nie odbieraj go mi jeszcze. ja tak bardzo go potrzebuje. Spraw zeby byl zdrwy i mogl cieszyc sie zyciem. Wierze ze ty mozesz mi pomoc. Amen.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o zdrowie i pomyslny rezultat operacji,o błogosławienstwo Boże,o opiekę dla mojej żony Ireny , Matko Boża ufam tobie otocz ją opieką by wszystko szczęśliwie się udało i powrócil do domu do mnie i do dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swiety Boze prosze cie o zdrowie dla siebie. Prosze pomoz mi wyzdrowiec,wspieraj i badz ze mna w ciezkich dla mnie chwilach. Zdiagnozowano u mnie guza jajnika,mieszkam w Anglii daleko od domu i rodzicow ktorzy martwia sie i modla sie o moje zdrowie dlatego prosze Ciebie Matko Boza badz ze mna w czasie operacji i miej mnie w swojej opiece.
    Wysluchaj naszych prosb Matko .....

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boska Czestochowska jestem przy Tobie pamietam, czuwam. Dziekuje za Twoja opieke nade mna i moja rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża Częstochowska proszę o łaskę opieki Twej nade mną w pracy, aby ten nowy rok szkolny był dla mnie spokojny, szczęśliwy i dobry. Daj mi cierpliwość, spokój i wewnętrzną radość, pomóż mi czuć się docenianą i szanowaną, a mojej rodzinie zapewnij zdrowie i spokój. Módl się za nami Zdrowaś Maryjo. Marta z Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boska Czestochowska, wzywam Cie ku pomocy i prosze o opieke nad moja corka Sandra, niech Bog da jej rozsadek, niech szanuje rodzicow i powroci na lono rodziny. M.B.C. otrzyj moje lzy pomoz przetrwac mi te ciezkie chwile i spraw, by zycie nasze w domu powrocilo do normalnosci, napelnione bylo wzajemnym zrozumieniem i miloscia, modl sie za nami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo pomóż mi i bądź przy mnie i ze mną oraz z moją rodziną! Matko wyjednaj łaskę zdrowia dla mnie błagam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo, pomóż mi, proszę Cię o łaskę wszelkiej pomyślności w pracy i aby moja przyjaciółka została w Polsce. Wierzę i ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Maryjo Krolowo Polski czuwaj nade mna I moja rodzina. Dziekuje za opieke. Kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryjo Krolowo Polski badz zawsze ze mna. Kocham cie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boska Częstochowska proszę o łaskę opieki mojej mamę i całej mojej rodziny. Proszę aby wyniki mojej mamy były juz cały czas dobre, aby ta zła choroba juz nie wróciła do nas. Wspieraj nas w złych i dobrych chwilach i bądz zawsze z nami. Obiecuję byc dobrym człowiekiem i pomagac innym

    OdpowiedzUsuń
  20. O Maryjo Częstochowska, Czarna Madonno, dziś w dniu moich urodzin, w przeddzień spotkania z Tobą w Twoim Sanktuarium na Jasnej Górze, błagam Cię, nawróć mojego męża, przemień jego serce i ocal moje małżeństwo i naszą rodzinę. Proszę Cię ocal nas i nasza przysięgę małżeńską złożoną przed Twoim Miłosiernym Synem i Matka Twoją Anną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mateczko Częstochowska, o dobra i jasna Panno Maryjo, proszę o łaskę zdrowia i długich lat życia dla mojej ukochanej mamy, o dobre wyniki jej badań i dobre przyjęcie organizmu na lek oraz o wszelką opiekę nad nią i naszą rodziną, aby jak najszybciej mama wróciła do domu. Bóg zapłać. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko ukochana, czczę Ciebie, dziękuję Ci za wszystkie Twoje łaski i dobrodziejstwa i w dniu Twych Urodzin proszę pokornie o zdrowie dla moich rodziców Ireny i Kazimierza oraz o pomyślność dla mnie w pracy, o spokój, cierpliwość i opanowanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Maryjo, Matko Boża Jasnogórska ofiaruję Ci wszystkie trudy mojej pieszej pielgrzymki przed Twój Tron za zdrowie mojego taty. Przyjmij je Mateńko i wyproś wyzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Matuchno kochana blagam Cie czuwaj nade mna i moja rodzina . Blagam Cie nad wszystko dopomoz mi w uzyskaniu stabilnosci w mym zyciu bo nie moge sobie sama poradzic w tak trudnym czasie dla mnie.Blagam Cie przyjdz mi z pomoca ♥♥♥♥ Bog zapłac ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Matuchno kochana blagam Cie czuwaj nade mna i moja rodzina . Blagam Cie nad wszystko dopomoz mi w uzyskaniu stabilnosci w mym zyciu bo nie moge sobie sama poradzic w tak trudnym czasie dla mnie.Blagam Cie przyjdz mi z pomoca ♥♥♥♥ Bog zapłac ♥♥♥♥ Jola

    OdpowiedzUsuń
  26. Matuchno kochana blagam Cie czuwaj nade mna i moja rodzina . Blagam Cie nad wszystko dopomoz mi w uzyskaniu stabilnosci w mym zyciu bo nie moge sobie sama poradzic w tak trudnym czasie dla mnie.Blagam Cie przyjdz mi z pomoca ♥♥♥♥ Bog zapłac ♥♥♥♥ Jola

    OdpowiedzUsuń
  27. Matuchno kochana blagam Cie czuwaj nade mna i moja rodzina . Blagam Cie nad wszystko dopomoz mi w uzyskaniu stabilnosci w mym zyciu bo nie moge sobie sama poradzic w tak trudnym czasie dla mnie.Blagam Cie przyjdz mi z pomoca ♥♥♥♥ Bog zapłac ♥♥♥♥ Jola

    OdpowiedzUsuń
  28. Najdroższa Matko, dziękuję Ci za dotychczasową opiekę nade mną i moją rodziną. Błagam Cię o uzyskaniu stabilności w moim życiu i moich domowników. Obecnie sama nie mogę sobie sama poradzić, problemy mnie przerastają. Błagam Cię Matko,pomóż mi. Dziękuję Ci bo już dostąpiłam Twojej łaski i pomocy. Bóg zapłać Maria

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko ukochana o dobra i jasna Panno Maryjo, proszę o łaskę zdrowia dla moich rodziców, o wszelką pomyślność dla mnie w pracy i o szczęśliwe założenie rodziny, bo tak mi źle na świecie i tak bardzo ogarnia mnie lęk o przyszłość. Jezu, ufam Tobie. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko Przenajświętsza błagam Ciebie o wstawiennictwo w mojej prośbie- o łaskę zdrowia dla moich rodziców, o pomyślność w pracy dla mnie, o siłę, cierpliwość i wytrwanie, o spokój wewnętrzny w codziennym życiu. Jezu, ufam Tobie. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko Boska Czestochowska prosze Cie o wstawiennictwo za mna I za moja rodzina. Prosze miej nas w swojej opiece , pozwol zeby wszystkie sprawy byly zalatwione pozytwynie. Dziekuje najcudowniejsza matenko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Najświętsza Czysta Ukochana Mateczko Jasnogórska, tydzień temu byłam pierwszy raz w życiu razem z moją mamą w Częstochowie, dziękuję Ci za to i proszę o łaskę zdrowia i wszelkiej pomyślności dla mojej rodziny- dla mnie i moich rodziców, o rozwiązanie pozytywne trudnych aktualnych spraw. Mateczko, wierzę i ufam Tobie. Jezu, Maryjo, Józefie Święty, módlcie się za nami. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  33. Matko Boża Częstochowska błagam,aby Tomasz się do mnie odezwał,abyśmy byli razem i założyli rodzinę.Matuchno Kochana spraw,aby jego serce otworzyło się na moje.Matuchno Kochana uproś u Syna Swego abyśmy byli razem.Monika

    OdpowiedzUsuń
  34. Марийка, милая... ну, как же так...почему моему Роланду постоянно не везет???
    Ну, как Тебя просить... как у Тебя вымолить помощь для моих сыновей???
    мне очень грустно... ну помоги!!!
    Прошу....помоги!!!
    ведь у моих мальчишек скоро экзамены... умоляю...выслушай и помоги!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Maryjo Królowo. Polski błagam wyjednaj u swego syna naszego Ojca Opieke i zdrowie dla naszej małej Perełki Marcelka kt9ry potrzebuje modlitwy .Jezeli serce Twoje otwarte jest wysłuchaj naszych prośb za Dzieciątkiem kt9re ma dopiero 9 dni i guza nerki.Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  36. Matko boska proszę o błogosławieństwo i wstawiennictwo ale również żeby przezwyciężyć depresję i żyć szczęśliwie we wierzę i miłości... Proszę wysłuchaj moich próśb

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana Matko. Proszę o zdrowie dla Emili potrzebne łaski i błogosławieństwo Boże. Powrót do pełni sił i zdrowia za wstawiennictwem Matki Bożej uzdrowienia chorych.

    OdpowiedzUsuń
  38. Matko ratuj malzenstwo Magdy i Grzegorza w spawie rozwodowej,chron nierozerwalnosc malzenska,uzdrow ich i daj im nawrocenie--pomoz Marcinowi w trudnych sprawach i wyborach w znalezieniu stalej pracy i napelnij nasze serca miloscią,radoscią i Bozym Milosierdziem.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.