Jezus jedyna droga



Kładę moje życie u Twoich stóp,
Jesteś tym jedynym, który w tych niespokojnych czasach
może ocalić mnie i przemienić moje życie.
Jesteś jedynym, dzięki któremu mogę żyć.

Jesteś jedyną drogą i jesteś zawsze tam,
gdzie człowiek potrzebuje pomocy, służysz każdemu i wszędzie.
Twoja Łaska obfituje głęboko we mnie i to się nigdy nie zmieni.
Tak było wczoraj, tak jest dzisiaj i tak będzie do samego końca.

Jezus jedyna droga,
dzięki której mogę żyć!
Jesteś drogą, prawdą i życiem.
Jezu, przez wiarę, że jesteś dla mnie jedyną drogą - mogę żyć!

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

4 komentarze:

  1. PANIE BOŻE, WYBACZ MI MÓJ ZŁY CHARAKTER I MOJE ZŁE POSTĘPOWANIE I PROSZĘ DAJ MI SIŁĘ, ABYM UMIAŁA SIĘ NAWRÓCIĆ I ABY MOJE POSTĘPOWANIE NIE PRZYNIOSŁO ZŁYCH KONSEKWENCJI.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Jezu, proszę o łaskę życia w czystości dla siebie oraz dobre wyniki badań i długie lata życia dla mojej mamy oraz o dobrą reakcję jej organizmu na leki. Pomóż mi, bo sama nie daję rady wytrwać. Bóg zapłać. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, dzięki Ci za powrót mamy ze szpitala, za dobrych lekarzy i za leki. Panie Boże, miej miłosierdzie nade mną, pomóż mi w pracy, abym miała więcej serca, cierpliwości i wytrwałości. Proszę też o łaskę zdrowia dla moich rodziców i długie lata życia dla nich. Błagam Cię także o opiekę Matki Bożej oraz ułożenie dla siebie życia. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Jezu, proszę o łaskę,zdrowia.Bądz Wola Twoja.Ty zajmij się tym.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.