Modlitwa przed maturą - Modlitwa maturzysty





Przyjdź Duchu Święty,
otwórz moje serce i umysł na czas zdawania egzaminu dojrzałości.
Duchu Święty, potrzebuję Twojego światła,
które rozproszy mroki mojej niewiedzy,
oddali niepotrzebne lęki i pokusę nieuczciwości.
Duchu Święty,
spraw, by moja wiedza była rzetelna i użyteczna.
Niech nauka przyniesie radość i mądrość
odkrywania dzieł Bożych i Bożej miłości.
Duchu Święty,
zabierz egoizm i pychę,
bo wszystko, co wiem jest Bożym darem.
Duchu Święty,
orzeźwij moją duszę i umysł, gdy słabną siły i wola.
Duchu Święty, daj moc, pokój
i nie pozwól poddać się, gdy przyjdzie porażka.

Duchu Święty,
oddaję Ci całego siebie.
Chcę służyć moją wiedzą Tobie i braciom.

Przyjdź Duchu Święty

Amen.

Relaks, odprężenie tuż przed egzaminem


Weź kilka głębokich oddechów.
W czasie wdechu powiedz cicho:
"Przyjdź Duchu Święty, prowadź mnie"
A podczas wydechu powiedz cichutko:
"Zmniejsz to napięcie, przynieś mi pokój"
Modląc się tak możesz odczuć jak Duch Święty 

oddala napięcie z twojego ciała. 

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

24 komentarze:

  1. Panie mój najmilszy, proszę Cię o opiekę i pomoc duchową w czasie mojej matury. Bądź zawsze ze mną i nie opuszczaj mnie.
    Pozwól mi zdać wszystko bez problemów.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Boze badz zawsze ze mna. Dziekuje za wszystkie laski I blogoslawienstwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże przyjmij mojego syna do swojego królestwa , który opuścił mnie na zawsze, bądź mu ojcem tam w niebie.Jest mi tak ciężko , tak za nim tęsknię.
    Mama.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, spraw aby moja córka urodziła kiedyś w przyszłości
    zdrowe i żywe dziecko,ponieważ niedawno utraciła synka.
    Bardzo się o to modle i proszę Cię Boże dopomóż,błagam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże proszę Cię uzdrów moją córkę Katarzynę Z CHOROBY .

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie pomóż mi jutro zdać maturę z języka angielskiego . Proszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże ulecz moje serce z bólu,upokorzenia ,odrzucenia.Boże przebacz mi moje grzechy i daj mi łaskę Ducha Świętego .Proszę.

      Usuń
  7. Boze dziekuje za sile jaka mi udzielasz w walce w trudnych dla mnie teraz chwilach i prosze nie opuszczaj mnie i przebacz moje grzechy

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Boże proszę Cię o pomoc w zdaniu matury z matematyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, już 6 rok z rzędu próbuję się dostać na wymarzony kierunek - weterynaria. Pomóż mi podwyższyć wyniki z matury z chemii i biologii. Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Blagam panie, pomoz mi zdac mature z j angielskiego ;( Przepraszam za wszystkie chwile slabosci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ejjj kurcze to z tymi wdechami działa, aż mnie ciarki przeszły po całym ciele :D.Super to :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, pomoż mojej córce zdać pomyślnie maturę

    OdpowiedzUsuń
  13. Duchu Święty bądź ze mną w czasie matur abym je zdała. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  14. Duchu Święty proszę Cię z całego serca mego o zdrowie i długie jeszcze lata życia dla mnie, mojej mamusi, babci i mojego dziadziusia, a także abym zdała maturę i dostała się na studia. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspomóż mnie Duchu Święty przy egzaminach, i bym zdała je

    OdpowiedzUsuń
  16. Duchu Święty,Boże pokornie proszę Cię abym dobrze wykorzystał to czego się nauczyłem przez całą moją edukację na egzaminach maturalnych, szczególnie podczas rozszerzonej matematyki, geografii i podstawowej chemii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjdź Duchu Święty do mojego syna i prowadź go podczas egzaminów maturalnych i w całym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Duchu Swiety przyjdz podczas kazdego z moich egzaminow poczawszy od dzisiejszego a konczac na ostatnim egzaminie zawodowym w czerwcu. Pozwol mi przypomniec sobie wszystkiego czego sie nauczylam a co bedzie mi przydatne..oswiec mnie Swoim swiatlem w chwili zacmienia i prowadz przez czas trwania egzaminow. W Tobie pokladam ma ufnosc i zawierzam moja przyszlosc .Amen ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o modlitwę, o światło Ducha Świętego w czasie egzaminów maturalnych, rozpoznanie drogi życiowej i właściwy wybór kierunku studiów dla mojej córki Oli.

    OdpowiedzUsuń
  20. Duchu Święty przyjdź do Anety, rozjaśnij mroki niewiedzy, spraw jasność umysłu. Prowadź po zakamarkach wiedzy,oddal lęk i wprowadź spokój i rozwagę do Jej serca i umysłu podczas dzisiejszego egzaminu maturalnego. Natchnij Ją Duchu Święty i oświeć. Panie Jezu, Duchu Święty, Aniele Stróżu bądźcie przy Niej i prowadźcie dzisiaj podczas kolejnych egzaminów i przez cale życie. Panienko Najświętsza otocz Ją matczyną opieką. Janie Pawle II przyjacielu młodych ludzi wstawiaj się za moją córką do Ojca naszego w Niebie. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Duchu Święty przyjdź do mojego syna Mikołaja wspomóż go w chwilach trudnych ,oddal od niego lęk i wprowadź spokój do jego serca i umysłu podczas całego egzaminu maturalnego .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie Boże, pomóż mi zdać jutro maturę z angielskiego, której się bardzo boję...Dziękuję...
    Proszę daj także zdrowie mojej rodzinie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Panie Boże... Przepraszam Cię za chwile słabości w moim życiu i za wszystkie zwątpienia.. Wspieraj mnie podczas matur i egz zawodowych. Duchu Święty prowadź mnie. Wspomoż mnie w chwilach trudnych. Nie pozwól mi nigdy zapomnieć, że wszystko co mam jest mi dane od Ciebie... pomóż mi .. Amen. .

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.