Modlitwa przed egzaminem 2



Boże, bądź dzisiaj ze mną
i pomóż mi,  abym dał z siebie wszystko.
Daj mi jasność umysłu i uczciwość serca.
Jeśli przekonam się, że są rzeczy, których nie znam,
nie pozwól mi się denerwować, ani okłamywać.

Daj mi tę szansę, bym mógł powiedzieć to, co wiem.
Niech pamiętam to wszystko, nad czym tak ciężko pracowałem.
A jeśli muszę się przyznać, że byłem w czymś leniwy,
daj mi stanowczość,
bym w przyszłości pracował lepiej.
Pomóż mi wyrazić to wszystko, co wiem.
Daj mi, aby to, czego się nauczyłem, pozostało we mnie
i
abym umiał to mądrze wykorzystać.
Przez Chrystusa Jezusa, mojego Pana!
Amen.


Relaks, odprężenie tuż przed egzaminem


Weź kilka głębokich oddechów.
W czasie wdechu powiedz cicho:
"Przyjdź Duchu Święty, prowadź mnie"
A podczas wydechu powiedz cichutko:
"Zmniejsz to napięcie, przynieś mi pokój"
Modląc się tak możesz odczuć jak Duch Święty oddala napięcie z twojego ciała. 


W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

10 komentarzy:

  1. Panie bądź dzisiaj ze mną i pozwól mi zdać wszystkie moje egzaminy.
    Dziękuję za opiekę w tak trudnych dla mnie chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za zdany egzamin I za to ze mi pomogles cudowny Panie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, bądź przy mnie w czasie egzaminów na studiach. Wierzę, że z Twoją pomocą poradzę sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspieraj mnie w tym trudnym czasie egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie proszę o pomoc w zdaniu trudnego egzaminu dla mojego syna i jego dziewczyny oraz dziękuje za dotychczasowa pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Jezu wspieraj moją córkę w przygotowaniach do egzaminu,daj jej spokój i moc Ducha Świętego by mogła zdać ten egzamin. Proszę o mdlitwy

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Jezu, dobry nauczycielu, sama jestem nauczycielem, pomóż mi zdać egzamin o awans zawodowy. Proszę Cię o spokój wewnętrzny i światło Ducha Świętego. Jezu, ufam Tobie. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duchu Święty oświeć i prowadź mnie na maturze ustnej z angielskiego. Jezu ufam Tobie. Amem

    OdpowiedzUsuń
  9. Duchu Święty pomóż mojej córce zdać bardzo dobrze egzamin maturalny. Daj jej spokój, moc, wiedzę, pamięć i szczęście. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże daj mi sile i przezwyciężyć stres na egazmumie naturalnym prosze cue bym zdała daj mi wiedze i cierpliwość i więcej wiary w siebie Amen

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.