Dla dusz wewnętrznie cierpiących 5 - Westchnienia



Oddaję się, Panie, Twojej nieskończonej miłości!
Daj mi co chcesz, kiedy chcesz i jak chcesz!
Uczyń mnie duszą ofiarną, hostią żywą, miłą Tobie!
Daj mi poznać, ukochać i spełnić Twoją najświętszą wolę w każdej chwili mego życia!
Maryjo, Matko i Ucieczko dusz grzesznych i słabych ratuj mnie gdy ciemno, zimno, niebezpiecznie wokoło, fale pokus zda się zatapiają mą duszę!
Gwiazdo morza, jedyna nadziejo tonących, wspomnij na dziecko swoje, nie pozwól mu ginąć na wieki, natchnij ufnością, wiarą i miłością!
Jezu, Maryjo, do Was chcę należeć w życiu i po śmierci!


Amen!
Niech się tak stanie!


W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

 

4 komentarze:

  1. Oddaje sie Tobie moj najukochanszy Panie, badz zawsze przy ze mna w kazdej zyciowej sytuacji... otocz mnie prosze swoja opieka I obdarz miloscia.
    Dziekuje za wszystkie dary I blogoslawienstwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje małżeństwo sie rozwala coraz bardziej przychodzi mi dowiadczać coraz wiecej bolesnych chwil ,orzuceń,braku miłości,zrozumienia,wspólnego przebywania we wspolnocie koscielnej prosze i błagam o cud odrodzenia naszego małżeństwa boje sie że to juz nadchodzi jakiś koniec -ula i piotr

    OdpowiedzUsuń
  3. Najdrozszy Boze ..Prosze..o laske i pomoc dla mojej przyjaciolki Stanela w obliczu choroby. Prosze Panie Boze o sile dla niej.. .. cierpliwosc oraz nadzieje na wyzdrowienie. . Dziekuje i oddaje ja- Ewe w Twoja Boze opieke

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Boże , brak mi już sił. Nie wiem co mam robić. Błagam Cię o pomoc. Ufam Tobie Jezu!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.