Modlitwa o łaskę do Św Gerarda


Błogosławiona Trójco,
ja, Twój syn, dzięki Ci składam za wszystkie łaski i przywileje,
których udzieliłaś św. Gerardowi, zwłaszcza za te cnoty,
którymi ozdobiłaś go na ziemi i za chwałę, jaką otaczasz go teraz w niebie.
Zakończ Twoje dzieło, o Panie, aby Królestwo Twoje przyszło na ziemię.
Przez zasługi tych, którzy są w jedności z Jezusem i Maryją,
udziel mi tej łaski, o którą Cię proszę, (wymienić prośbę)

A ty, św. Gerardzie, mój potężny orędowniku,
zawsze gotowy, aby pomagać tym, którzy uciekają się do Ciebie,
módl się za mną.
 
Stań przed tronem Bożego Miłosierdzia
 i nie odchodź stamtąd, dopóki nie zostaniesz wysłuchany.
 
Tobie polecam tę ważną i pilną potrzebę (przedstawić prośbę).
Weź łaskawie w twoje ręce moją sprawę
i nie pozwól, aby ta modlitwa nie doznała skutków twojego orędownictwa.
 
Amen

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

20 komentarzy:

  1. Bardzo Cię Proszę Św. Gerardzie O Modlitwę Za Mnie o to Bym Jak Najszybciej Mogła wygeać Bardzo Dużo Pieniędzy i mogła pooddawać moje długi. Oto Cię Bardzo Proszę Wysłuchj Mnie i Dopomóz Błabam Cię i Proszę mój Potżny Orędowniku Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogoslawiona Trojco Dziekuje za wszystkie laski i blogoslawienstwa i prosze o dalsza opieke nade mna i moja rodzina.
    Prosze Cie sw Gerardzie wstaw sie za moimi prosbami i potrzebam a w szczegolnosci praca dla Jurka i zapewnienie nam szczesliwego zycia, w zdrowiu, bez dlugow i strachu o jutrzejszy dzien. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Swiety Gerrdzie prosze Cie o wieczny spokoj duszy mojego szwagra Gerarda daj mu wieczne zbawienie i swiec nad jego dusza.Prosze Cie takze Swiety Gerardzie ulituj sie nad moim synem Boguslawem by otrzymal prace gdyz nie ma od 5 miesiecy pracy a wychowuje sam dwie corki.Daj mu zdrowie Swiety Gradzie i dopomoz w otrzymaniu rychlej pracy prosi mama.

    OdpowiedzUsuń
  4. św Gerdzie proszę błagam JULKA odwidziła nas córka porzuciła grzeszne życie i powróciła do domu swoja córką i pogodziła się z nami do zło odeszło od nas proszę Orędowniku

    OdpowiedzUsuń
  5. Sw.Gerardzie upros u Pana Jezusa dar rodzicielstwa dla mojej corki,silna wiare.prace dla syna,wyrwanie ze zlych nalogow.z grzechow,zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo cie prosze o zdrowie zebym wyszla z depresi i bôlu brzucha wysuchaj mojej modlitwy prosze

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚW Gerardzie proszę Cie uproś zeby córka porzuciła grzeszne życie zły chłopak nie zabraniał spotykać z rodzicami powróciła o łaske cudownego nawrócenia przemiane serca zycia ratuj jej dusze aby mogła powrócic na droge wyznaczona przez Pana Boga Pomóz jej uzdrowic nasza rodzine chron ja przed złym wpływem kolezanek i kolegi uwolnienia ja od wszelkich klatw złorzeczen i innych grożnych działan Błagam o opieke w tych cieżkich chwila

    OdpowiedzUsuń
  8. Św. Gerardzie proszę cię o łaskę zdrowia dla mnie, żebym wyszła z depresji, proszę cię o szczęście dla moich synów, żeby znaleźli dobrą pracę i wyszli na dobrą drogę oraz o trzeźwość dla Asifa. Chroń go Boże rzed samym sobą. Bóg zapłać. Bożena H.

    OdpowiedzUsuń
  9. Św Gerardzie dopomóż mi w moim prywatnym życiu Proszę Cię aby mój związek z Jarkiem przetrwał tę ciężką próbę czasu. Bardzo Bardzo Cię o to Proszę nad życie. Pragnę rodzinnego szczęścia pokoju cudownej córeczki. Nigdy takiego szczęścia nie zastałam
    Błagam nad Życie

    OdpowiedzUsuń
  10. SW.RITO PROSZE CIE ZEBYM ZNALAZL PRACE I NIE OBCIAZAL MOICH RODZICOW.PROSZE CIE O POKOJ NA SWIECIE IZEBYM ZNALAZL W SOBIE SILE DO PRACY I PO NIEJ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo prosze o poprawe sytuacji finansowej,gdyz jestem u skraju wciaz liczenia dlugow i kombinowania jak przetrwac....bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  12. BŁAGAM O POKÓJ I ZDROWIE DLA CAŁEJ RODZINY-AGNES-

    OdpowiedzUsuń
  13. o Św.Gerardzie uproś u naszego Pana łaskę wyzwolenia z sideł szatana mojego męża i jego kochankę aby obudziło się w nich sumienie i powstał cud ich uzdrowienia duchowego. Aby mój mąż i jego kochanka uszanowali słowa przysięgi małżeńskiej którą razem z mężem wypowiedzieliśmy przed Bogiem.Panie Boże rozdziel ich wspólne drogi, skieruj kroki mojego męża do domu, skrusz jego serce, obudź sumienie, daj łaskę przebaczenia i pokory.Aneta

    OdpowiedzUsuń
  14. Św. Gerardzie wyproś u Pana dla mnie łaske macierzyństwa i zdrowej ciąży

    OdpowiedzUsuń
  15. Błagam o powrót dzieci do domu i zamieszkanie na ziemi rodzinnej i opiekę dla mnie ,jestem chora i samotna,bez rodzeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Św. Gerardzie, bardzo proszę Cię o modlitwę za mnie i mojego męża w intencji daru macierzyństwa i daru ojcostwa oraz o spokój wewnętrzny.
    Jesteśmy niecałe 4 lata po ślubie ja mam 35 a mąż 36 lat, niby wyniki badań naszych są pomyślne ale jakoś nie wychodzi... Potrzebujemy wsparcia, zdajemy sobie sprawę z tego że z miesiąca na miesiąc nasze szanse na potomstwo maleją, a ja tak pragnę poczuć ruchy dziecka w swoim łonie... To jest strasznie dla mnie ciężkie psychicznie, codziennie płaczę... Czasem marzę o tym żeby zniknąć, żeby nie czuć tego bólu w środku... Już od dziecka, jako mała dziewczynka marzyłam o tym żeby być mamą, marzyłam o 2 dzieci, teraz już tylko o jednym, jedynym zdrowym...moim własnym maleństwie, z mojej krwi... Niedługo czeka mnie sprawdzanie drożności jajowodów. Oby ból i cierpienie na coś się zdało. Czasem mam wiarę, że nam się uda ale niestety częściej myślę negatywnie, a to mnie wyniszcza od środka... Błagam o modlitwę!
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚW.GERARDZIE PROSZĘ O TO ŻEBY M.ROZSTAŁ SIĘ Z DZIEWCZYNĄ I WE MNIE ZAKOCHAŁ I ŻEBY DOSZŁO DO SPOTKANIA TERAZ W SOBOTĘ BŁAGAM...

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚW. GERARDZIE PROSIMY CIĘ DAR POCZĘCIA I O ZDROWEGO MALUSZKA DLA MNIE ŻONY. BYŚMY ZOSTALI SZCZĘŚLIWYMI RODZICAMI...

    OdpowiedzUsuń
  19. Święty Gerardzie, prosimy Cię o dar potomstwa jeśli taka jest wola Pana Boga, przez wstawiennictwo Maryi Jana Pawła II - patrona rodzin.
    Joanna i Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  20. Św. Gerardzie gorąco błagam o dar potomstwa rodzinie mojego syna .Proszę pomóż im.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.