Szczęśliwego Nowego Roku


 

Z ostatnią kartką kalendarza zerwij wszystkie złe nastroje,
zapomnij o wszystkich nieudanych dniach
przekreśl niewarte w pamięci chwile
i wejdź w Nowy Rok jak w nowej sukni
wchodzi się na najwspanialszy bal świata

 
*”˜˜”*°•._˜”*°••°*”˜_.•*”˜˜”*°•.

 
W Nowym Roku
Żyj tak aby każdy kolejny dzień
był niesamowity i wyjątkowy.
Wypełniaj każdą chwilę tak
aby potem wspominać ją z radością.
Czerp energię ze słońca,
kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
Szukaj w sobie siły,
entuzjazmu i namiętności.
Żyj najpiękniej jak umiesz.
Po swojemu!
 
Szczęśliwego Nowego Roku!
 
♥¸.•*´¨‘*•.¸♥•.¸♥¸.•*´¨‘*•

 
Wznieśmy toast za pomyślność w Nowym Roku!



7 komentarzy:

  1. Panie Jezu proszę Cię mniej w opiece mojego syna jak do tej pory wiem że tylko Ty go prowadzisz prostą drogą.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu proszę Cię o wyzwolenie mnie od trosk, które odbierają mi radość życia.Wiem,że Twoja miłość może mnie uzdrowić.Proszę też o szczęście dla mojej rodziny i bliskich.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezus PROSZE CIE O SZCZESCIE DLA MNIE ZEBYM NIGDZ NIE ZAWIODLA NIKOGO

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Jezu prosze Cie abys oddalil od mojej siostry utrapienia i niepowodzenia zyciowe postaw na jej drodze dobrego kochajacego mezczyzne z ktorym moglaby spokojnie i z miloscia zyc ,pomoz jej Panie zmalezc dobra prace i odsun od niej wszelkie choroby i naucz ja jak cieszyc sie zyciem zeslij prosze na nia laski Ducha Swietego Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Jezu proszę Cię abym wytrwała bez problemów w tym roku w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o drugą osobę, dla której będę kimś więcej niż... Ty dobrze wiesz co mam na myśli...

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Jezu bardzo proszę Cię o poznanie w tym roku wspaniałego chłopaka, przy którym będę szczęśliwa i który będzie szczęśliwy przy mnie, pomóż mi odnaleźć tego wymarzonego. W Tobie zaufałam.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.