Wpisy do Pamiętnika cz. 2



Wszystko się kończy, wszystko przeminie
I sen się przerwie - słodkie marzenie,
Lecz coś jest w duszy, co nigdy nie minie
I wciąż trwać będzie, a tym jest - wspomnienie.




A gdy będziesz babcią już,
okulary na nos włóż.
Weź do ręki, ten pamiętnik,
i przeczytaj podpis mój ...


Wpisuję się w samym środku,
bo Cię lubię, miły Kotku.


Największą sztuką w życiu
jest śmiać się zawsze i wszędzie.
Nie żałować tego, co było
I nie bać się tego, co będzie.


Nauką i pieniędzmi drudzy się bogacą,
mądrość musisz sam z siebie własną zdobyć pracą.


Niech ten wiersz Ci przypomni,
że jest ktoś kto Cię nie zapomni.


Jedni żądają szczęścia,
Drudzy słów miłości,
A ja pragnę tylko
Wspomnij mnie w przyszłości.


Na górze róże, na dole wiśnie,
niech nasza przyjaźń nigdy nie pryśnie.


Przyjaźń jest piękna,
Piękniejsza od słońca,
Lecz tylko wtedy,
gdy wytrwa do końca.


Miłość do książki niech Cię porywa.
Ucz się i pracuj, a będziesz szczęśliwa.


Leciał orzeł biały, przez wysokie skały,
kazał mi sie wpisać w twój pamiętnik mały


Jestem małą myszką,
10 deko ważę i do twego
pamiętnika, bez pytania włażę!


Niezapominajki są to
kwiatki z bajki
Kiedy płyniesz łódką
śmieją się cichutko,
i ta szepczą skroomnie
Nie zapomnij o mnie.


Los nas pędzi w różne strony,
jak wicher pędzi fale.
Lecz Ty o mnie, ja o Tobie
pamiętajmy stale.


Mijają lata, mijają dnie
przemija życie jakby we śnie,
Przemija młodość, kwitną marzenia,
a nam zostają tylko wspomnienia.


Idź śmiało przez życie,
miej wesołą minkę,
łap szczęście za ogon,
i  duś jak cytrynkę.


Wśród wielu wspomnień
miej choć jedno o mnie.


Jest jedna miłość,
która zostawia ślad,
to miłość ze szkolnych lat


Ile jabłek jest w koszyku,
tyle szóstek miej w dzienniku!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.