Podziękowania dla Rodziców



Kochani Rodzice!
Za dom pełen miłości, ciepła i zaufania,
za wartości, które cenić mnie nauczyliście,
za wzory godne naśladowania,
za to, że jestem jaka jestem i kim dzisiaj jestem,
za wszystko z całego serca 
Dziękuję!













Kochani Rodzice
W tak ważnym dla nas dniu
chcieliśmy Wam serdecznie podziękować
za miłość i radość jaką nas obdarzyliście
za wsparcie w trudnych chwilach
a także za trud jaki włożyliście w to,
aby dzisiejszy dzień był dla nas niezapomniany.

Kochani Rodzice!
Za wczoraj, za dziś...
Z każdym serca uderzeniem
I z każdym z niego płynącym życzeniem,
Za wszystkie dla mnie trudy i starania
Składam dzisiaj podziękowania!
Kochany tato, kochana mamo... dziękuję Wam,
Za życie, które daliście mi...
Za wszystkie radosne chwile dziękuję Wam,
Niech pozostaną w pamięci nam!
Dziękuję Wam!!!

Kochani Rodzice!
Dziś wielką wdzięczność czuję,
I z serca Wam dziękuję,
Za dane mi życie i wychowanie,
Za Wasze o mnie starania.
Za trud, za pracę, za poświęcenie,
Noce nieprzespane i Wasze zmęczenie.
Nadszedł czas, kiedy zaczynam nowe życie,
Mam więc nadzieję, że mi pobłogosławicie.
Więc u progu nowej drogi wspólnej,
Proszę Was dziś najpokorniej,
Pobłogosławcie, życzcie najlepszego,
Bo Was kocha Wasze wdzięczne dziecko.

Kochana Mamo…
Dziękuję Ci z całego serca,
za to, że pokazałaś mi ciepłe promienie słońca
i poranną rosę na trawie…
Dziękuję, że wskazałaś ścieżkę,
którą najłatwiej się idzie przez życie.
Dziękuję, że byłaś ze mną zawsze wtedy,
gdy Cię potrzebowałem i trzymałaś mnie za rękę.
Dziękuję za to…że jesteś.
Dziękuję również, za pomoc w zorganizowaniu dzisiejszej uroczystości.

Kochany Tato!
Dziękuję za życie, miłość i zaufanie,
za trud wychowania,
zawsze przyjazne słowo i ramię.
Dziękuję za cierpliwość i zrozumienie,
za dobroć i wiarę,
za pozytywizm i uśmiech,
za bogactwo jakim dla mnie jesteś
i za to Cię kocham i dziękuję

Kochani Rodzice !
Nie byłoby tej wspaniałej,
tak pięknej dla nas uroczystości,
gdyby nie Wy, kochani Rodzice.
Żadne słowa nie są w stanie
oddać naszej wdzięczności.
Za każdą łzę wylaną przez nas,
za każdą nieprzespaną z naszego powodu noc,
za cały ten niewypowiedziany ogrom troski i miłości,
który przez tak wiele lat był siłą napędową naszego życia.
Dziękujemy.
Dziękujemy za szczęśliwe dzieciństwo,
bez żadnych trosk i kłopotów.
Dziękujemy za okazywaną cierpliwość, kiedy dorastaliśmy.
Dziękujemy za wszystko
Dziękuję za dobre słowo,
które każdego dnia przemycasz między wierszami.
Słowa Twoje są jak kwiaty,
czuć je nawet gdy ukryją się przed wzrokiem.
Twoje pachną dobrocią jeszcze długo po wręczeniu.
Przywiązawszy nadzieją, składam je w bukiet,
by wręczyć Ci w podziękowaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.