Modlitwa dla rodziców, rodziny bądź przyjaciół tych, którzy odebrali sobie życie



Dobry Boże,
Proszę Cię, miej miłosierdzie dla mego dziecka (przyjaciela),
które odebrało sobie życie.
Ty sam wiesz jaki ciężar ono niosło.
Proszę Cię, przebacz mu wszystko,
co potrzebuje przebaczenia i pozwól mu cieszyć się
wiecznym szczęściem razem z Tobą.

Udziel i nam łask, których potrzebujemy w tym czasie,
gdy zmagamy się, aby pogodzić się z jego stratą.

Nic, co kiedykolwiek przeżyliśmy,
nie mogło nas przygotować na to.
I nie tylko nęka nas ból straty,
ale też to głębokie, dręczące poczucie winy,
choć wiemy, że jest ono bezsensowne.
To uczucie, że może było coś,
co jeszcze mogliśmy zrobić.

Proszę Cię , uzdrów i wzmocnij nas.

Odnajduję wielką pociechę, wiedząc,
że Ty jesteś Dobrym Pasterzem,
i że nawet gdy idziemy przez ciemną dolinę,
nie potrzebujemy się obawiać,
ponieważ Ty jesteś z nami i nas pocieszysz.

Amen.

W komentarzach można umieszczać swoje intencje, modlitwy.

4 komentarze:

  1. Najmilosierniejszy Panie proszę Cię bardzo o ukojenie myśli i wewnętrzyny spokój tych wszystkich ktorzy przeżyli śmierć swoich najbliższych którzy targnęli się na swoje życie.
    Otocz ich swoją miłością i udziel im swojego blogosławieństwa.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Jezu wybacz mojemu ojcu smierć samobójczą. Okryj go swoim płaszczem.Ulituj sie nad nim proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże Litościwy i Miłosierny TY JEDEN możesz uratować mi syna MW od śmierci wiecznej.Nie mam nikogo kto by mi mógł dopomóc.JEZU UFAM TOBIE,że mnie wysłuchasz i okażesz mu Miłosierdzie.BOŻE ZBAW BO MOŻESZ

    OdpowiedzUsuń
  4. Boze ukochany blagam okaz milosierdzie mojemu synowi i zbaw jego dusze bo tylko ty to mozesz uczynic Jezu Ufam Tobie i wiem ze nie zostawisz go bez opieki Amen

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.