O zdrowie Taty






Panie Jezu, tata mój jest chory.
To on pracą swoich rąk utrzymywał nasz dom.
On codziennie przynosił nam chleb powszedni,
o który razem prosiliśmy Ojca w niebie.

Przywróć. mu zdrowie i siły.
Brak nam bardzo jego ojcowskiej opieki,
pewności, że ktoś nas obroni i we wszystkim zaradzi.

Ty też, Panie, przeżyłeś w domu chorobę opiekuna Twego Józefa.
Pozwól, aby mój tata wrócił szybko do społeczności
Twoich świętych w Kościele
i razem z nami mógł Ci podziękować za wyzdrowienie.



Amen

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.


 

82 komentarze:

  1. prosze o modlitwe za mojego tate ma tetniaka na aorcie boze zachowaj go w zdrowiu modl sie za nim szczesc boze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze o uzdrowienie mojego tatusia z raka prosze cie Boze o cud.Jesu Ufam Tobie. KOCHAM.

      Usuń
  2. jestem w depresj przesto ze moja córka zerwała z chłopakiem który ja strasznie kochał i kocha jesy bardzo wartosciowym człowiekiem a corka juz szuka innego towarzystwa kocham córke i uwarzam ze popełnia bład tak krzywdzac go .Błagam cie boze by to zrozumiała kochała go i byli razem szczesliwi Prosze wszystkich o modlitwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie wypisuj takich glupot!!Ona ma swoje życie !!!

      Usuń
  3. Dobry Boże uzdrów mojego tatę Henryka ,aby był sprawny i silny, przywróć mu zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Boze, prosze Cie o uzdrowienie mojego ojca, Lechoslawa, ktory wczoraj dostal udaru mozgu. Prosze aby jego stan sie poprawil. Prosze wszystkich o modlitwe za niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o modlitwę w intencjach:
    - o zdrowie i długie lata życia dla rodziców
    -Haliny, Stanisława,
    - o zdrowie i siły oraz długie lata życia dla mamy Haliny oraz by nic złego jej nie wyszło w wynikach badań,
    - o znalezienie stałej pracy, jako nauczyciel w oświacie i możliwość kontynuowania awansu zawodowego,
    - o znalezienie dobrego męża i dar urodzenia zdrowego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o modlitwę za mojego Ojca, Adama który jutro przejdzie ciężką operację. Panie Boże spraw, żeby operacja się powiodła i żeby tata szybko wrócił do domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ukochana Matko Boża i Najdroższy Jezu dziękuję za moich ukochanych rodziców. Proszę o opiekę nad Nimi. Błagam o zdrowie, siły i długie lata zycia dla moich rodziców. Z całego serca proszę o pomyślność zabiegu laparoskopii i operacji ginekologicznej, jakie mają mieć miejsce w następnym roku 2012 mamy Haliny. Proszę o pomyślne znalezienie stałej pracy w jednostce oświatowej, jako nauczyciel. Z całego serca proszę o znalezienie dobrego męża, zajście w ciążę i urodzenie zdrowego dziecka. Błagam również o modlitwę w i ntencji mojej siostry Agnieszki, aby przejrzała w końcu na oczy i uwolniła się z tego chorego związku, a kierowała się tylko dobrem syna Marka. Proszę Wszystkich o modlitwę w tych intencjach i z całego serca dziękuję.
    Kamilla

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o łaskę zdrowia dla Janusza,o potrzebne łaski dla niego,o pokój w jego duszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie Jezu, tata mój jest chory.
    To on pracą swoich rąk utrzymywał nasz dom.
    On codziennie przynosił nam chleb powszedni,
    o który razem prosiliśmy Ojca w niebie.

    Przywróć. mu zdrowie i siły.
    Brak nam bardzo jego ojcowskiej opieki,
    pewności, że ktoś nas obroni i we wszystkim zaradzi.

    Ty też, Panie, przeżyłeś w domu chorobę opiekuna Twego Józefa.
    Pozwól, aby mój tata wrócił szybko do społeczności
    Twoich świętych w Kościele
    i razem z nami mógł Ci podziękować za wyzdrowienie.
    panie boze prosze o powrot do zdrowia po oberacji i pomyslna chemioterapie i wyniszczenia raka do konca blagam cie. prosze wysluchaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje,Panie,za wspanialych rodzicow,kt.wprowadzili mnie w ten piekny swiat.Juz od 12 lat nie ma wsrod nas Mojej Kochanej Mamy,ale gleboko wierze,ze zamieszkala w Twoim Domu Ojcze.
    Prosze takze o modlitwe wszystkich dla Mego chorego Taty,o laske i blogoslawienstwo na kazdy nowy dzien...z gory dziekuje,corka Violetta

    OdpowiedzUsuń
  11. prosze Matke Boska z Kochawiny o opieke nad moja mama Krystyna ktora jutro ma operacje.Prosze o modlitwe,dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Jezu Proszę o modlitwę w intencji mojego taty Wiesława.Spraw o uzdrowienie jego ciała z nerwicy ,spraw by stało się silne i niezawodne,aby służyło mu dobrze każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Panie Boże proszę spraw aby mój tato Stanisław wyzdrowiał proszę Cię z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Boże, proszę o łaskę i opiekę dla mojego Taty Janusza przed i po zbliżającej się operacji jego serca, proszę Cię o zdrowie dla niego i o to, byś uzdrowił także jego duszę. Proszę Cię, Ojcze nas wszystkich, zmiłuj się nad moim Tatą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boze prosze cie o zdrowie mojego taty aby byl z nami jak najdluzej

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o zdrowie dla mojego kochanego taty Adama proszę o Boże Błogosławieństwo i opiekę na każdy dzień dla niego.
    Proszę o modlitwę,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochany Panie Jezu. Proszę Cię o przezwyciężenie choroby dla mojego kochanego Taty Stanisława, sam wiesz ile On przeszedł już w swoim życiu. Proszę Cię o łaskę zdrowia dla Niego. Kocham Cię. Amen..

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosze o modlitwe dla mojego tatusia Stanisława-daj mu siłe na dalsze zycie -niech zrozumi ze go kochamy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłosierny Jezu uzdrów proszę duszę i ciało Stanisława Bieleckiego, niech przestanie gorączkować, niech komórki rakowe znikną z jego organizmu. Niech w naszej rodzinie zapanuje zdrowie i radość.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorąco proszę o wsparcie w modlitwie za udany przebieg operacji mojego Taty i powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie, błagam o cud,cud jakim jest życie.Podaruj mojemu tacie jeszcze parę lat życia, Spraw proszę by nerki podjęły pracę a on mógł pomyślnie przejść zabieg. A jeżeli musi już odejść - pomniejsz jego cierpienie, spraw Chryste by cierpiał tak mocno. Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By nie cierpiał tak mocno!!!!!!!!!

      Usuń
  22. Panie Boże pomóż mojemu tacie , już dwa miesiace jest w spiączce po zatrzymaniu akcji serca i krążenia, nie ma z nim zadnego kontaktu , proszę o jego wyzdrowienie,daj mu szanse i siłe aby wrócił do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko Boża prosimy Cię o zdrowie i pomoc w uleczeniu dla naszego najukochańszego taty Bogdana , który ma ledwie 40 lat i przeżył bardzo ciężki i rozległy zawał serca .

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie Boże nie zabieraj nam taty!!! jeszcze nie teraz...on jest nam tak bardzo potrzebny tu na ziemi!!!
    Tylko TY potrafisz zdziałać cuda....niech się stanie ten CUD!

    OdpowiedzUsuń
  25. Panie Boże proszę Cię o uzdrowienie dla naszego ciężko chorego najukochańszego taty Jerzego,o siłę w dalszej walce o życie. Daj mu szansę by wrócił do zdrowia.Tylko Ty potrafisz czynić Cuda.Proszę o modlitwę Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. PANIE BOŻE ,MATECZKO KOCHANY,ORAZ INNI ŚWIĘCI ,PROSZĘ O UZDROWIENIE MOJEGO TATY,ORAZ O ZDROWIE DLA MOJEJ RODZINY.

    OdpowiedzUsuń
  27. Proszę o zdrowie mojego kochanego tatusia, choroba zwaliła go z nóg teraz kiedy ja i moje rodzeństwo poczuło jego ojcowsko opiekę ... Boże mój daj mu siłe do walki i zachowaj w zdrowiu ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę o zdrowie mojego najdroższego tatusia Ryszarda, który jest w śpiączce. Boże pozwól mu wrócić do nas pełnym sił i zdrowia. Kocham Cię tato i modłę się za Ciebie całym sercem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o cud uzdrowienia mojego taty Marka z białaczki.

    OdpowiedzUsuń
  30. KOCHANY PANIE JEZU PROSZE Z CALEGO SERDUSZKA O ZDROWIE DLA MOJEGO TATUSIA .JEST PO DWOCH POWAZNYCH OPERACJACH DAJ MU SILE I WYTRWALOSC W TEJ CHOROBIE MODL SIE ZA NIEGO I SPRAW ZEBY WROCIL SZYBKO DO DOMU KOCHAM CIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prosze o uzdrowienie mojego taty Janusza od raka pluc. Prosze daj mu wiare i sile. Spraw zeby wszystko bylo dobrze. Spraw zeby wyzdrowial.kocham Cie tato z calego serca. Monika

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszęo zdrowie dla mojego taty!

    OdpowiedzUsuń
  33. Panie Boze daj sile i zdrowie dla taty i mamy ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Panie Boże. Proszę o zdrowie dla Tatusia, który od dawna już choruje i dla mojej Mamusi, która równie długo nad nami czuwa, opiekuje się i goni.. o wszystkim pamięta.. i dla moich cudownych dzieci Natalki i Mateuszka, i dla mojego męża, który chwilowo jest daleko, i dla mnie. Boziu proszę chroń naszą rodzinę, daj nam zdrowie i siłę. Proszę pomóż wszystko ogarnąć i daj nadzieję, że będzie dobrze. Proszę.. nie rozdzielaj nas jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  35. Panie Boze .Prosze o zdrowie mojego Tatusia ,ktory mial wylew zeby szybko wyzdrowial i wrocil do domu czowaj nad nim i daj MU sily i calej naszej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Panie Boże, dziękuję Ci za moją wspaniałą rodzinę.. Za moich Rodziców, którzy zawsze o nas dbają i nam pomagają..Teraz mój Tatuś jest bardzo chory, nie wiem jak mam Mu pomóc. Wszyscy bardzo się martwimy. Błagam Cie zdrowie dla mojego Taty.. Oddałabym wszystko, żeby był zdrowy i dobrze się czuł. Panie Boże weź moje zdrowie i daj mojemu Tacie. Pomóż mi, zacząć wreszcie studia.. cały czas myśle o Tacie, a powinnam zacząć myśleć o studiach.. Błagam Cie Panie Boże, pomóż mi.. Zawsze mi pomagasz i wierzę, że tym razem też mnie nie zostawisz.. Proszę o modlitwe..

    OdpowiedzUsuń
  37. Proszę Cię Panie Jezu o siłę i wiarę dla mojego taty by był w stanie pokonać chorobę, lekarze nie chcą go leczyć i jedynym ratunkiem jest wiara i mądrość którą nas obdarzasz, spraw Panie byśmy dobrze wykorzystali Twoje dary z pożytkiem dla taty. Proszę o modlitwy i porady jak walczyć z rakiem

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochany Boze moj tatus chory od 12 lat po ciezkim zawale serca przezywajac smierc kliniczna jest znow w potrzebie prosze spraw aby jego stan zdrowia sie ustabilizowal zeby mogl znami kolejne swieta spedzic ! Prosze tez o wsparcie dla lekarzy aby jednak zdecydowali sie Mu pomoc i chcieli przeprowadzic operacje na zlamanym biodrze Miej w opiece mojego Tate Mame i wszystkich najblizszych. Daj Im sile i spraw aby moj Tatus wrocil do zdrowia Bardzo moich rodzicow kocham i Ciebie Boze !

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę o zdrowie dla mojego Taty Henryka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jezu mój tata jest chory wyzdrów go abym ja zmoją siostrą mogłybyśmy go zobaczyły

    OdpowiedzUsuń
  41. Miłosierny Jezu,wraz z moją rodziną błagam o siły,ulgę w cierpieniu i uzdrowienie mojego tatusia Mieczysława,którego bardzo kochamy i który bardzo kocha Ciebie!Lekarze podejrzewają raka,z którym nie mogą nic zrobić...Jezu jedyna nadzieja w Tobie!Błagamy, nie zabieraj nam go jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  42. Proszę o zdrowie dla teścia Kazimierza!

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę o zdrowie dla mojego taty Januarego i oby chęć do życia nadal go nie opuszczała

    OdpowiedzUsuń
  44. Prosze o zdrowie mojego ojca Henryka który dostał udar mózgu PANIE SPRAW ZEBY BYŁO WSZYSTKO W PORZADKU.....

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo prosze o modlitwe za mojego wspaniałego, kochanego Tate Jana, aby stan jego zdrowia poprawil sie a mysli depresyjne odeszly . Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Miłosierny Jezu uzdrów mojego tata z choroby nowotworowej.W Tobie cała nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  47. Panie Jezu bardzo Cię proszę abyś dał wiele łask w chorobie mojego Kochanego Tatusia I mojej Kochanej Mamusi.Proszę Cie o uzdrowienie i abys mnie wspierał w modlitwach.

    OdpowiedzUsuń
  48. Boże proszę o zdrowie i życie dla mojego kochanego tatusia.
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Boże Kochany proszę Cię o powrót do zdrowia dla mojego Taty bo bardzo za nim tęsknię.
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  51. Życie - piękny dar od Boga modlę się o zdrowie dla mojego taty i ciebie Boże proszę o wstawiennictwo dla niego wspomóż moje łaski aby wyzdrowiał......................JB

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobry. Boze prosze o zdrowie dla taty o pomyslny przebieg zdarzen zachowaj go ,jest nam potrzebny tu na ziemi .Czekaja na niego kochajace wnuki , dzieci i zona.Nie zabieraj go nam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mój Tatuś jest chory. Bardzo ciężko.... W 3 miesiące ze zdrowego mężczyzny stał się bardzo chorym człowiekiem. Proszę o modlitwę za Tatusia Tadeusza. Mam 38 lat i nie radzę sobie z tym problemem

    OdpowiedzUsuń
  54. Proszę o zdrowie mojego ukochanego taty Bogdana jest silny,ale boża pomoc będzie w tym wypadku niezbędna. Nie mogę patrzyć jak on cierpi czekam tylko aż da mi znak ,że wszystko jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  55. Proszę o zdrowie dla mojego taty Krzysztofa i ocalenie życia.

    OdpowiedzUsuń
  56. Módlmy się za mojego Tatusia Stefana który ma nowotwór nosogardła i podstawy czaszki, módlmy się aby nie miał przeżutów i aby miał siłę na pokonanie tej strasznej choroby.

    OdpowiedzUsuń
  57. Panie, proszę o zdrowie dla mojego taty, który ma poparzona twarz dłonie i klatkę piersiową. Proszę ulecz go, dotknij go swoimi dłońmi, które leczą. Błagam niech uniknie on cierpienia. Zniwecz ból jaki niesie to poparzrnie. Z całego serca proszę abyś był przy nim, niech jego rany ładnie się wygoja. Przyjmij moje prośby o Panie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Panie proszę o zdrowie dla mojego taty który cierpi na bóle kregosłupa ulecz go z wszelkiej dolegliwości amen

    OdpowiedzUsuń
  59. Prośze cie Boze o to by moj tata wyzdrowial,lezy w szpitalu z zapaleniem opon mozgowych, modl sie za nas .

    OdpowiedzUsuń
  60. Proszę o zdrowie dla mojego ukochanego taty Bogdana jest silny, ale Boża pomoc będzie w tym wypadku niezbędna. Walczy z rakiem płuc, będzie przyjmował chemioterapię oby wrócił do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  61. kochany Jezu proszę Cie o dar wyzdrowienia dla mojego Taty który jest ciężko chory;-(

    OdpowiedzUsuń
  62. Panie Boże błagam Cie o cud i wyzdrowienie chorego serduszka mojego Taty Tadeusza
    Błagam cie pozwól mu żyć
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  63. Panie Boze, blagam Cie o to, by lekarze podjeli sie operacji wyciecia pecherza i,zeby moj Tato wyzdrowial. Bez operacji Tato jest skazany na bol i cierpienie. On jest taki dzielny. Nie karz mu cierpiec. Blagam Cie...

    OdpowiedzUsuń
  64. Proszę, aby mój tata wyzdrowiał, i wrócił do domu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Panie Boże, prooosze, prooosze, prooosze, aby mój tata wyzdrowiał i wrócił do domu. Baaardzo prosze... BŁAGAM. Proooooooooooszeeee...

    OdpowiedzUsuń
  66. Boże proszę daj mojemu Tacie siłę do wali z chorą wątrobą,daj mu szansę jeszcze nacieszyć się życiem. córka

    OdpowiedzUsuń
  67. Boże..mój tata zawsze był silnym energiczny czlowokiem,3miesiące temu zachorował na marskosc wątroby. Stan się nie polepsza,mój tata jest słaby i potrzebuje siły do walki z chorobą i o to właśnie Cię proszę Boże. Daj mu siłę i czas bo nie czas się jeszcze żegnać,a zostanie z nami madry, dobry i kochający człowiek.Amen kochająca córka

    OdpowiedzUsuń
  68. Panie JEzu prosze Cie o zdrowie dla mojego taty Jozefa, aby był zdrowy i wrocil do pelni sil i cieszyl sie zyciem

    OdpowiedzUsuń
  69. Jezu,Ty sam nas uczyłeś, że jesteś jak ojciec, który nie da dziecku kamienia, gdy ono prosi o chleb. Proszę Cię dobry Jezu, jako dziecko, o cudowny powrót do zdrowia mojego tatusia, który w stanie ciężkim leży w śpiączce po wypadku i operacji kręgosłupa. Jezu, ufam Tobie! Uzdrów mojego tatusia.
    Córka

    OdpowiedzUsuń
  70. Proszę Cię Jezu o ulgę w cierpieniu dla mojego taty. Proszę Cię aby wrócił do zdrowia i był radosny i pełen energii jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  71. Jezu ufam Tobie ! Błagam Cię o zdrowie dla mojego taty. Niech spełni się cud uzdrowienia. Niech wróci do pełni sił. Niech będzie przy nas jeszcze długie, długie lata w zdrowiu. Proszę Cię. Pomóż nam. Daj mojemu tatusiowi najcenniejszy dar - zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Proszę Cię Mój Jezu, niech mój tatuś nie cierpi. Oby wszystkie, strasznie dokuczające, wycieńczające bóle już minęły. Oby jak najszybciej wrócił do zdrowia, do pełni sił. Błagam Cię. Pomoż mojemu tatusiowi.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ponownie błagam Cię mój Jezu o zdrowie dla mojego tatusia. O cud, o ratunek, o pomoc. Błagam, aby mój tatuś wrócił do sił, aby zdarzył się cud uzdrowienia. Proszę Cię z całego serca swego, z wszystkich sił moich, wysłuchaj mojego błagania. Proszę. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam ponownie- niech się spełni cud, niech mój tatuś wyzdrowieje. Jest dobrym człowiekiem, nie chce aby cierpiał. Nie chce go stracić. Tak bardzo boi się śmierci. Błagam Jezuniu o pomoc. Wysłuchaj mnie.

      Usuń
    2. Mój kochany tatuś zmarł 1 maja 2017. Strasznie cierpiał. Błagam Cię Panie, daj mu wieczne spoczywanie. Niech będzie szczęśliwy w niebie. Miej go w swej opiece.

      Usuń
  74. Boże proszę o uzdrowienie mojego taty z choroby nowotworowej. Oraz dla mamy która jest zchorowanym człowieka aby zaczeła dbać o siebie i żyła godnie z moim tatą.

    OdpowiedzUsuń
  75. Boże proszę Cię o zdrowie dla mojego ojca Teofila aby mógł normalnie funkcjonować ,bardzo mocno go kocham i tylko on mi został,chciałabym żeby cieszył się życiem i był szczęśliwy. Córeczka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  76. Boże proszę Cię o zdrowie i siłę dla mojego Taty. Daj mu jeszcze trochę radości i pozwól sie nam razem cieszyć.

    Tomek

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.