Modlitwa dla rodziców dzieci uzależnionych


Dobry Boże
Ty znasz tę straszną bezradność,
której pełne jest moje serce,
kiedy patrzę na moje dziecko,
które tak bardzo kocham,
a które niszczy swoje własne życie,
złapane w spiralę uzależnienia.

Ten widok łamie mi serce
i nic nie jest w stanie wyrazić mego bólu,
tak, że czasami wydaje mi się,
że już dalej nie dam rady.

Wierzę, że Ty jesteś Wszechmocny
i dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych,
jak powiedział to Anioł do Maryi.
Wierzę także, że kochasz moje dziecko znacznie bardziej niż ja.

Proszę Cię, pomóż mi zaufać w Twoją interwencję w jego życiu.
Przynieś mu uzdrowienie, którego potrzebuje,
doprowadź je do pełnego powrotu do zdrowia.
Daj muj doświadczyć Twojej głębokiej miłości, którą masz dla niego.
I udziel jemu odwagi, siły i miłości, której potrzebuje.

Amen.

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.


42 komentarze:

  1. prosze bardzo jak tylko moge najmocniej o to zeby moj brat przestal pic, zeby zmadrzal i zerwal z kolezkami ktorzy go ciagna tylko do wodki. Pomoz mu Panie, zeby przestal ruinowac sobie zdrowie i zycie, daj mu jakis wielki cel w zyciu zeby mu bylo latwiej zerwac z nalogiem.
    Prosze udziel mu Panie Twojego blogoslawienstwa i Twoich lask.
    Dziekuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę miej moją jedyną córkę w swojej opiece i strzeż ją od złych przyjaciół używających środki odurzające.... Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. boze wszechmogacy spraw aby moj syn nie naduzywal alkocholu

    OdpowiedzUsuń
  4. Módlmy się wspólnie we wszystkich intencjach tutaj umieszczonych
    http://www.chwilkawytchnienia.com/modlitwa/Modle_sie.htm

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Boże spraw,aby Moj Szwagier zaprzestał pić alkohol,aby Moja siostrzyczka Najdroższa nie miała więcej problemów z nim,oraz ich Wspaniałe Dzieci miały spokojne noce,JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Boże okaż swoje miłosierdzie i ratuj moją córke,spraw aby zeszła ze złej drogi,żeby zdała do nastepnej klasy i żeby zakończyły się pomyślnie sprawy sądowe.A Ciebie Najświętsza Matko,błagam nie opuszczaj nas,spraw aby ona poczuła miłość naszego Pana Jezusa Chrystusa,żeby szła jego prostą,jasną drogą i żeby wróciła do mnie jako moje dawne dobre dziecko JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu Najmilosierniejszy blagam Cie, nie dopusc by moj syn naduzywal alkoholu,by juz nigdy i nikt w naszej rodzinie nie cierpial z tego powodu.Panie pomoz mu,daj mu jakies zajecie,daj prace,postaw na drodze dobrych kolegow,dobra dziewczyne na zone, by mial dla kogo zyc i pracowac.daj silna wiare i zdrowie.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu Najmilosierniejszy, blagam Cie za moim synem, uwolnij go z wszelkich nalogow, oczysc jego serce z pychy i zlosci, zabierz zle towarzystwo. Panie - Ty tylko mozesz tego dokonac. Jezu, ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu prosze o laske dla mojego syna Marcina wyzwolenia go z nalogu narkotykowego i o dary dla niego Duch Sw.i o blogoslawienstwo dla calej rodziny i prosze jeszcze za mezem o wyzwolenie go z nalogu pijanstwa cala moja ufnosc w tobie Panie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEZU MOJ KOCHANY POMOZ MOJEMU SYNOWI ZEBY JUZ NIE PIL I NI PALIL I ZEBY JEGO ZYCIE BYLO PIEKNE I GODNE

      Usuń
  10. Jezu proszę o łaskę dla mojego syna błagam cię uwolni go od wszelkich nałogów, postaw na jego drodze dobrych ludzi i dobrą kobietę, by miał dla kogo żyć i pracować. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze Ciebie Panie Boze o to zebym nie palila papierosow a Jacek zeby przestal pic alkochol.Bog Zaplac...

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Boże dziękuję Ci za wszystko co czynisz dla mojego uzależnionego syna Piotra i proszę Cię o dalsze wskazówki dla niego ,które prowadzą go za Twoim pośrednictwem do wyzdrowienia.Daj mu Boże tyle siły aby mógł czynić to co mu karzesz.Daj mu wiarę ,nadzieję i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu daj siłę i wiarę mojemu synowi,który przebywa w ośrodku uzależnień,aby pobyt tam dał mu wyzdrowienie,i z Twoją pomocą pozwolił mu wyzwolić się z nałogu ,który nim zawładną i zmienił jego życie w cierpienie jego i bliskich,pomóż mu Boże bo to Ty czynisz cuda,błagam Cię pozwól mu Cię pokochać na nowo tak jak kochał Cię zanim uzależnienie złapało w swoje sidła.Jezu kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry Boże spraw by mój syn Wojciech przełamał w sobie niechęć do leczenia z choroby alkoholowej.Chryste Ty wszystko możesz, okaż mu swoje miłosierdzie, uratuj go Panie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Panie Boże spraw by mój syn Maciej z Twoją pomoca wyzwolił się z nałogu który nim zawładną i zmienił jego życie w cierpienie jego samego i bliskich.Błagam okaż mu swoje miłosierdzie i uratuj go Panie.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. prosze cie serce Jezusa ulituj sie nad synem niech omija wszystkie nieszczescia jakie spotykaja go na drodze jego zycia,daj nawrocenie i milosc,prace w ktorej wytrwa i nie bedzie ponizany.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu ratuj mojego syna ,wyzwól go z tego nałogu ,błagam aby mój wnusio wychowywał się kochającej się rodzinie zmień życie mojego syna ,Jezu ja nie wiem co czynić oświeć mnie błagam o pomoc Jezu ratuj mojego syna .Matka

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu ufam i błagam ratuj mojego syna.Matka

    OdpowiedzUsuń
  19. JEZU UFAM TOBIE ,MIEJ W OPIECE MOJE DZIECI. POMÓŻ IM ODNALEŻĆ WŁAŚCIWĄ DROGĘ ŻYCIA.ZLITUJ SIE NAD MOIM SYNEM.URATUJ JEGO OD CHOROBY .OŚWIEĆ MNIE JAK MAM JEMU POMÓC.MATKO BOSKA RATUJ MOJEGO SYNA .NIECH ZNAJDZIE W ŻYCIU MIŁOŚĆ I PRACĘ.
    ZROZPACZONA MATKA

    OdpowiedzUsuń
  20. Panie, Ty możesz wszystko, Ty możesz wyzwolić mojego pierworodnego syna Michała z nałogu, który go zmienił ze wspaniałego mądrego człowieka w kogoś zupełnie już innego... Oddaj mi Boże moje dziecko , mojego dobrego przyjaciela jak kiedyś..Błagam uratuj go przed narkotykami i innymi środkami, ja już nie wiem jak mam walczyć, sama nie poradzę, bez Twej mocy, bez Twojego wsparcia..Wspomnij go jaki był dobry i wspaniały, BŁAGAM BOŻE ULITUJ SIĘ NAD NAMI..daj mu jeszcze dobre życie, Panie błagam Cię..Nie karz go już więcej, uczyń cud Boże, wiem, że możesz ...Boże ratuj moją wspaniałą kiedyś a dziś rozpadającą się rodzinę, ofiaruj też łaski drugiemu synowi, Panie dostrzeż nasz choć przez chwilę..

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże wyrwij mojego syna ze szpon nałogów, rozwiąż jego trudne sprawy i sprowadź na dobrą drogę.Jezu ufam Tobie, w Tobie pokładam nadzieję.
    Mama

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie wysłuchaj naszych błagań weź w opiekę nasze wszystkie dzieci Twoje dzieci wyrwij je z nałogów wysłuchaj nas matek błagających o pomoc .Jezu Ufam Tobie Ty się tym zajmij Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  23. PANIE PROSZE CIE UWOLNIJ MOJEGO SYNA Z TEGO NALOGU POMORZ MU ZUCIC NARKOTYKI ABY MUGL SPELNIAC SWOJE MARZENIE MOJE PROSBY I PLACZ NIE POMAGA JEZUS UFAM W TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie proszę o modlitwy o Miłosierdzie Boże dla mojego syna Kamila aby dobry Jezu prowadził go ścieżkami z dala od alkoholu i pijących kolegów

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o modlitwę,za Agnieszkę i Igora o światło Ducha Świętego do walki z nałogiem

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosze goraco o modlitwe w intencji syna Marcina o przemiane jego zycoa duchowego, o Dary Ducha Swietego,zeby jego sprawy sadowe szczesliwie sie rozwiazaly,zeby wyszedl z wiezienia,powrocil do rodziny,kochanego swojego dziecka.Bog zaplac Mama blagajaca

    OdpowiedzUsuń
  27. Proszę o modlitwę za mojego syna Tomasza o łaskę trzeźwego życia udziel mu pomocy Panie ,wydobądź go z nałogu i pozwól cieszyć się wolnością i pokojem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu słodki błagam o pomocną dłoń i ratunek dla mojego syna Rafała

    OdpowiedzUsuń
  29. Boze prosze o pomoc dla mojego syna Patryka uwolnij go od checi picia alkoholu PROSZE MIEJ GO W SWEJ PIECE

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże prosze pomóż mojemu synowi, daj mu siłę aby wytrwal, prosze pomóż nam. Dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  31. proszę Cię Panie Jezu ulecz moja córkę od grzechów kłamstwa, weź ją w swoją opiekę

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę Cię panie Boże abyś wspomógł moich synów w wyjściu z nałogu uzależnienia od komputera.Aby inne sprawy zaczęły ich pochłaniać i więcej myśleli o Tobie Panie Boże.Skieruj ich mój Panie na właściwe tory.

    OdpowiedzUsuń
  33. proszę cie panie aby moja corka i ziec nigdy już nie pili alkoholu niech sa abstynentami i nawroca się do Boga

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę Cię Panie Boże o pomoc dla mojego chrzestniaka Dawida.Daj mu siły i wytrwałość aby nie sięgał po alkohol,aby wyszedł z tego nałogu i wszedł na własciwą drogę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Panie Mój ,błagam byś pomógł mojemu synowi odnaleźć drogę do Ciebie ,bo wtedy z pewnościa upora się ze swoimi problemami Panie.Przy Tobie nic złego nie może się wydarzyć .Niech sie dzieje Twoja wola najlepszy Ojcze.Okaż mojemu synowi Swoje Miłosierdzie i proszę Pokaż mu Swoja drogę jak mi ją Pokazałeś.Wyzwól go ze szponów nalogu jak mnie wyzwoliłeś.Proszę Tatusiu.

    OdpowiedzUsuń
  36. PANIE BOZE PROSZE WYPROWADZ NASZEGO SYNA NA DOBRA DROGE POMODZ MU ODNALESC SES ZYCIA BOG ZAPLAC

    OdpowiedzUsuń
  37. Boze blagam Cie i prosze pomoz mojemu synowy uwolnic sie od alkocholu . Panie otocz go swoja opieka i pomoz mu sie podnies i wyzwolic z choroby alkocholowej. Jezu ufam Tobie i skladam w Twoje rece pomoc od uzaleznienia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Boże błagam Cie i proszę pomóż mojemu synowi uwolnić się od alkoholu . Panie otocz go swoja opieka i pomóż mu się podnieść i wyzwolić z choroby alkoholowej. Jezu ufam Tobie i błagam spraw żeby wrócił z rodziną na łono kościoła Twoje rece pomoc od uzaleznienia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Panie Boze prosze o pomac dla mojego syna w uzaleznieniach i sprowadz go na wlasciwa droge zeby byl szczesliwy. JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobry Boże proszę Cię o opiekę nad Klaudią uwolnij ją z nałogów .Spraw Dobry Boże , aby była szczęśliwa i zdrowa bo tak naprawde to Ty jeden wiesz tylko co jest dobre dla mojej córki pomóż Panie błagam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Panie wstawiam się w imieniu mojej sąsiadki która zwątpiła trochę w Twoja moc dlatego proszę wzmocnij jej wiarę i pomóż uwolnić jej syna z nałogu.niech pozwoli zaufa Tobie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.