Modlitwa o dobrą żonę



Panie Boże!

Tyś powiedział na początku świata,
że niedobrze jest człowiekowi być samemu
i dlatego dałeś Adamowi Ewę za żonę,
by mu była podporą i pociechą,
a zarazem matką jego dzieci.

I ja mam kiedyś wstąpić w święty związek małżeński.
Dopomóż mi więc wybrać sobie taką towarzyszkę życia,
z którą mógłbym żyć uczciwie ku twojej chwale
i memu własnemu szczęściu.

Oświeć mnie, bym nie oglądał się na urodę ciała albo na bogactwa,
bo te są przemijające, ale bym umiał docenić szlachetny charakter
oraz pobożne i czyste życie, by ta, którą wybiorę,
była mi zawsze wierną towarzyszką i godną matką dzieci,
którymi raczysz nas obdarzyć.

Wiem, że szczęścia w małżeństwie sam sobie nie znajdę,
jeśli Ty, o Boże, nie obdarzysz mnie swym błogosławieństwem.
Stąd o to błogosławieństwo już dziś Cię proszę
pragnąc wiernie wypełniać obowiązki wobec Ciebie
oraz przez życie uczciwe i czyste, oszczędne, trzeźwe i pracowite.

Proszę Cię: prowadź mnie, Boże, drogą uczciwości i honoru.
Strzeż mnie od wszelkich pokus i lekkomyślności wieku młodzieńczego i dopomóż mi, bym zawsze godnie odnosił się do każdej kobiety,
i ustrzegł się wszystkiego, co Tobie się nie podoba
i co bym musiał później przed małżonką moją ukrywać,
albo czego przed dziećmi moimi się wstydzić.

Św. Józefie, miłośniku czystości i wzorze wielkiej roztropności,
uproś mi tę łaskę u Boga.

Amen.

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

8 komentarzy:

  1. Witam wszystkich serdecznie i bardzo proszę o modlitwę za wszystkich zmarłych z mojej rodziny oraz za moją przyszłość ...abym znalazł miłość swojego życia i abym spełnił się zawodowo. Niech wszystkie wydarzenia w moim życiu będą zgodne z wolą Bożą

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialbym prosic o modlitwe w mojej intencji o odwzajemnienie mojej miłości przez dziewczyne, ktora kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proszę o modlitwę w intencji mojego syna, aby znalazł miłość życia - dobrą dziewczynę z którą mógłby założyć szczęśliwą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za wstawiennictwem Matki Bożej oraz Bł. Jana Pawła II oraz Św Rity proszę o modlitwę w intencji uratowania przed rozwodem, dochowania wierności małżeńskiej, uzdrowienia, pojednania i odrodzenia małżeństwa Magdaleny i Damiana by sakramentalna miłości małżeńska odrodziła się w nas na nowo i zwyciężyła wszelkie pokusy i przeszkody. O łaskę przemiany i nawrócenia dla mojej żony Magdaleny ,aby wróciła do mojej żony Magdaleny miłość do swojego męża Damiana ta miłość którą darzyła swojego męża na początku gdy sie poznaliśmy i żeby moja żona wróciła do męża który ją tak bardzo kocha i do rodziny i do domu. Aby żona otworzyła swoje serce na nasze małżeństwo, na moją miłość. By odnalazł Boga lub by pozwoliła Bogu odnaleźć siebie. O wiarę, nadzieję i miłość w naszych sercach. I o błogosławieństwo Boże Ty nas Panie Boże połączyłeś i proszę nie rozdzielaj nas Panie i pomóż nam szczęśliwie pokonać i zażegnać ten kryzys w naszym małżeństwie i proszę cie Panie Boże nasz Ojcze wypędz od mojej żony Magdaleny tego szatana te wszystkie złe duchy i to wszystkie zło co ją ogarneło i pomóż kochany Panie Jezu Chryste nawrócić moją żonę Magdalenę

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o modlitwę za mnie o znalezienie dobrej żony,o wszelkie potrzebne dary ducha swiętego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Św Józefie proszę o dobrą dziewczynę a póżniej żonę dla mojego syna.Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święty Józefie proszę Cię o to bym poznał wartościową dziewczynę i kochał dzielił pasje z wzajemnością i ułożył dobrze i wartościowo życie . Mariusz

    OdpowiedzUsuń
  8. Św. Józefie prosze Cię o dobra i wartościową szczerą kochającą żonę dla syna a dla mnie synową. I żeby zakonczyl znajomosc z obecną dziewczyną i zawrócił z tej drogi. Św. Józefie wysłuchaj mojej prośby błagam Cię

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.