Modlitwa o błogosławieństwo dla domu



Boże w trójcy Świętej Jedyny,
błogosław nas!
Ukaż nam Swoje Oblicze!
Zmiłuj się nad nami!
Obdarz nas Swoim pokojem!

Niech Twoje błogosławieństwo spocznie na każdym z nas
i będzie z nami zawsze i wszędzie.

Niech ono ogarnie wszystkich,
którzy przychodzą do naszego domu
i wszystko co się w nim znajduje.

Trzykroć Święty Boże
racz zachować ten dom od piorunów, ognia, gradu,
powodzi, napadu złych ludzi, zgorszenia,
niedowiarstwa, herezji i wszelkiego nieszczęścia dla duszy i ciała.

Matko Boża,
święci Aniołowie
i wszyscy święci Patronowie
uproście dla nas Bożego miłosierdzia.

Amen.

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

58 komentarzy:

  1. Panie poblogoslaw moj dom i wszystkich ktorzy w nim mieszkaja. Niech nigdy nie zabraknie nam dachu nad glowa. Miej nas w swej opiece najdrozszy Boze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Błogosław nam Panie Boże,abyśmy trwali w wierze i abyśmy potrafili dzięki Tobie wychować nasze dzieci na dobrych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. PANIE BOŻE, BŁOGOSŁAW DOM MOJEJ MAMY I MÓJ. ABY NIE BRAKŁO W NIM MIŁOŚCI, CIEPŁA MĄDROŚCI I SPOKOJU.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Najmocniejszy, najsilniejszy w swojej wierze do ludzi, uchroń Mój Dom i Domy moich bliskich od złych emocji, uchroń go od wszelkiego niedowierzania, zachwaj ich w miłości i pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  5. PANIE JEZU PROSZĘ BŁOGOSŁAW MÓJ DOM MOJĄ RODZINĘ ZACHOWAJ OD NIESZCZĘŚĆ ABYŚMY MOGLI ŻYĆ W ZGODZIE ZDROWIU I SPOKOJU KOCHAM CIĘ ,WYBACZ MI, DZIĘKUJĘ TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojcze błogosław i chroń od nieszczęść ,nałogów,chorób ,wszelkich kłopotów,uratuj nas tonących

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o modlitwę za mnie i o wszelkie łaski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Módlmy się wspólnie we wszystkich intencjach tutaj umieszczonych
    http://www.chwilkawytchnienia.com/modlitwa/Modle_sie.htm

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o modlitwę o opiekę rozwiązanie problemów i Boże błogosławieństwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża otaczaj mnie swoją opieką i nie opuszczaj oraz błogosław.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża proszę o opiekę nad moją rodziną o zdrowie i wszelkie łaski dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża proszę pomóż mi rodzinie i miej nas pod opieką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża nie opuszczaj mnie i uwolnij mnie od lęków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża wspieraj mnie w tych trudnych dla mnie chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boska przyjdź z pomocą nie opuszczaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża pomóż mi i błogosław.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ukochana Matko Boża i Najdroższy Jezu dziękuję za moich ukochanych rodziców. Proszę o opiekę nad Nimi. Błagam o zdrowie, siły i długie lata zycia dla moich rodziców. Z całego serca proszę o pomyślność zabiegu laparoskopii i operacji ginekologicznej, jakie mają mieć miejsce w następnym roku 2012 mamy Haliny. Proszę o pomyślne znalezienie stałej pracy w jednostce oświatowej, jako nauczyciel. Z całego serca proszę o znalezienie dobrego męża, zajście w ciążę i urodzenie zdrowego dziecka. Błagam również o modlitwę w i ntencji mojej siostry Agnieszki, aby przejrzała w końcu na oczy i uwolniła się z tego chorego związku, a kierowała się tylko dobrem syna Marka. Proszę Wszystkich o modlitwę w tych intencjach i z całego serca dziękuję.
    Kamilla

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża opiekuj się mną i moja rodziną i błogosław każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boża wesprzyj mnie i opiekuj się mną.

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Boża proszę o dar spokoju i wszelkie łaski.Wspieraj mnie w trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maryjo dziękuję za wszystkie wysłuchane moje prośby prosząc o dalsze w 2012 roku aby syn mógł dalej prowadzić swoją działalność bron nas od wszelkiego zła daj nam Maryjo łaskę zdrowia , uproś darów ducha sw.dla nas i pracowników ,chroń nas od nieszczęść, Boża dziecino błogosław mam abyśmy mieli tu na ziemi godne życie i podołali wszystkiemu. Polecam moje dzieci i ich rodziny wnuki i nas samych aby nie zabrakło dla nas pracy i dochodów. Oddal nalogi. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Maryjo dziękuję ci, ze odebrane łaski jakie codziennie zsyłasz na mnie i moją rodzinę. dziękuję Ci za wspaniałe 2 córki oraz kochającego męża, ale również proszę cię o czuwanie nad moimi dziećmi w szczególności brań je od złego. Obie są w trudnym okresie dojrzewania, daj mi więcej siły i wytrwałości. Proszę Cię aby w końcu nam się udało wybudować nasz wymarzony domek. Chroń nas od nieszczęść, Boża dziecino błogosław nam. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko Boża proszę o zdrowie i o łaski dla mnie i mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Maryjo proszę o zdrowie o błogosławieństwo na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  25. Matko Boża proszę o zdrowie i o szczęśliwy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko Boża proszę o zdrowie i o wszelkie łaski.

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko Boża miej w opiece mnie i moja rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Matko Boża proszę o wszelkie łaski dla mnie i miej mnie pod swoja opieką.

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko Boża wyproś zdrowie i potrzebne łaski mi i mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko Boża pomagaj mi i rodzinie błogosław każdego dnia i miej nas w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  31. MATKO BOŻA BŁOGOSŁAW MOJĄ RODZINĘ, BÓG ZAPŁAĆ ZA ODEBRANE ŁASKI I PROSZĘ O DALSZE DLA MOJEGO MĘŻA DLA MOICH CÓRECZEK I DLA MNIE CZUWAJ NAD NAMI KOCHANA MATKO I MIEJ NAS W OPIECE

    OdpowiedzUsuń
  32. Matko Boża proszę o zdrowie i Boże błogosławieństwo dla mnie i najbliższych mi osób i wspomóż mi w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę o modlitwę za moją Mamę o jej zdrowie i wszelkie łaski oraz o Boże błogosławieństwo i opiekę nade mną.

    OdpowiedzUsuń
  34. Poblogoslaw Panie moj dom i wszystkich jego domownikow i przyjaciol odwiedzajacych ten dom. Pozwol zeby zawsze milosc i radosc goscila w moim domu.
    Dziekuje najukochanszy Panie za kazde blogoslawienstwo i laske. Kocham Cie Panie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Matko Boża błogosław mnie i rodzinę i miej nas pod swoją opieką.

    OdpowiedzUsuń
  36. Matko Boza,Swieci Aniolowie i wszyscy Patronowie dziekuje za odebrane laski,prosze o dalsza opieke dla mnie i mojej calej rodziny.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  37. MATKO BOŻA MÓDL SIĘ ZA NAMI OPIEKUJ SIĘ MNĄ, MOIM MĘŻEM I MOIMI CÓRKAMI BÓG ZAPŁAĆ ZA WSZYSTKO

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezu proszę byś zmiłował się nade mną i wszystkimi którzy czynią źle. Byśmy mieli siłę walczyć z naszymi pokusami i złymi uczynkami. Byś nas nie opuszczał, dopomagał i miał w swojej opiece. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Panie Jezu, pobłogosław dom, w którym mamy zamieszkać i wszystkich jego domowników. Strzeż nas od wszelkiego złego, opiekuj się nami. Dziękuję za dotychczasowe łaski.
    Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Panie Jezu prosze Cie o zdrowie i o szczesliwa podroz i o blogoslawienstwo dla calej naszej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezu moj najukochanszy ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  42. Boze błagam o Twoje błogosławieństwo nad moim mieszkaniem.złotym sie Ojcze i okaz Swoją moc.uslysz mnie grzesznika.

    OdpowiedzUsuń
  43. Blogoslaw Panie Jezu moje mieszkanie niech zlo odejdzie tam gdzie ty mu Panie wskarzesz niech nas wiecej nie niepokoi dziekuje tobie Panie i Maryi za wasza opieke wasza czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Panie Boze czuwaj nad moja rodzina .Strzez nas od wszelkiego zlego.Miej nas w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  45. Panie błogosław mojej rodzinie tej nabliższej i tej dalszej,miej w opiece moje córki i męża.Miej w opiece mój dom i usuń wszelkie przeszkody,które do tej pory często pojawiały się na naszej drodze.Bóg zapłać za wszelkie łaski

    OdpowiedzUsuń
  46. Panie Jezu Błogosław mojej rodzinie, niech zapanuje w nim pokój,zrozumienie ,szczęście, radość i zdrowie-otocz nas swoja opieka na zasze.Uwolnij ten dom od wszelkich pokus.Bóg zapłac.

    OdpowiedzUsuń
  47. Boze poblogoslaw moj dom I wszystkich co w nim mieszkaja miej nas w swojej opiece i strzez nas od wszystkiego zlego,Amen

    OdpowiedzUsuń
  48. Panie Boże!! Wszechmocny, Miłosierdny....pobłogosław nasz dom!!! Coś ostatnio nie jest dobrze w nim. Często kłócimy się i nie możemy się porozumieć. Brakuje nam Twojej mocnej ręki!!!! Przyjdż, pomóż...Ufamy Tobie!!! Mocno wierzę,że usłyszysz mnie, Twoją niegodnąsłógę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Panie Boże,otaczaj nasz dom i rodzine swoją opieką, spraw by miłość i radość ktore znikły, znowu pojawiły sie miedzy nami. Zabierz troski, kłopoty i zmartwienia z naszego domu - daj nam wszystkim pracę, powodzenie w tym co robimy, żeby skończyły sie nasze kłopoty finansowe. Choć jest wielu bardziej potrzebujących ode mnie, proszę nie odtrącaj mnie, wysłuchaj mnie i ulżyj w mym cierpieniu i samotności

    OdpowiedzUsuń
  50. Panie Jezu proszę Cię za wstawiennictwem Ojca Pio, miej w opiece moją rodzinę i umocnij we mnie i w mężu wzajemną miłość, szacunek i zrozumienie Chroń od złego nasze dzieci i ich rodziny.
    Jezu ufam tobie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Panie Jezu, miej w opiece mnie i moja rodzinę, niech Twoja łaska spocznie na nas, a wszelkie kłopoty i zmartwienia zostaną rozwiązane tak byśmy mogli sie cieszyć dniem powszednim. Nie odtrącaj mnie, wysłuchaj mojego błagania

    OdpowiedzUsuń
  52. SWIETY BOZE BLAGAM MIEJ W OPIECE CALY NASZ DOM A ,WSZYSTKIE ZLE ENERGIE KTORE MOGA BYC W NIM ZNISZCZ.OBDARZ WSZYSTKICH DOMOWNIKOW ZDROWIEM ,SPOKOJEM ,RADOSCIA I STRZEZ OD ZLEGO
    BOG ZAPLAC.

    OdpowiedzUsuń
  53. Panie Boże, błogosław mojemu domowi, niech Twoja łaska bedzie z nami codzienne. Daj nam powodzenie w sprawach finansowych, zebysmy mieli z czego zyc, z czego płacic zobowiazania, rachunki, żebysmy mieli na spłacenie długów a moj mąz dostał prace lub rente.

    OdpowiedzUsuń
  54. Błagam Ciebie Boże, pomóż nam wyjść z długów, ocal moją rodzine przed utratą domu, bankructwem. Proszę pomóz mi w pracy, abym mogła zarobic na utrzymanie rodziny i spłatę długów, daj pracę mojemu mężowi. Za każdą radosną chwilę mego życia z całego serca dziękuję. Proszę Boże nie opuszczaj mnie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Panie proszę aby w moim domu zapanował ład,zrozumienie ,miłość i szacunek a wszelkie siły nieczyste ,które panują nad nami aby opuściły nasz dom na zawsze.Proszę o wszelkie łaski dla naszego domu i jego mieszkańców.

    OdpowiedzUsuń
  56. Panie Boże, błogosław mojej rodzinie. Miej nas wszystkich w swojej opiece.
    Jezu ufam Tobie. W Twoje ręce oddaję wszystkie nasze problemy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jezu, miej miłosierdzie dla mnie i dla całej mojej rodziny, proszę o łaskę zdrowia i dobrych wyników badań oraz długie lata życia dla moich rodziców i siostry, a także pomyślność w pracy. Bóg zapłać. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jezu Chryste proszę pobłogosław nasze mieszkanie i napełnij je Twoją miłością i spokojem. Niech wszystkie złe siły, negatywne emocje nagromadzone w nim opuszczą nasz dom na zawsze. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.