Podziękowanie za uzyskane zdrowie



Pełen radości przychodzę do Ciebie,
Panie nasz, Jezu Chryste,
ze słowem podziękowania za przywrócone zdrowie.

Wiele zawdzięczam opiece pielęgnujących i lekarzom,
jak i dobrym rękom i sercom życzliwych ludzi,
ale Ty, Boże, kierujesz wszystkim i Tyś wszystkiego pierwsza przyczyną.
Twoja wola sprawiła ze wróciły mi siły,
że wracam do rodziny i do pracy.
Dzięki Ci za to składam najszczersze.


Ale Ty, Boże, innej czekasz wdzięczności.
Słowa przebrzmią i może w krótkim czasie zapomnę o chorobie.
Nie chciałbym, Panie mój,
zapomnieć myśli i postanowień powziętych w chorobie.
Modliłem się, rozmawiałem z Tobą, Boże mój, o mojej przyszłości.
Wzmocnij moją dobrą wolę, abym do trzymał słowa i został Tobie wierny.
 
Przyjmij moją wdzięczność,
przyjmij i pobłogosław moje dobre chęci.
 
I Tobie, Matko moja,
Uzdrowienie chorych i Pocieszycielko strapionych,
chcę z serca podziękować za Twoje możne orędowanie,
za wyproszone zdrowie.
Ciesz się ze mną, Matko Boża,
i weź w swoją opiekę moje dobre postanowienia.
Bądź mi wspomożeniem, dobra Matko ludzi.

Amen.

W komentarzach można umieszczać swoje intencje.

26 komentarzy:

  1. Dobry Boże dziękuję Ci za łaskę zdrowia, dziekuję za zdrowie mojego dziecka. miej nas nadal w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Boże za opieke i zdrowie.
      Prosze o dalszą opieke nade mną i moją rodziną.
      Marzena

      Usuń
  2. Módlmy się wspólnie we wszystkich intencjach tutaj umieszczonych
    http://www.chwilkawytchnienia.com/modlitwa/Modle_sie.htm

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boża dziękuję za wstawiennictwo w mojej intencji za wysłuchanie prośby i proszę o dalszą opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Gidelska tak Ci dziękuję że wysłuchałaś mnie i pomogłaś w chwilach tak dla mnie ciężkich. Proszę Cię o zdrowie i dalszą opiekę dla mnie i całej rodziny i najbliższych. Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. MATKO BOZA PANE JEZU DZIEKUJE ZA WYSLUCHANIE MOJEJ MODLITWY O POMYSLNA OPERACJE DLA MOJEGO TATY DZIEKUJE Z CALEGO SERCA

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję,za pokonanie choroby,z która się zmagał mój wnuk wiele miesięcy,za pomoc Twą Maryjo,za pocieszenie,za siłę,wiarę,nadzieję za łzy cierpienia zamienione na łzy radości-dziękuję Ci o MATKO BOGA I NASZA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boza dziekuje Ci za wysluchanie mojej prosby ,i prosze o dalsza opieke dla mnie ,calej rodziny i najblizszych.Eva.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża dziękuję za pokonanie choroby syna michała po tak długich cierpieniach i wielu operacjach, wsparcie i siłę,a przede wszystkim za wysłuchaną modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o modlitwę przebaczenia i łaskę pogody ducha dla moich najbliższych.Niech Bóg i Matka Boża czuwa na nami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za łaskę zdrowia ,którą otrzymał mój syn.Serdeczne Bóg zapłać dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję za łaskę zdrowia dla mojego Taty, Proszę Cię dobry borze o zdrowie dla całej rodziny. Serdeczne bóg zapłać zawszystkie łaski

    OdpowiedzUsuń
  12. PANIE DZIĘKUJE CI ZA WNUCZKĘ CHWAŁA CI ZA TO JAK TYLKOBĘDĘ UMIAŁA BĘDĘ SIĘ DALEJ MODLIĆ MAM JESZCZE TAKĄ PROŚBĘ NIE OPUSZCZAJ NAS W NASZYCH POTRZEBACH IWIERZĘ ŻE SYN ZNAJDZIE PRACĘ SERCE ME DOCIEBIE WZNOSZĘ JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  13. DZIEKUJĘ CI JEZU ZA POWRÓT DO ZDROWIA

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za mój pobyt w szpitalu i szczęśliwą operację. Za cudownych lekarzy i osoby, które były ze mną na sali. Panie Jezu Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje Miłosierny Boże i Matko Uzdrowienie Chorych za powrót do zdrowia pokonanie raka oraz opiekę Ducha Świętego która kierowała rękami lekarzy których spotkałam w trakcje mojego leczenia błogosław im Panie Jezu Ufam Tobie nie opuszczaj mnie BOŻE

    OdpowiedzUsuń
  16. Panie Jezu Miłosierny dziękuję ze zmiana nie jest nowotworowa. Proszę o dalszą opiekę nad moją rodziną

    OdpowiedzUsuń
  17. Najslodszy Jezu dziekuje Ci za zwrocone zdrowie i blagam miej mnie dalej w Swej opiece laskawej aby choroba nowotworowa nigdy juz nie wrocila. Jezu kocham Cie. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pragnę podziękować wszystkim którzy w roku 2015 tylekroć się za mnie modlili, pragnę podziękować Panu Bogu za otrzymane łaski . Bóg zapłać.
    Tadeusz

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Przenajswietrza dziękuję Ci za uzdrowienia z chorób mnie i dzieci moje i wysłuchanie mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Najświętsza, dziękuję za nieustanną opiekę i mnogosc darow, ktore dla nas wypraszasz. Dziękuję za opiekę nad naszą rodziną i Twoje blogoslawienstwo. Wspieraj nas łaskawa Pani w dalszych decyzjach życiowych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Ci Boże i Matko przenajświętsza za przywrócone zdrowie które utraciłem w wypadku samochodowym. Cierpienia te niech będą postanowieniach

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosze Cie Najświętsza Panienko o łaskę zdrowia dla mojej córki. Spraw aby wszystkie zmiany nowotworowe i komórki nowotworowe zniknely z jej ciala i aby odzyskala sprawnosc w nogach i mogla wreszcie na nich stanac. Przez Jeusa Chrystusa . Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. Uzdrów Matko mnie z choroby bym mógł służyć Tobie, Rodzinie, Bliskim i Wszystkim którym będę potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Maryjo Matko Boża składam Ci dziękczynienie za łaskę zdrowia i wszelką pomoc i opiekę. Chciałabym być Ci zawsze wdzięczna i posłuszna, niestety nie zawsze tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o łaskę nawrócenia dla niego o łaskę miłości o wierność i umiejętność kochania i szanowania ludzi

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.